Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Tjeemp, dikke knuf voor jou! Tsjonge, wat een enorme klotesituatie!

Sorry dat ik niet zoveel regageer, maar heb op het moment echt een enorm gebrek aan vrije tijd.... Probeer af en toe even bij te lezen en een reactie te plaatsen. Straks als ik met verlof ben heb ik vast bergen tijd voor jullie!
Tjeemp, wil je sterkte wensen. Wat een ontzettende rotsituatie.

Heel veel wijsheid en sterkte met alles wat nog komen gaat.
Tjeemp een hele dikke knuffel voor jou. Wat een rot situatie zeg.
Bapauw, ja ik heb de echo al gehad! En mijn vakje mag op roze.

Tjeempie, hoop dat het wat beter gaat.

Je vroeg eerder nog hoeveel ik was aangekomen; nou dat weet ik niet zo goed. Ik weet niet hoeveel ik woog voor ik zwanger werd. Heb pas na een paar weken een weegschaal gekocht.

Ik denk dat het inmiddels al zo'n 15 kilo is.. Denk dat ik het de volgende keer maar ga aankaarten bij de verloskundige.

Het is wel zo dat ik al een enorme buik heb.

Wat leuk dat veel van jullie mannen het al kunnen voelen!

Ik voel zelf wel heel veel getrappel en heb nu een keer volgens mij aan de buitenkant iets kunnen voelen, man helaas nog niet.

Dan nog een vraag, ik heb vorige week het stuur van mijn fiets redelijk hard tegen mijn buik gehad. Het deed niet heel erg pijn maar ik schrok wel heel erg (ben huilend verder naar huis gefietst). Ik voelde de baby meteen alweer bewegen en had verder nergens last van. Wel de verloskundige gebeld maar kreeg antwoordapparaat.

Nu blijft het toch een beetje knagen. Wat zouden jullie doen?
Fladder, als het je niet lekker zit, zou ik gewoon nog een keer contact opnemen met de vk. Zij zullen je dan wat meer kunnen vertellen, al is het alleen maar je onrust wegnemen...
Anneke, ja, ik ga morgen maar weer bellen, het blijft toch een beetje knagen.

Het lastige is dat er iemand ziek is bij de VK praktijk. Krijg dus de hele tijd voicemail en dan kan je wel een 06 nummer bellen maar dat vind ik dan weer overdreven.

Maar goed, blijven rondlopen met een vaag onzeker gevoel is ook niet fijn!
Ik zou ook gewoon bellen. Voicemail inspreken, als jij je onzeker voelt altijd bellen!

Hier vandaag niet zo'n beste dag. Vanmorgen bedacht dat ik echt nog wel nieuwe schoenen nodig heb. Wat dt betreft wel een goede score, 3 paar schoenen gescoord voor bij elkaar 90 euro, ook nog goede schoenen ook.

Maar verder... Pfff blehh! Weer jankdag en veel last van bandenpijn, elke keer als ik opsta die pijnlijke steken. Zouden we bij mijn ouders macaroni eten, broer kwam ook met gezin, die gaan morgen op vakantie. Maar nu had mijn moeder besloten om bami te maken en laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben! Alleen van de geur ging ik al bijna over mijn nek. Dus net langs de mac gereden en ook de frietjes smaakten niet maar de big mac was beter haha. En natuurlijk best beetje jaloers dat broer lekker op vakantie gaat en mijn ouders gaan donderdag, ik gun het ze echt wel hoor, ze hebben het echt verdiend maar ik wil ook zo graag maar mag natuurlijk niet zeuren, wij krijgen in oktober een lief kindje erbij. En als dat alles is..... Maar ja, toch baal ik wel een beetje.

We zijn nu onderweg naar huis en als

we thuis komen kruip ik vroeg in bed, hopelijk gaat het morgen beter. Kom morgen bijkletsen.

X
I'm back!!

Hoe is het hier? Ik ben helemaal bijgelezen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met reageren.

Caro, wat een ellende, ik hoop dat vandaag in het kader van nieuwe ronden nieuwe kansen het allemaal een beetje beter gaat. Lekker geslapen? Bandenpijn is iets waar ik ook ontzettend last van heb van tijd tot tijd. Voel me af en toe net een oud wijf. Ik hou me voor dat dit wel weer over gaat. Toch?

Fladder welkom! Leuk dat je meeschrijft.
Hai Eileentje, welkom terug! We begonnen ons al zorgen te maken... Was je druk met werk?

Bandenpijn gaat idd vast wel over. In ieder geval na de bevalling...
Hee Jiminy, alles goed?

Zat in Italie en heb samen met mijn familie een huis gekocht in Noord-Italie. Dus lekker relaxed........heeft beebjelief ook van genoten want ze is ontzettend gegroeid, althans, mijn buik is nog groter dan groot! Heb daar helaas nauwelijks toegang tot internet gehad. Lief dat ik wel gemist word hoor! Dat doet een mens goed.
fladder, heb je nog kontakt gehad met je vk?

Pinder, straks toch niet helemaal uitgeteld wanneer je met verlof gaat?

Babouche, hoe gaat het nu met jou? Bloeddruk een beetje onder controle?

Eles, alles goed?
Hey Eileen, goed weer van je te horen! Ben blij dat je een fijne tijd achter de rug hebt en lekker op vakantie bent geweest!

Ben wel benieuwd hoe groot jouw buik nu dan wel niet is Ik vond zelf dat mijn buik al vrij behoorlijk was maar als ik tegen mensen zeg dat ik al zo'n 5,5 maand zwanger ben, zegt iedereen bijna standaard "oh wat heb je dan een bescheiden buikje!". Dus nu heb ik stress... Hopelijk kan de vk dat vrijdag weer wegnemen...
Anneke, ik heb begrepen dat je juist niet moet stressen!! En jouw beebjelief doet het hartstikke goed en die groeispurt komt vast nog wel......bereid je maar voor!

Het was inderdaad een lekkere minivakantie. Ik zou eigenlijk nog met mijn zus en moeder naar NY maar 2x vliegen tijdens de zwangerschap (de 25e van deze maand met moeder naar portugal) dat lijkt me niet goed. Naar het zoeken van een goed alternatief zijn we tegen een huis in Italie aangelopen. Nu de taal nog machtig worden, spreekt hier iemand toevallig italiaans?
denk dat ik voor niet stressen in een verkeerde periode zit... heb nu tentamens en die wil ik per se halen omdat ik afgestudeerd wil zijn als ik mijn kindje krijg. Maar het wil niet echt vlotten...

Hoeben je nu naar Italie gegaan dan? Met de auto? Lijkt me een lange zit... Kan je helaas niet helpen met de taal...
Was inderdaad een lange zit maar ik heb meer gelegen en mij laten rijden . We hebben hier in ned. een aantal huizen geselecteerd en zijn daar heengereden om vanalles te bekijken en uiteindelijk een pand gekocht.

Tentamens, jakkie.........succes en sterkte!
hey Eileentje is weer terug en er wordt gelijk weer meer geschreven hier. Gezellig. Ik heb ook al een behoorlijke buik, wil nog steeds wel een foto ervan maken, maar het komt er steeds niet van. Nou, misschien vanavond lief maar even lief aankijken.

AnnekeO veel succes met je examen. Wat voor studie doe je?

Caro balen he dat iedereen op vakantie kan, behalve jij. Dikke knuffel hoor.

Fladder had ik je al welkom geheten? Nouja bij deze dan: Welkom! Heb je al met de vk gebeld? Wel doen hoor.
Sorry eles...........ben nou eenmaal zo'n kwebbelkont en heb hier bijna alleen maar mannen om mij heen. Dusss jullie moeten er maar aan geloven! Ben wel een beetje benieuwd naar iedereens buikje. Vind het nog steeds zo bijzonder. (en dat gal ook wat steeds omhoog komt, jugh)
Hey geen sorry zeggen, ik vind het leuk hoor!
Hee Eileen, welcome back!

Zeg dames, niet teveel schrijven hoor, Over 33 berichten moet dit topic dicht, en zal ik een nieuwe moeten openen om de tabel steeds te kunnen updaten. Maar ben de rest van dag en avond afwezig (ga met mijn slechte bekken, dikke buik en toestand in een roeiboot zitten om afscheid te nemen van een van de collega's).

Hmm, ik ga nu even een topic openen, zonder veel poespas, maar dat vul ik dan morgen wel aan....oke?

Iets van Oktober 2010 -mama's beppen door ?
Hier ook niet echt een grote buik nog.

Afgelopen zaterdag meegedaan aan badmintontoernooi, op halve kracht. Vroeg iemand waarom ik niet helemaal meedeed.

Ik zeg 'omdat ik 5 maanden zwanger ben'.

Haar reactie: 'waar heb je dat verstopt dan?'.

In mijn sportkleren zie je niet zoveel van. In gewone kleren wat meer...
Link naar het nieuwe topic:

Oktober 2010 -mama's beppen door

Zal ik vragen of deze op slot kan?
Ja, doe dat maar. Ik was al begonnen op het andere topic, haha
Okee, ik verhuis mee!
als deze gesloten wordt, kan je hier niks meer lezen?
jawel hoor Anneke, je kunt alleen niet meer reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven