Bokkepootjes! Oh nee

08-06-2010 12:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mede-forummers,

mijn leven is in rep en roer. AH bokkepootjes zijn er niet meer! De allerlekkerste, krokante koekjes met die overheerlijke chocola... Ik mis ze! Ik was al niet blij met de 'verbeterde receptuur' een paar jaar geleden, maar dit slaat alles! Elk onbelangrijk koekje verdient een eigen AH versie, maar nee hoor de bokkepoot niet meer!

Nu ligt er een of andere B-versie in de schappen die het label Bokkepoot niet verdient.

Gelukkig ben ik niet de enige die gek is op dit koekje, dus ik ben met een groep vriendinnen op zoek naar the next best version.

Super de boer: te broos, minder chocola

Wie heeft er tips of een schouder om op uit te huilen?
Gewoon afkicken, beter voor de lijn ook (Of helpt dat niet? Dan sorry alvast )
Hetzelfde geldt voor de kletskoppen (wellicht nog niet helemaal uit assortiment maar zelden verkrijgbaar).

Volgens hebben ze op de markt vaak van die grotere bokkepootjes. Misschien het proberen waard?
Lieve Vivadiva,

Ik - als bokkenpootjes fan - ben zeer geschokt over de kwaliteit van de AH bokkenpootjes. Wat zeg ik, kwaliteit? Eerder gebrek aan.

Ik stel voor dat we een schema opstellen en alle Viva-vrouwen (allergische reacties of niet) een BP-test dienen te ondernemen.

Ik start zelf binnenkort met de BP's van de HEMA.

Een warme groet en stevige schouder,

Artemis
Ik als fan van bokkenpootjes zeg: Lidl! De bokkenpootjes van de Lidl zijn namelijk héél lekker!
Peas on earth!
Ik had er een topic over willen openen. Ik was helemaal van slag. Niet alleen meer bij AH te verkrijgen, maar ook niet bij de Plus en Hoogvliet. Nu kan ik geen lekkere taarten meer maken of ze gewoon opeten. Die van AH zijn gewoon het lekkerste, die andere vind ik te muf.

Ik heb ze nu noodgedwongen bij de Lidl gehaald maar ik ben er niet blij mee...
Dit heb ik nou altijd al met van die kant en klare cakejes. Vroeger hadden ze bij de Plus heeeele lekkere kleine kleffe cakejes.

Ideaal om met mijn nichtje te versieren/op te eten en misselijk te worden.

Maar nu moet ik het doen met water aangemaakte prefab cake en die zijn toch een stuk minder lekker :'(

Ik voel je pijn!
Poelepoelepoelepoes!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 12:39:

Ik als fan van bokkenpootjes zeg: Lidl! De bokkenpootjes van de Lidl zijn namelijk héél lekker!

Amen!!

Ik haal ze ook veel te vaak soms

Binnen 1 dag zijn ze op door mezelf
Tjee balen zeg, geen AH bokkepoten. Maar wat ook heel erg is, geen heartbreaker chips meer bij Super de Boer en andere winkels. *kijkt heel sip*
Ik lust ze gelukkig niet, maar ik zou naar een banketbakker gaan of ze zelf maken.

AH is wel bezig met veel uit zijn assortiment te gooien. Ik kocht daar graag brooddeeg "kaas en tomaat", ook foetsie. En dan zonder aankondiging zodat ik nog eerst 10 pakken kan inkopen he.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ah, de lidl.

Maar wat een inferieure bokkenpoten hebben ze durven inbrengen zeg. Deze keer heeft de verpakking een stuk langer open gelegen dan normaal. Want de must om ze op te eten was er echt niet. Dus eigenlijk is dat best gunstig

Heartwork, de cakejes van de appie, de euroshoppers, is dat niets? Zit een soort custard in. Ook erg lekker
ja en vroeger de lapswang soechong thee met limoen (maar dan goed gespeld).. oh die mis ik ook. Kondig dat dan aan idd, dan had ik ff goed ingeslagen zoals ik elk jaar doe met de truffelpepernoten
Ik heb er maar een mailtje naar de appie aan gewijd

(toch handig, dat zwangerschapsverlof )
quote:Lunisy schreef op 08 juni 2010 @ 12:59:

Tjee balen zeg, geen AH bokkepoten. Maar wat ook heel erg is, geen heartbreaker chips meer bij Super de Boer en andere winkels. *kijkt heel sip*Zag ik die laatst niet bij de Vomar?
Bokkepootjes van de lidl zijn het lekkerst!!
Ik dacht even dat er een slimme meid onder het ontgroeningsritueel uit wilde. Bokkenpootjes? Jazeker wel!

*nu ga ik even de OP en reacties lezen *
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik ben er ook nog steeds verbolgen over dat AH enkele jaren geleden de chocolate chip koekjes uit het assortiment heeft gehaald. Let wel: het gaat hierbij om de chocoladekoekjes met stukjes pure chocola met 6 verpakt in een doorzichtige cellofaanwikkel. NIET de chocolate chips cookies die in een rol van 20 (ofzo) verpakt zitten.Die zijn nog steeds te koop maar zijn bij lange na niet zo lekker als die ik bedoel.

Stomme AH........

(heb me er ongans aan gegeten tijdens zwangerschap :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Jamin heeft nog bokkenpootjes, helaas kom ik daar niet zoveel. Beetje uit de richting. Ik miste inderdaad ook al de AH bokkenpootjes en die nieuwe vind ik echt niet te eten, ben blij dat ik niet de enige ben ;)
Jamin heeft nog bokkenpootjes, helaas kom ik daar niet zoveel. Beetje uit de richting. Ik miste inderdaad ook al de AH bokkenpootjes en die nieuwe vind ik echt niet te eten, ben blij dat ik niet de enige ben ;)
Fussie, wat heb je in je mailtje gezet? Als wij nou allemaal een mailtje met dezelfde strekking sturen, komen ze misschien wel terug...?
Ja met zn allen op bres bok..

De AH bokkepootjes verdienen een plek in het schap!
Goeie vraag Arthemis. Dat is dan tegelijk weer het nadeel van dat zwangerschapsverlof. Ik vergeet het meeste meteen weer

Het zal iets geweest zijn dat ze nu inferieure bokkenpootjes verkopen en dat ze dat maar weer moeten wijzigen!
Misschien kunnen we beginnen door een actiegroep op te richten en allemaal een bokkenpootje als avatar te nemen?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
-
anoniem_67581 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 14:16
Reden: -
% gewijzigd
Heartbreakers liggen hier gewoon nog bij de Super de Boer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven