Good Luck!!!
vrijdag 4 juni 2010 om 21:17
Zo. Medaille binnen! Ties niet echt onder de indruk. tss... Daar doe je het dan voor. Snoepmedaille van opa en oma was leuker. Alles ligt net pas plat dus ik hoop op uitslapen morgen!
Amalia: hè gets dat is niet fijn... Krijg je dan nu nog AB?
Suus: ah een prinses met smaak dus? Ben benieuwd naar de foto!
Amalia: hè gets dat is niet fijn... Krijg je dan nu nog AB?
Suus: ah een prinses met smaak dus? Ben benieuwd naar de foto!
vrijdag 4 juni 2010 om 21:19
Heeft hij het nog niet warm genoeg
Haaai
Naatie: hier wel een die zonder wieltjes fiets, al best een poos, maar hier voor de rest ook motorisch gestoord
Kokos: haha blije Lianne, lekker in het zwembadje.
Amalia: Mooi kut weer een blaasontsteking. Laatste loodjes, even volhouden, al kan ik me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent.
Suze: haha gek mens
Haaai
Naatie: hier wel een die zonder wieltjes fiets, al best een poos, maar hier voor de rest ook motorisch gestoord
Kokos: haha blije Lianne, lekker in het zwembadje.
Amalia: Mooi kut weer een blaasontsteking. Laatste loodjes, even volhouden, al kan ik me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent.
Suze: haha gek mens
vrijdag 4 juni 2010 om 21:39
Ik heb van de week Juul zijn kamer omgegooid.
Hij was steeds als het licht werd klaar wakker. Tussen half 5 en 5 uur dus..........
Bleek dat zo gauw het licht werd het licht op zijn gezicht scheen ( zit kier van het rolgordijn), en hij daardoor wakker werd, aldus Juul.
Ik heb dus meteen die kamer omgegooid, en het is nu al 2 dagen een christelijke tijd. Vanochtend was het 6 uur, maar goed, een vriendje sliep bij ons, en dan weet je het wel
Hij was steeds als het licht werd klaar wakker. Tussen half 5 en 5 uur dus..........
Bleek dat zo gauw het licht werd het licht op zijn gezicht scheen ( zit kier van het rolgordijn), en hij daardoor wakker werd, aldus Juul.
Ik heb dus meteen die kamer omgegooid, en het is nu al 2 dagen een christelijke tijd. Vanochtend was het 6 uur, maar goed, een vriendje sliep bij ons, en dan weet je het wel
vrijdag 4 juni 2010 om 21:43
Juul had vandaag schoolreisje.. heeft het helemaal leuk gehad. zo leuk een stralend gezichtje wat thuis komt.
Volgende week is het juffendag hier. Er wordt geld ingezameld voor een kadobon, dus we hoeven niks te doen, maar goed Juul wil altijd wat geven als er iemand jarig is, dus ik heb besloten dat we maar verjaardagsmutsen gaan maken .... of ze daar blij mee zijn .
Volgende week is het juffendag hier. Er wordt geld ingezameld voor een kadobon, dus we hoeven niks te doen, maar goed Juul wil altijd wat geven als er iemand jarig is, dus ik heb besloten dat we maar verjaardagsmutsen gaan maken .... of ze daar blij mee zijn .