Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 4 juni 2010 om 22:41
Goedenavond allemaal!
Pff ik ben net thuis, heb een rondje kennissenknippen gedaan, maar 5 op een rij is wel pittig..
Vissen hangen nog niet Coe, dat zit nog in de ideeen fase eigenlijk.. eerst moet alles aan kant zijn hier, muur moet nog een kleurtje, maar het stuucwerk is nog niet overal droog.
Its, Blijdorp is altijd leuk, wij willen er binnenkort ook weer ens heen, is best dichtbij..
Zoeb, Fijn dat alles goed was met je zoon, toch altijd even spannend.
Ik heb zooo trek in een snack... maar ik mag niet.. ben aan het lijnen.. Net een kommetje magere yoghurt op, nou wat een feest was dat maar niet heus.. ik wil een lekker patatje!!!
Pff ik ben net thuis, heb een rondje kennissenknippen gedaan, maar 5 op een rij is wel pittig..
Vissen hangen nog niet Coe, dat zit nog in de ideeen fase eigenlijk.. eerst moet alles aan kant zijn hier, muur moet nog een kleurtje, maar het stuucwerk is nog niet overal droog.
Its, Blijdorp is altijd leuk, wij willen er binnenkort ook weer ens heen, is best dichtbij..
Zoeb, Fijn dat alles goed was met je zoon, toch altijd even spannend.
Ik heb zooo trek in een snack... maar ik mag niet.. ben aan het lijnen.. Net een kommetje magere yoghurt op, nou wat een feest was dat maar niet heus.. ik wil een lekker patatje!!!
vrijdag 4 juni 2010 om 22:55
Pffft, t is maar goed dat ik vanmiddag een relaxt middagje had want het gaat allemaal niet zo soepel met poes. We waren echt, niet overdreven, 10 minuten thuis toen ie het verband er al af had! Kon dus meteen weer terug.. En nu.. hij is zo gestresst als een deur en wil alleen maar het verband van zn poot en de kap van zn koppie. Zooo zielig Verder hebben ze nog een ander bultje gevonden wat ze niet vertrouwen dus ik ben echt heeeel bang dat het foute boel blijkt te zijn
Ik ga nog ff een kop thee drinken en proberen te slapen, ik ben kapot.
Ik ga nog ff een kop thee drinken en proberen te slapen, ik ben kapot.
vrijdag 4 juni 2010 om 22:59
vrijdag 4 juni 2010 om 23:16
zaterdag 5 juni 2010 om 08:42
Moggu
Gelf,wat rot voor jou en poezeman.Hopelijk is het andere bultje iets onschuldigs.En heeft ie zijn verbandje om zijn pootje laten zitten.Moest eigenlijk wel beetje lachen,het lijkt Ukkie wel toen hij bijkwam van zijn val,die trok ook alle toeters en bellen van hem af.Succes ermee
Mamz,ik ga je zo even smsen met een ander nr.Mijn batterij laadt niet meer op.En ik lag idd gister lekker in bad(met een kop koffie en een boekje)
I'ts hoe was de dierentuin?
Lijstje vandaag:
genieten van zon
oudste 2 naar opa en oma voor logeerpartij
paar boodschapjes
naar Mamz
ewvttk
Gelf,wat rot voor jou en poezeman.Hopelijk is het andere bultje iets onschuldigs.En heeft ie zijn verbandje om zijn pootje laten zitten.Moest eigenlijk wel beetje lachen,het lijkt Ukkie wel toen hij bijkwam van zijn val,die trok ook alle toeters en bellen van hem af.Succes ermee
Mamz,ik ga je zo even smsen met een ander nr.Mijn batterij laadt niet meer op.En ik lag idd gister lekker in bad(met een kop koffie en een boekje)
I'ts hoe was de dierentuin?
Lijstje vandaag:
genieten van zon
oudste 2 naar opa en oma voor logeerpartij
paar boodschapjes
naar Mamz
ewvttk
zaterdag 5 juni 2010 om 09:25
zaterdag 5 juni 2010 om 09:53
zaterdag 5 juni 2010 om 10:21
Môgge,
Ik heb al één en ander gedaan. De schuld van onverwachte visite. Broer komt straks even op de koffie.
Er is hier een begrafenis, en alles staat hier al volgeparkeerd.
Dat heb je als je ook in de straat woont waar de kerk staat. Straks maar even de auto verder op de oprit zetten, zodat mijn bezoek ook de auto kwijt kan.
Ik ga nog even iets doen.
Ik heb al één en ander gedaan. De schuld van onverwachte visite. Broer komt straks even op de koffie.
Er is hier een begrafenis, en alles staat hier al volgeparkeerd.
Dat heb je als je ook in de straat woont waar de kerk staat. Straks maar even de auto verder op de oprit zetten, zodat mijn bezoek ook de auto kwijt kan.
Ik ga nog even iets doen.
zaterdag 5 juni 2010 om 10:28
Ach, Gefling.. wat sneu voor je kat. Zielig hoor. Ik hoop met heel mijn kattenhart dat het meevalt. Wanneer wordt er onderzoek naar die bult gedaan?
Zo, misschien dat opschrijven helpt, want weet anders niet hoe ik organisatorisch de dag door moet komen:
Zometeen oudste 2 ophalen bij de scouting, daarna meteen door naar de graskaasdag waar man staat, vanmiddag om 15.00 uur 'de' dansvoorstelling van het jaar van de oudste 2 (tot 18.00 uur), eten koken, meiden naar bed. Tussendoor moet er gegeten worden, jongste meisje slapen en 't mannetje gevoed worden. Man is de hele dag op de graskaasdag dus moet't alleen zien te rooien. Boodschappen zijn gelukkig al gedaan.
Zo, misschien dat opschrijven helpt, want weet anders niet hoe ik organisatorisch de dag door moet komen:
Zometeen oudste 2 ophalen bij de scouting, daarna meteen door naar de graskaasdag waar man staat, vanmiddag om 15.00 uur 'de' dansvoorstelling van het jaar van de oudste 2 (tot 18.00 uur), eten koken, meiden naar bed. Tussendoor moet er gegeten worden, jongste meisje slapen en 't mannetje gevoed worden. Man is de hele dag op de graskaasdag dus moet't alleen zien te rooien. Boodschappen zijn gelukkig al gedaan.
zaterdag 5 juni 2010 om 10:55
Morning!
Hij heeft de hele nacht met zn verbonden poot liggen drummen maarrrr.... verband zit er nog om en eerste antibiotica is binnen, dus dat is heel positief.
Helaas heeft ie nog niet het geduld om voorzichtig uit te proberen hoe je kan eten en drinken met een kraag dusss hij maait alles steeds omver. Heb al diverse constructies en opstellingen staan maar t wil nog niet lukken. Dat is dus mijn missie voor vandaag.
Verder heb ik alles afgezegd en ga ik alleen boodschappen doen.
Geniet van de zon allemaal!!
Hij heeft de hele nacht met zn verbonden poot liggen drummen maarrrr.... verband zit er nog om en eerste antibiotica is binnen, dus dat is heel positief.
Helaas heeft ie nog niet het geduld om voorzichtig uit te proberen hoe je kan eten en drinken met een kraag dusss hij maait alles steeds omver. Heb al diverse constructies en opstellingen staan maar t wil nog niet lukken. Dat is dus mijn missie voor vandaag.
Verder heb ik alles afgezegd en ga ik alleen boodschappen doen.
Geniet van de zon allemaal!!
zaterdag 5 juni 2010 om 11:10
Druk schema Druifje!Succes en veel plezier!
Gelfje,heb je nu een lekker rustig weekend?Goed dat je die tijd voor jezelf neemt!
Ik stond bij de slager maar daar was het belachelijk druk,34 man voor me!Ben dus hard weer weggelopen en rijd er straks nog wel even langs.
Nu even de tassen inpakken van de kinderen en wegbrengen en dan door naar Mamz.
Gelfje,heb je nu een lekker rustig weekend?Goed dat je die tijd voor jezelf neemt!
Ik stond bij de slager maar daar was het belachelijk druk,34 man voor me!Ben dus hard weer weggelopen en rijd er straks nog wel even langs.
Nu even de tassen inpakken van de kinderen en wegbrengen en dan door naar Mamz.
zaterdag 5 juni 2010 om 11:46
Geniet van de meet Coetje. En groet Mamz van me. Hoewel, zij leest natuurlijk mee.
Heftig lijstje Druif.
Broer is alweer weg. Hij had haast. En ik kreeg commentaar dat ik geen Limburgse vlaai had.
Die had ik natuurlijk wel moeten halen. Nou ja, ze hadden niet eens tijd om te wachten tot ik er een bij de bakker een straat verder had gehaald, dus eigen schuld dikke bult.
Ik ga nu een korte broek aantrekken. Want mijn zonen komen straks het zwembad opzetten. Lekker.
Heftig lijstje Druif.
Broer is alweer weg. Hij had haast. En ik kreeg commentaar dat ik geen Limburgse vlaai had.
Die had ik natuurlijk wel moeten halen. Nou ja, ze hadden niet eens tijd om te wachten tot ik er een bij de bakker een straat verder had gehaald, dus eigen schuld dikke bult.
Ik ga nu een korte broek aantrekken. Want mijn zonen komen straks het zwembad opzetten. Lekker.
zaterdag 5 juni 2010 om 18:26
Lijstje gelukt Druif?
Jammer dat je broer mara zo kort gebleven is Zoeb!
Gelf, hoe is het met kat?
Ik had net mijn papa aan de lijn. Bleek dat hij gisteren veel te laag zat qua bloedsuiker (hij is diabeet) en onder zeil gegaan is. Gelukkig kwam er een vriend langs en die heeft de buurman gewaarschuwd. Die wist wat te doen en dus is het weer oke nu maar ik ben erg geschrokken. Wat als die vriend niet was langs gekomen? Brrrrr
Vandaag was toch al niet zo'n goede dag, dit maakt het niet veel beter eigenlijk.
Jammer dat je broer mara zo kort gebleven is Zoeb!
Gelf, hoe is het met kat?
Ik had net mijn papa aan de lijn. Bleek dat hij gisteren veel te laag zat qua bloedsuiker (hij is diabeet) en onder zeil gegaan is. Gelukkig kwam er een vriend langs en die heeft de buurman gewaarschuwd. Die wist wat te doen en dus is het weer oke nu maar ik ben erg geschrokken. Wat als die vriend niet was langs gekomen? Brrrrr
Vandaag was toch al niet zo'n goede dag, dit maakt het niet veel beter eigenlijk.
zaterdag 5 juni 2010 om 20:25
Ja, lijstje is gelukt... maar ben dan ook redelijk afgedraaid. Dit soort dagen lukken ook alleen maar als je 'makkelijke' kinderen hebt. Jongste meisje heeft zelfs nog geslapen tussen de middag.
Mijn meisjes waren zo goed met dansen We zjin nu zo'n anderhalf uur thuis. Gegeten en gedronken. Man is ze naar bed aan het brengen. Ik zou helpen zodra ik klaar was met het huishouden, maar ik spijbel. Zo meteen de kat van de buren eten geven en dan lekker met de beentjes omhoog. Morgen lees ik bij en reageer ik op jullie.
Mijn meisjes waren zo goed met dansen We zjin nu zo'n anderhalf uur thuis. Gegeten en gedronken. Man is ze naar bed aan het brengen. Ik zou helpen zodra ik klaar was met het huishouden, maar ik spijbel. Zo meteen de kat van de buren eten geven en dan lekker met de beentjes omhoog. Morgen lees ik bij en reageer ik op jullie.
zaterdag 5 juni 2010 om 21:07
zo daar waren we weer, helemaal bruin en genoten van de muziek
(die nieuwe zanger van Di-rect is niet verkeerd )
Jonna, we hebben je DVD binnen en wat zijn ze mooi geworden de foto's. Echt heel erg mooi. Nogmaals bedankt
O ja, die limburgse vlaaien dat kreeg ik ook nog te horen op de bruiloft. Dat die ontbraken en dat ik me moest schamen dat ze nu van de multivlaai kwamen .
Coe en mamz was het gezellig
(die nieuwe zanger van Di-rect is niet verkeerd )
Jonna, we hebben je DVD binnen en wat zijn ze mooi geworden de foto's. Echt heel erg mooi. Nogmaals bedankt
O ja, die limburgse vlaaien dat kreeg ik ook nog te horen op de bruiloft. Dat die ontbraken en dat ik me moest schamen dat ze nu van de multivlaai kwamen .
Coe en mamz was het gezellig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 5 juni 2010 om 23:09
Het was een hele korte meet, mss ook omdat mijn moeder onverwacht was langsgekomen.. Maar goed, we hebben nog zat kansen om het over te doen
Verders ben ik nog even naar het zwembad geweest en zijn mams en ik samen nog een stuk gaan lopen en iets gedronken en ben ik nu moe zat.
Tuin strimmen, afwas, en was zijn dus vrolijk doorgeschoven naar morgen of maandag.
Itskie, ik ben heel benieuwd naar foto's van de dvd... komen er op je hyves of op je huwelijkssite?
Fussie, he, wat eng. Bestaat er iets van een telefooncirkel of zo voor alleenstaande diabetici of anderszins hulpbehoevenden? Of zou pa in aanmerking komen voor een alarmding (maar ja, of dat helpt, dan moet hij wel beseffen dat hij out gaat). Elk uur bellen is ook weer zo wat maar je mag best aan papa vertellen dat hij je enige ouder nog is of zo.
Verders ben ik nog even naar het zwembad geweest en zijn mams en ik samen nog een stuk gaan lopen en iets gedronken en ben ik nu moe zat.
Tuin strimmen, afwas, en was zijn dus vrolijk doorgeschoven naar morgen of maandag.
Itskie, ik ben heel benieuwd naar foto's van de dvd... komen er op je hyves of op je huwelijkssite?
Fussie, he, wat eng. Bestaat er iets van een telefooncirkel of zo voor alleenstaande diabetici of anderszins hulpbehoevenden? Of zou pa in aanmerking komen voor een alarmding (maar ja, of dat helpt, dan moet hij wel beseffen dat hij out gaat). Elk uur bellen is ook weer zo wat maar je mag best aan papa vertellen dat hij je enige ouder nog is of zo.