Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
Hey ik heb mijn pakketje binnen gehad vandaag!

Helaas wel de 'oude' verpakking van de anti-rimpel creme dus de nog niet vernieuwde versie, wel jammer. Op de website adverteerder ze met de nieuwste versie. Maar goed. Ik laat het je weten hoe de producten bevallen! Ik zou het liefst wel alles natuurlijk willen gebruiken, doe ik al met haarverzorging en ook met bodylotion/ deo etc. Het voelt beter, heb vandaag van het merk UNE een foundation/ cremeblusher en mineraal poeder gekocht. Ook gelijk een poederkwast. Die cremeblusher heb ik al eerder gehad en is erg mooi. Dit merk is ook 95% natuurlijk.

Maar ik hoop dat Harmonie bevalt, anders moet ik toch weer op zoek naar wat anders of ik ga weer terug naar Clarins, zal even kijken. Andere merken hebben nog wel een kans hoor maar ik denk dat Clarins dan toch mijn favoriet is en ik dan daar weer voor zal gaan. Ik houd je op de hoogte van mijn bevindingen!
Nou dat vind ik eigenlijk niet netjes om de oude verpakking te sturen, heb je al gekeken of de houdbaarheidsdatum nog goed is, als het goed is staat dat er altijd op bij Harmonie. Heb je het inmiddels al geprobeerd? UNE ken ik niet, nooit van gehoord. Hopelijk heb je jouw merk gevonden, ik ben nog steeds zoekende.
Nee idd niet zo netjes, zal de houdbaarheidsdatum wel even nakijken. Inmiddels heb ik de anti-rimpel creme gebruikt, die bevalt prima moet ik zeggen! Hydrateert goed en trekt goed in, geen glanzend gezicht. De geur vind ik ook niet vies, mijn vriend helaas wel...ging gisteravond naast hem liggen (gebruik de creme ook als nachtverzorging) en toen vond hij me ruiken naar een kruidentuin haha. De geur stoorde hem in ieder geval! Ik heb nog een halfvolle fles Orchidee olie van Clarins en die kan ik ook 's nachts gebruiken en dan overdag de anti-rimpelcreme. De olie is ook wel redelijk natuurlijk en moet toch op. De rest van de Harmonie producten heb ik nog niet gebruikt, wil eerst Clarins opmaken. Zag trouwens wel dat de houdbaarheid van de creme na opening maar 6 (of 9?) maanden is, toch wel een stuk korter dan bijv. de creme van Clarins, is geloof ik 12 maanden. Ben daarom blij dat ik twee kleine potjes heb gekocht van 20ml, is wat hygiënischer dan. Ik kon UNE ook niet maar zag het liggen bij de DA drogist, de foundation en poeder bevallen erg goed ook! Irriteert totaal niet en de foundation is zowaar goed van kleur! Ik heb er wel veel van nodig omdat hij vrij luchtig is maar het is neit zo duur dus niet erg. Is Harmonie niks voor jou?
Ik weet niet of Harmonie wat voor mij is,misschien wel, maar zoals ik als schreef heb ik zo ontzettend veel liggen dat ik eerst alles op wil maken en de houdbaarheidsdatum is inderdaad vrij kort dat ik ook niet vast kan inslaan, Volgens mij zijn veel "gewone" cremes zelfs 24 maanden houdbaar na openen, Harmonie heeft een houdbaarheidsdatum,zit altijd een klein stickertje op de onderkant. Kleine potjes zijn beter als je een natuurmerk gebruikt,is weliswaar wat duurder,maar sowieso hygienischer en makkelijker,hoef je niet als het bijna de datum is ineens dikke lagen op te smeren. Bevalt het nog steeds nu je al een paar dagen hebt gesmeerd?
Ja het bevalt nog steeds prima die anti-rimpel creme! Dus ik ga er vrolijk mee door . Mijn reiniging van Clarins is bijna op dus dan ga ik ook de milk en rozenwater uitproberen. Laat het weten hoe het bevalt!
hoi curlygurly, en bevalt het nu nog steeds? Is het een rijke/volle creme? ben benieuwd wat je er nog steeds van vind we zijn weer 2 weekjes verder.
Hoi Bibi,

Ja ik ben nog steeds tevreden over de creme! Hij is vrij vol, niet heel erg maar hydrateert goed en maakt mijn huid zacht. Totaal geen irritatie, ook niet als ik hem onder mijn ogen smeer. De reiniging bevalt ook goed en gebruik ik nu dagelijks, het rozenwater ruikt lekker maar of het goed reinigt dat denk ik niet, misschien is een tonic daarvoor beter. De milk is wel goed, vrij dun maar het reinigt. Ga binnenkort de liposomengelei eronder gebruiken. Die staat nog dicht in de kast.
Hoi Curlygurly,

Goed om te lezen dat je er nog steeds tevreden over bent,ik hou zelf erg van een wat vollere creme, vind ik heerlijk. Klinkt goed zeg,ik word toch best nieuwsgierig eigenlijk maar ik hou me in tot alles op is,hopelijk kun je goed tegen die liposomengelei ben benieuwd hoe die combinatie bevalt, nog geen behoefte gehad om wat anders te gebruiken? Zelf vind ik een milk niet erg prettig,krijg er geen schoon gevoel van,ik vind die roze van Estee Lauder de reiniging bedoel ik dus echt erg fijn,ook totaal geen trekkerig gevoel en erg zuinig in gebruik,dus dat is wel een blijvertje denk ik,maar je weet maar nooit met mij hahaha.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij een milk ook niet echt een schoon gevoel krijg, ga er maar vanuit dat het wel werkt..

Welke roze van EL is dat dan, een gel ofzo? Kun je een plaatje plakken? Reinig jij ook dagelijks je decolleté en hals of alleen je gezicht? Gister nam ik mijn decolleté ook mee met het rozenwater en toen was het watje vrij vies! Misschien toch maar vaker doen!

Ik heb tot nu toe nog geen behoefte gehad iets anders te gebruiken hihi, ben nu weer even meer gefocused op lekkere parfums i.p.v. huidverzorging! hihi

Probeer idd maar eerst je oude spullen op te maken, zonde van je investeringen anders!
De naam van de reiniging is Moisture Rich Foaming Cleanser, je kunt kijken op de originele site of de Douglas online shop, die vind ik erg goed, het is dus een foam, maar dan niet zo"n luchtige maar hele stevige, komt ook heel stevig uit de tube, je heb een heel klein sliertje nodig en maakt het gezicht heerlijk schoon, niet te geparfumeerd,ik vind hem beter dan die van Clarins.Decollete en hals neem ik zeker ook mee, maar "s avonds reinig ik onder de douche dus dan doe je dat automatisch natuurlijk en in de ochtend gewoon bij de wasbak, ja het watje kan daarna behoorlijk vies zijn daar schrok ik ook weleens van,dat verwacht je toch niet.Voorlopig koop ik niks meer,maar wel die reiniging van EL dus, want volgende week krijg ik bij de Bijenkorf 25% korting en dan heb ik de tube voor 18 euro, scheelt toch en reiniging heb ik niet veel liggen, mijn vriend zegt altijd dat ik wel een jaar of 10 vooruit kan en als ik soms in mijn kast kijk dan denk ik... je hebt nog gelijk ook hahaha, ach elke gek zijn gebrek,maar ik wil nu liever mooie zomerkleding kopen en een leuke jas en schoenen, en toch geef ik daar mijn geld moeilijker aan uit dan aan creme heel gek is dat, ik kan zo voor 200 euro in de parfumerie kopen en als ik dan bv een leuke jas met schoenen zie voor dat bedrag vind ik het te duur, ja ik zit vreemd in elkaar hihihi. O ja, plaatje plakken lukte niet maar ik neem aan dat je het makkelijk vinden kan,ik hoor het nog wel.
Ik zit in hetzelfde schuitje, ik heb me ook vorgenomen voorlopig niets te kopen en eerst wat dingen opmaken. Al vind ik wel dat de Clarins producten erg zuinig zijn in gebruik, zeker de gezichtsolie.

Ik reinig ik ook dagelijk mijn hals, al vergeet ik mijn decollete wel eens, heb ook een proefje van de Clarins buste creme, maar gebruik deze eigenlijk te weinig.

Het enige wat ik overweeg is een andere oogcreme te gaan gebruiken, maar heb nog geen idee welke. Suggesties?
Heeft iemand de nieuwe lijn van clarins al geprobeerd? De eclat du jour lijn?? ( voor vrouwen vanaf 20 tot 30 jaar )
Ik heb het overwogen maar had eigenlijk niets nodig en ben nu 29 jaar en blijf toch bij de multi-active lijn gebruiken dag/nachtcreme.
Ik heb een proefje gehad van de nachtcreme van die nieuwe lijn (volgens mij vervangt die ook de multi-active nachtcreme want die staat ook niet meer op de website..), de dagcreme niet geprobeerd, schijnt de doorbloeding te stimuleren en omdat ik volgens mij wel wat aanleg heb voor couperose leek mij dat niet echt geschikt. Ik vind ook zeker dat de producten van Clarins zuinig in gebruik zijn. Mijn gezichtsolie is nog voor de helft vol en die gebruik ik regelmatig. De nachtcreme die ik heb is ook nog niet op, bijna wel denk ik maar kan het niet zien door het pompje.

Thanks Bibi, zal eens kijken als ik in de parfumerie ben of ik een proefje kan scoren. Judith, welke oogcreme gebruik je nu? Welke ik nu heb is de anti-rimpel van Clarins en die is op zich goed. Clinique heeft ook een goede, all about eyes maar zit wel in een potje dus wat minder hygiënisch.
Bibi, moet je bij die foaming cleanser ook een tonic gebruiken of is dat niet nodig? Ow en dat geld uitgeven herken ik wel hoor, ik geef het ook makkelijker uit aan parfums/ cosmetica/ huidverzorging dan aan andere dingen. Tis maar net waar je interesse ligt. Je hebt ook mannen die een vermogen uitgeven aan gadgets, dat is bijv. weer hun verslaving.
Ik gebruik ook de anti-rimpel creme, maar voor mijn gevoel doet hij weinig.

Ik gebruik zelf ook de foaming cleanser en gebruik wel altijd een tonic (heb nu eentje van Kenozki en die bevalt prima). Wel jammer dat de multi-active nachtcreme eruit gaat.
Ow okey, tja weet niet of hij echt iets doet aan rimpeltjes maar ik denk dat als mijn tube leeg is ik ook op een natuurlijke oogcreme overstap. Een foaming cleanser reinigt wel altijd goed vind ik.

Zeker jammer van die nachtcreme, dat is mijn lievelingsproduct van Clarins...had graag de multi-active nachtcreme nog eens geprobeerd (heb nu de lotion maar is te luchtig voor mij).
Maar die Multi Active nachtcreme is toch pas vernieuwd, lijkt me niet dat die er al uit gaat,of bedoelen jullie iets anders? Op verschillende sites lees ik dat die oude lijn van Multi Active voor velen toch beter was, niet elke verandering is een verbetering zo zie je maar. Ik gebruik wel atijd een lotion/tonic na het reinigen en dan gebruik ik die roze van Estee Lauder, zeer zuinig in gebruik en ik vind het heel erg fijn, ben benieuwd Curlygurly dat als jij een proefje ervan gaat uitproberen wat je ervan vind, je zult wel begrijpen dat ik al heel veel merken reiniging heb gebruikt hihi inclusief La Mer en La Prairie en nog steeds vind ik die van Estee Lauder de beste.Nog steeds kan geen enkele oogcreme me bekoren van Clarins, ik heb niet echt het gevoel dat het wat doet, nu verwacht ik natuurlijk ook geen wonderen maar ik vind ze ook niet fijn aanvoelen, ik zoek een wat vollere creme die toch goed intrekt en hydrateert, All about eyes vind ik ook fijn, maar ook de Re nutriv comfort oogcreme is super, Kanebo voelt zo fijn aan,maar ook Martina Gebhardt de advocado oogcreme vond ik wel prettig.
ik lees ook goede verhalen over de oogcreme va Lancome en van Clinique. Maar toen ik een mascara van Clinique gebruikte kreeg ik een soort allergische reactie en ging mijn oog half dicht zitten, dus ben een beetje huiverig voor Clinique.
Er is op het moment een actie bij de ICI paris. Wilde de nieuwe multi-active nachtcreme aanschaffen voor normale/gemengde huid. Echter is hij nog niet binnengekomen. Heb nu de lotion, maar vind een vollere creme erbij toch wel prettig (zeker weer voor in het najaar). Verder heb ik nog een tube van de sinaasappelscrub gekocht, aangezien deze bijna op is. Heb ook nog een bon voor een monstertje van de gelee eclat du jour.

Hier nog iedereen tevreden?

Curlygurly, ga je nu helemaal overstappen naar de Harmonie?

Ik ben op het moment wel tevreden met de spullen die ik gebuik. ik combineer met spullen van Clarins, Kenzoki en Lush
Bibi, ik bedoelde inderdaad de oude Multi-active lijn die eruit gaat of al is. Ik vind de geur zeker minder goed van de nieuwe producten, de werking kan ik weinig over zeggen. Ik vind het wel erg jammer dat de oude lijn eruit is gegaan.

Vreemd Judith dat je zo'n reactie kreeg op die mascara van Clinique, dat hoor je niet vaak. Je zou altijd een proefje kunnen vragen om te kijken hoe je erop reageert. In principe is het allergeenvrij dus moet het niet irriteren.

Las het ook van die actie bij Ici, ik sla over. Daarbij heb ik nog wel wat producten staan. Blijf voorlopig wel bij de dagcreme van Harmonie, eerste kleine potje is haast leeg (20ml) en dat bevalt goed. De reiniging van Harmonie vind ik wat minder, heb het idee dat het niet zo goed reinigt, vooral als je dan foundation op hebt. Ik heb nog een reinigingscreme van weleda gekocht voor als de milk op is, die is wat beter en als ik dan nog niet tevreden ben koop ik een foaming cleanser, of die met olie van Clarins of die van Estee Lauder. De milde foam van Clarins vind ik toch wat te heftig, mijn huid voelt dan heel trekkerig erna maar hij maakt wel goed schoon denk ik. Voor 's nachts gebruik ik nu nog de multi-active lotion, die is wel bijna op en dan heb ik nog wel mijn olie'tjes staan maar dat is misschien wel wat too much voor zomers. Wordt dan echt met zo'n glimmend gezicht wakker. Maar zie nog wel ff. Dus geheel stap ik niet over op Harmonie maar wel wat betreft de dagcreme.

Jij combineert dus ook wel verschillende merken, vaak hebben ze net niet alles wat je zoekt in één merk en volgens mij is het ook geen probleem dat te combineren. Wel zou ik een serum en creme bijv. van een merk kopen omdat die samenwerken.
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 07-07-2010 23:01
Reden: reclame icm nick
% gewijzigd
Hoi Esmeralda,

Wat is nu echte lekkere voedende oogcreme van Clarins,ik zoek een oogcreme die niet zo heel dun is maar toch lekker intrekt, ik ben 37 jaar.
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 07-07-2010 23:00
Reden: reclame icm nick
% gewijzigd
Ik ben inderdaad al heel wat gewend qua oogcremes want ik gebruik La Prairie afgewisseld met La Mer en de Re Nutrivlijn van Esteel Lauder allemaal hele fijne oogcremes moet ik zeggen,ik zoek de wat vollere versie inderdaad,maar als dat oogserum meer doet voor anti rimpel dan is dat misschien meer iets voor mij,want is de Contour des Yeux geen antirimpel dan? Is met mijn 37 jaar de Multi Activelijn goed of kan ik beter een lijn hoger gebruiken? Welk serum kan ik het best gebruiken onder mijn dag/nachtcreme? Wat vind je van de Younger Longer Balm? Is dat wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven