Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Is dat zo?
Oooh, veel B's hier in in de buurt.

geen baby hier...

Hop met die beentjes!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sneller Vish het helpt niet en ik ben het zoooo zat
Chinees, Port en dat soort?
Whahahahaha hysterisch dansje.
Ja kom op Amaal, echt D-Day vandaag dus zou wel leuk zijn als jouw D-Day ook vandaag zou zijn
Volgens mij zijn d'r vliezen gebroken hoor!

Zo, net thuis van weekendje Wad. Supergetroffen met het weer!

Hoop dat alles goed is hier. Ga wel even kijken op Hyves..

Amalia! Nog niet geworpen dus. En je zult het wel zat zijn.

En verschrikkelijk nieuwsgierig naar dat kleine dametje. Tijd voor actie in de tent he!!
Nee hoor, in de verste verte niet. Heb net nog de klossen onder het bed staan cheffen met man (bed is nu zo belachelijk hoog dat ik er ongeveer met een krukje in moet klimmen) en het ledikantje voor naast het bed staat in elkaar, opgemaakt, even goed stofgezogen boven. Je snapt, met dit soort aktiviteiten gaat Daphne (??? Kwam Mamax opeens mee... ) nog niet komen deze 24 uur.

Maar dans door,die aapjes zijn wel erg leuk hysterisch
He jammer jammer jammer... Leuk dat het bedje naast je bed staat. Ga ik ook doen voor de beeldvorming.

Maar eerst maar eens een plafond.

Nog bij de veekaa geweest? Is het al ingedaald? Of heb ik dat bericht gemist?
Nee joh, dit is pas hysterisch

of dit

Maar ik dans nog even door hoor!

Ha ha die 1e, daar kan ik niet naar kijken hoor!

Compu het is al een paar weken ingedaald. Maar zegt niets hoor, jongste was niet ingedaald en die zakt meteen zodra je weeën beginnen.
Hai!

Wat een heerlijk weer vandaag en gister, hebben jullie ook zo genoten? Wij hebben heerlijk gepicknickt op de zandverstuiving.

Amaal wel zag ik net op hyves, zag er goed uit hoor! Ben je tenminste een beetje gekleurd in je kraambed straks . Maar ik neem ook maar plaats op de tribune, ben nog mooi op tijd.

Wat is een super bouncer, een trampoline? Handig zo na de bevalling met die zwakke bekkenbodemspieren .

Hellus hoe was haar paardrijles? Bbq ook gezellig? varen jullie vaak mee?

Kokos Sjors slaapt precies hetzelfde, 's avonds niet in slaap te krijgen en overdag chagerijnig omdat hij te moe is.

Bam waar is Juul heen geweest op schoolreis?

Jeetje Bridge wat knap die kleine van jou! Geen blaren? Sjors wil ook meedoen maar ik wacht nog een jaar (ik moet tenslotte ook iedere avond meelopen o.O )

Star heb jij je bakfiets al? (ik las ergens wat over zijwielen)

Suze wat een knapperd die Jeetje van jou! Wel fijn als ze bij haar vriendinnetjes kan blijven.
Hier alles oke, Vent heeft een nieuwe baan en heeft de afgelopen maand zijn vakantiedagen opgemaakt dus we hebben een hoop dingen gedaan en geregeld.

Littekens zijn helemaal dicht en ik heb van jullie bon een mooie strapless bh gekocht, jaja die kan ik nu aan! Ben nu de trotse eigenaar van een 80C of 75D. Ik snap nooit wat van die maten maar die C cup klinkt als muziek in mijn oren!

Vent kijkt nu Salamon Kane, ga maar even meekijken, gebeuren een hoop spannende dingen.
Mogge. Hoe gezellig, een baby die om half 6 wakker is....
Die C cup klinkt goed idd Als je een hele smalle omvang hebt onder je borsten wordt de cup groter. Ik heb bv 90D of 85E (nu dan hè, normaal is het een cup minder Hoop ik straks ook weer.....).

Fijn hoor, lekker lingerie shoppen, geweldig.

Nou, niets hier hoor. Ik heb weer bagger geslapen door de handen dus dat schiet ook al niet op. We hebben airco op de slaapkamer dus die stond al lekker koel aan. Dacht; goed voor m'n handen maar dat maakt dus geen ruk uit. Bah. Donderdag naar de vk en dan wil ik gestript worden. Of mss wel eerder. Eigenlijk achterlijk dat ze zonder blikken of blozen een afspraak met 40,4 maken. Ik heb wel harde buiken vandaag dus het is allemaal wel goed zo.

Ooh ik heb zo;n leuke klok voor de kinderen gekocht! Mogen ze pas bij ons komen als het plaatje goed staat bij de wijzers Vanmorgen werkte het, maar kan ook toeval zijn natuurlijk haha. Zal even een plaatje plakken.
Ja leuk zijn die, ik zit nog in dubio om ze in het assortiment te nemen.

en ook om er zelf 1 aan te schaffen, want ik wordt al vroeg wakker gemaakt tegenwoordig.

Goedemorgen!
Wat onwijs leuk die klok Amaal! En dat Daphne kwam bij jou vandaan hoor! Althans, ik droomde dat ik een sms-je van je kreeg dat Daphne geboren was. Ik vond het nog zo vreemd, ben er zo van overtuigd dat ik de juiste naam in gedachten heb en dat is geen Daphne...

Ik ga weer, Maxi heeft het weekend bij m'n ouders gelogeerd en is daar weer flink geprikt door de muggen. Z'n hele gezicht is weer opgezwollen, hij heeft er ook koorts van en voelt zich gewoon beroerd, arm ventje.
Haai, even babycheck - ga zo met de lunch dansen achter m'n bureau.
Zullen ze raar staan kijken
whahahaha Vis, ik rol van mijn stoel
Vish Waar haal je het vandaan?

Mamax,wat sneu helemaal onder de muggenbeten. Hadden ze niets om te smeren? Echt zielig, koorts ervan

Bam, voor welke prijs zou je 'm in het assortiment doen? Ik zie ze overal voor rond de 45 en deze was 30.

Ik wil niet meer zwanger zijn.... mag het eruit please??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven