Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Tjeemp, jammer dat je kleinste jongetje oorpijn kreeg en je een aanvaring had met 1 van je pubers. Verder klinkt je dag heerlijk.

Dochter heeft voor haar doen vandaag niet veel geslapen(3 uur), zal wel denken, moet nu van het mooie weer genieten haha. Na haar slaapje heeft ze nog heerlijk in het zwembadje gespeeld.

Wij zijn onderweg naar een verjaardag, helemaal geen zin, vond het net zo gezellig me mijn ouders, maar die zijn er om op t passen vanavond dus zou beetje gek zijn als we thuis zouden blijven.

Babouche, je gastouder klont een stuk beter dan die van mij.

Lekker aan het spenden!

Tjeemp, daar zeg je wat, het kdv heeft een lagere uurprijs en je krijgt meer terug van de belasting en eten en drinken zit erbij in, scheelt al met al best wat. Maar ja ik had het geld er wel voor over gehad als ze het daar heel erg naar haar zin had gehad maar ze komt vrolijker van het kdv terug dan toen van de gastouder. Toen was er op do nog geen plek op het kdv, dus toen ging ze en naar gastouder en naar kdv dus ik kon goed vergelijken.

Oh, we zijn er. Bah, binnen zitten.

Doeiii x
Caro en Tjeemp, vervelend dat jullie zo slechte ervaring hadden met gastouders! Gelukkig dat het bij jullie nu beter gaat op kdv. Ben nu wel heel erg aan het twijfelen wat ik liever wil. Het nadeel van de kdv is dat het niet zo flexibel is en ik nog niet weet wat voor werk ik straks heb... Daarnaast vind ik het raar dat ik standaard voor 51 weken moet betalen zelfs als ik bv 6 weken geen hulp nodig heb (man studeert ook nog en heeft lange vakanties...)

Babouche, toch iemand met positieve ervaringen! :-) Denk dat dit precies het 'probleem' aansnijdt en dat het gewoon zo van de persoon afhangt of het wel of niet slaagt...

Tjeemp dat klinkt lekker zeg zo'n dagje. Heb door jou opmerking gister nog maar snel voordat de winkels dichtgingen ijsjes gehaald! Had er ineens zo'n trek in en je weet tegenwoordig nooit hoe lang dat duurt dus meteen maar gebruik van gemaakt.

Hebben jullie dat ook dat heel veel eten niet meer smaakt en dat je eigenlijk steeds geen zin in eten hebt? Ik kijk de laatste tijd echt elke avond op tegen het warm eten omdat ik weet dat het me toch niet smaakt... Vrijdag had ik ineens zin in shoarma dus manlief dat halen voor zaterdag omdat het eten voor vrijdag al voorbereid was. Hij gister helemaal blij dat we iets gingen eten dat ik had aangedragen, had ik al helemaal geen zin meer in shoarma en heb ik toch weer met lange tanden zitten eten...

Babouche, leuk dat je al lekker aan het shoppen bent! Ik ben wel benieuwd waar iedereen zoal aan het shoppen is... Waar zijn trouwens leuke eerste pakjes te verkrijgen en wat kan je ze het beste als eerste aantrekken over het rompertje?

Caro, was het feestje toch nog gezellig ondanks dat het binnen was?

Happy, bedankt voor de info en de goede tip! Heb je lekker even genoten van de tijd die je voor jezelf had? Het weer was er ideaal voor.

Jiminy, fijn dat het weer goed was bij de vk! Hoezo verspild uurtje? Ik vind het nog steeds prettig om elke keer die bevestiging te krijgen dat alles nog goed is... Jammer dat je bbq niet door is gegaan.

Gwen, kan je gevoel helemaal voorstellen! Gelukkig dat je uiteindelijk toch nog goed nieuws hebt gehad. Het is een heel rare gewaarwording om ineens te beseffen dat het om meer dan jou gaat nu... Maar het is ook wel heel bijzonder natuurlijk.
Goedemiddag dames,

Kom hier even zwaaien. Heb niet zo heel veel bijzonders te melden zelf. Ben me druk aan het oriënteren op geboortekaartjes en behang/ verf voor de nieuwe kinderkamer. Doe ik uitsluitend omdat dat ook moet gebeuren en ik op die manier niet aan de slag hoef in de nieuwe kinderkamer als in ALLE rotzooi die er in staat uitzoeken/ wegmikken. Maar goed we gaan er toch niet aan ontkomen.

Hebben jullie allemaal een lekkere zaterdag gehad? Wat was het superweer he?! Heerlijk, zo mocht het van mij wel blijven, maar helaas. Hier heeft het alweer behoorlijk hard geregend.

Gisterochtend even snel de stad in geweest. Ik moest een zonnebril op sterkte, daarna ook nog maar even sandalen voor dochter gekocht. Ze heeft de meest kitscherige sandalen uitgekozen die ze hadden, maar ze is er zielsgelukkig meee. Loopt de hele dag te verkondigen: " Mooie soenen, mooie sandalen". Ze wilde ze zelfs niet meer uit doen in de schoenenwinkel. Heb nog andere geopperd ( die ik leuker vond, maar daar moest ze niets van weten).

Gwen, gelukkig maar dat alles goed is. En tja moeder worden, gaat niet zonder emotionele rollercoaster volgens mij. Moeder zijn ook niet, maar dat is van later zorg.

Fladder, welkom in ons midden. Gezellig dat je meedoet. Je mag hier meeschrijven, maar je kunt ook switchen naar de" na 12 oktober moeders", net wat je wilt. Maar even goed welkom.

Tjeemp, lekker hoor zo'n dag. Jammer alleen van die aanvaring met één van de pubers.

Babouche, lekker geshopt? Veel plezier met verder shoppen.

Ik heb voor zoon nog helemaal niets geshopt. Bij dochter had ik rond deze tijd volgens mij haar garderobe zo goed als compleet. Kan gewoon niet zo heel veel leuks vinden nog, lijkt wel. Heb wel al een leuk behangetje gespot voor kinderkamer. Zelfs manlief vindt het leuk en dat wil heel wat zeggen, want onze smaken liggen nogal eens mijlenver uit elkaar. Heb gister ook geïnformeerd naar een reiswieg voor op onze wandelwagen, maar die kost 190 euro. Toch maar eens internet afstruinen of dat niet goedkoper/ tweedehands kan.

Nou meiden, ik ga zo eens dochter op bed leggen en zelf ook plat. Heb van het weekend een vriendin te logeren gehad, erg gezellig maar we liggen dan ook nooit vroeg op bed en dochter was er toch alweer rond 6:30. *Gaaaaaaaaaaaaaaaap*

Fijne zondag.
Visje, erg grappig vind ik dat toch altijd, ik lig nog met de laptop op schoot in de tuin peentjes te zweten en bij jullie al regen gehad. Ben benieuwd wanneer de regen hier komt, zal wel eind van de middag worden. Al komen er nu wel meer wolken.

De verjaardag was gister wel gezellig. Er waren niet zoveel mensen dus we konden echt even bijkletsen.

Vanmorgen was het wel erg leuk toen mijn ouders er nog waren. Dochter helemaal verbaasd dat opa er was. Mijn moeder blijft wel vaker een nachtje slapen maar mijn vader nooit dus dat was erg grappig.

En dochter is vanmorgen gevallen, de eerste keer dat ze echt haar knie kapot heeft. Toch best lang goed gegaan dus hé? Maar het deed wel pijn (mij meer dan dochter geloof ik hahaha, maar ik heb een excuus)

Ik zit nog in mijn nachthemd. ik heb geen korte broek waar mijn buik nog in past, heb net al rondgekeken op internet naar korte positiebroeken,het zal vast wel vaker mooi weer worden voor we gaan bevallen neem ik aan dus er moeten wel wat komen maar kan niks vinden. Dus ik wacht wel op de regen en trek dan mijn lange broek wel weer aan
Meisjes, hier even eund. ik openzo nog een apart topic en kutdag dus even nietvzoveel around. open zo nog een ander topic over waarom :(
voor Tjeempie.
..
Je bent een lieverd Caat!

Als je een keuze maakt tussen het beschermen van je ongeboren kind en je puberzoon dan stort letterlijk je wereld in :(
Tjeempie wat een nare situatie!

Dikke knuffel voor jou en ook voor je hele gezin!
Och lieve Tjeemp, wat een rotsituatie voor jullie nu. Maar inderdaad, je hebt nu ook je kleine meisje om aan te denken. Ik hoop dat jullie nu in ieder geval even een dag of twee rust hebben en dat er straks wellicht een goede structurele oplossing komt?
Terwijl jullie leven zo op zijn kop staat voelt het ook een beetje gek om over koetjes en kalfjes te hebben. Wij zijn vandaag de hele middag bezig geweest met 2 traphekjes. Tja, twee linkerhanden he? Eerder was nog niet nodig (is op de middenverdieping) omdat zoon daar niet alleen speelt. maar omdat hij straks een groot bed krijgt en er dus uit kan gaan, wilde ik dat voor die tijd op orde hebben. Dus met veel bloed zweet en tranen gelukt.
Tjeempie, ik heb nog niet alles gelezen, maar wil je wel even zeggen dat ik aan je denk. Wat zul jij verdrietig zijn. knuffel!
Happy, traphekjes, daar moeten wij ook nog aan voordat dochter naar een peuterbed kan. Mag ik vragen wat voor jullie hebben. Ik heb er ong. een jaar geleden 4 besteld van 20 euro per stuk: man heeft er 2 opgehangen, maar allebei zijn ze al naar hun grootje. Gevalletje goedkoop is duurkoop dus. Ben nu op zoek naar iets goeds/ stevigs. Maar kan maar weinig echt goede ervaringen/ reviews vinden over hekjes.
Doe vooral koetjes en kalfjes doen hoor! That will help me get through the day en dan weet ik even waarom ik de beslissing heb genomen.

Situatie is K&& met een hoofdletter K maar ik kan er niet zomaar iets aan veranderen. Dus doe vooral doorkletsen. Ik weet dat jullie lief zijn en allemaal meeleven en meedenken en knuffelen. Maar please do tell about the happy moments in jullie leventje xxxx
Wilde net vertellen dat ik in zo'n jankbui ben vandaag. En dan willen die tranen helemaal wel rollen met zulke k#+#%*#% situaties.

Maar ook dochter die in de tuin met scheppie en water aan het spelen is in een zomerjurkje met laarzen eronder laten de tranen wel rollen.

Ga dochter zo maar even lekker badderen, ze is nogal zwart.
Hier dan een leuk nieuwtje, manlief heeft vandaag eindelijk schopjes gevoeld! Hij was zo trots
Haha Caat, herkenbaar hoor. Ik typte mijn eerste berichtje daar ook net na het drogen van mijn tranen. En dan die niet constructieve bijdragen/ opmerkingen. Oke ze hebben er recht op en het is een openbaar forum, maar ik kan die mensen dan wel iets aan doen. Zo maar aan onze Tjeemp komen......... Grrrrrr

Dochter moet hier vanavond ook echt in bad. Maar dat doen we straks pas na het eten, want anders mag ze 2 keer ( lees: dochter is nog niet zo heel geoefend in het netjes eten)
Anneke, oh wat super..... Man was bij dochter altijd net te laat. Was ze de hele tijd superactief en op het moment dat man zijn hand dan op de aangewezen plek legde, was mevrouw rustig. Haha. Alsof ze het erom deed.

(en nu snel naar de rijst voor het een kleffe boel wordt)
Tjeempie wat een vreselijke situatie. Ik heb alleen je OP gelezen. Heel veel sterkte gewenst en hoop dat dat je beslissing voor jullie gezin goed uitpakt.

Ik moet werk voorbereiden voor morgen, ben gisteren en vandaag weggeweest, dus lees later weer verder.

Dank jullie wel voor de welkomstgroeten trouwens!
@Visje: we hebben de houten hekjes van het grote zweedse warenhuis. Op de andere trappen doen ze al 2 jr uitermate goed hun werk dus zeker aan te raden. Als je, voor je ze haalt, nog even een gratis familypas aanvraagt krijg je zelfs korting.
Nou Tjeemp, het gaat allemaal niet vanzelf... dikke knuffel voor jou en de jouwen...

ik ga straks nog even naar de tabel kijken. Zal ik meteen een nieuw topic openen? We zitten bijna aan de 2500, zeker als Eileentje straks weer terug is (zou ze op vakantie zijn?)

Welkom Fladder! Heb je al een 20 weken echo gehad en weet je wat het wordt? (en wil je dat vertellen, voeg ik mooi kleurtje toe aan tabel)
Tjeemp, wat een rotsituatie. Heel veel sterkte.

In het kader van koetjes en kalfjes...

Mijn lief heeft afgelopen vrijdagavond ook het schoppen van onze zoon kunnen voelen.
Meiden, dank jullie voor jullie support en lieve berichtjes. ben vanavond redelijk offline door storing bij UPC. Zit ook zonder telefoon dus kan niet eens lekker lang beppen met vriendinnetjes. lang leven mijn nieuwe htc dat ik nog even kan lezen en een stukje kan schrijven. Kom morgen weer buurten and keep the cows and calves going xxx
Goedemorgen meiden,

Ik ben weer terug van vakantie en we hebben heerlijk genoten! We hadden een privé zwembad en m'n dochter had ook de tijd van d'r leven. We moesten 2 keer (heen en terug) 1375 km rijden en m'n dochter heeft het zo goed gedaan, ik ben helemaal trots op haar!

De kleine in m'n buik is een bezig kindje. M'n man kan het nu ook goed voelen en m'n buik zie je ook bewegen, gaaf hoor! Straks weer naar de verloskundige. M'n moeder gaat dan gezellig mee.

M'n operatie is super goed hersteld. Ik voel er helemaal niets meer van gelukkig. De windjes zijn goed genezen en ik heb ook gewoon gezwommen op vakantie. morgen heb ik een afspraak bij de chirurg, ben benieuwd wat hij ervan zegt.

Ik heb niet alles terug gelezen, want dat zijn zoveel pagina's. Ik hou het gewoon vanaf nu weer bij. Ik zag wel weer en paar goede echo's erbij, hoera!!!

Ik wil Tjeempie even een hele dikke knuffel geven. Ach meid wat een kl*te situatie voor je. ik heb je topic gelezen. Verschrikkelijk moeilijke beslissing voor jou en je man! Maar wel een hele verstandige en dappere. Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt gister. Ik hoop dat jullie vandaag meer duidelijkheid krijgen en dat er een goede oplossing gaat komen. Ik denk aan je meis!, sterkte!

Oja voor de tabel. Mijn verlof gaat in op 31 augustus
Hi meiden

Bra na de nacht. Update jeugdzorg heb ik in het andere topic gezet

Marly thnks for your support! x Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad en dat het goed met je gaat! en megaapplaus voor jullie dochter

ik kom straks weer even buurten xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven