3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
maandag 7 juni 2010 om 11:52
maandag 7 juni 2010 om 12:40
BAM, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Het was idd heerlijk weer, maar de regen kwam voor ons feest ook te vroeg. Helaas.
Enne ik wordt ook nieuwsgierig!
Freak: Ik moet ook nodig door mijn huis, heb er 4 dagen niets gedaan en er ligt nog een hele bult met was die gestreken moet worden en de stofzuiger moet er weer door geslingerd worden.
IBI: wat vervelend voor je man!
Appel: als jij klaar bent, dan mag je hier ook wel even helpen!
Zus: succes met zoon en de ortho
Ik ga eerst maar iets eten, want maag begint te knorren
Enne ik wordt ook nieuwsgierig!
Freak: Ik moet ook nodig door mijn huis, heb er 4 dagen niets gedaan en er ligt nog een hele bult met was die gestreken moet worden en de stofzuiger moet er weer door geslingerd worden.
IBI: wat vervelend voor je man!
Appel: als jij klaar bent, dan mag je hier ook wel even helpen!
Zus: succes met zoon en de ortho
Ik ga eerst maar iets eten, want maag begint te knorren
maandag 7 juni 2010 om 12:48
maandag 7 juni 2010 om 14:11
Wel fijn voor zoon hoor..nog even geen beugel zus!
Elysium... tje daar heb ik nog een bon van liggen.. die ga ik binnenkort eens uitgeven... want het is daar altijd heerlijk
Fries... lekker bijgetankt meid... hier ook even een uurtje gepit... ineens was het batterijtje leeg.... maar wel al keuken en huis aan kant hoor... alleen de admiklussen nog niet~!
Elysium... tje daar heb ik nog een bon van liggen.. die ga ik binnenkort eens uitgeven... want het is daar altijd heerlijk
Fries... lekker bijgetankt meid... hier ook even een uurtje gepit... ineens was het batterijtje leeg.... maar wel al keuken en huis aan kant hoor... alleen de admiklussen nog niet~!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 7 juni 2010 om 14:51
maandag 7 juni 2010 om 15:24