Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gave fiets Enka! Die gaat vast wel goed gebruikt worden.

Verkoudheid tot april, pffff heb je wel aandelen Kleenex?
Wat een superfiets Enka, heel gaaf!

Star, nou las ik laatst dat Z bekeken is door fokkers, maar hoe gaat dat dan, moet jij dan met Z naar Oostenrijk om te dekken of komen ze dan met het vrouwtje naar jullie? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dat dan gaat.

Amalia, heb je dat filmpje op de vivablog al gezien van de pluizige rotbeesten? Heel herkenbaar voor jou. Fijn dat Berend nu al doorslaapt. Wow!

Kokos, wat knap van Lianne, 2 mijlpalen achter elkaar!

Juud, wat ben je toch een keukenprinses.

Ik heb wat leuks te vertellen. Jonathan wordt gedoopt over een paar weekjes!

Nou weet ik helemaal niet hoe dat gaat in een Katholieke kerk want dat ben ik zelf niet, verschilt dat veel met gereformeerd? Wat zijn dan een beetje de gewoontes (Bam, Cin?) Tips zijn welkom. De pastoor ook wel eea vertellen. Ik kijk er erg naar uit. Het is voordat we de uitslag weten en voor ons een teken naar boven dat we dankbaar zijn voor Jonathan wat er ook gebeurt.

Maarre, waar vind ik in de winter witte kleertjes????
Stressed is just desserts spelled backwards
wat leuk!!

www.hetelfje.nl (als ik de site goed heb).

Het verschilt veel per kerk, hier was het vrij standaard, er moesten perse van die zware teksten in het doopboekje en daar werd dan niet van afgeweken.

wij hebben de peetouders wat laten zeggen (een gedicht)

en we hadden ook muziek in de kerk, met het liedje van trijntje oosterhuis en nog 1 van marco borsato.

Cin had volgens mij een vrij makkelijke kerk.

Maak je het doopboekje zelf? (zo ja, wil ik je de mijne wel toesturen, kan je misschien wat ideeen op doen)
http://www.t-elfje.nl/ (deze is beter;))
Mal, de teven komen altijd bij de reu, dus ik hoef dan niet met hem naar het buitenland. Gelukkig. Zo'n eind in de auto met hem is geen pretje.

Ze hadden trouwens al drie vrouwtjes mee om te kijken hoe het ging.

Huh? Gedoopt? Hoe dat zo ineens? Jee, bijzonder!

Ceetje is katholiek gedoopt.

Ik heb nog wel een leuke doopjurk die je mag lenen whoehahahahahaha.
Mijn moeder heeft mijn oude doopjurk nog wel maar dat is maat 62 ofzo, dat zal niet meer gaan.

Goede site Bam, daar kan ik wel wat mee denk ik! Ik zag al een schattig jasje zo even snel. Dat boekje is wel handig. Als je het zou willen sturen? Want ik wil wel zelf boekje en uitnodiging maken. Het is een doopdienst na de gewone dienst, dus dat is wel leuk en knus denk ik.

Star, is denk ik wel leuk om te zien zo 4 van die mooie witte honden bij elkaar. Wordt Z niet een beetje zenuwachtig van al die vrouwelijke aandacht? of vindt hij hel wel interessant?
Is een supersite. de online winkel hebben ze nog niet zolang.

Deze winkel is al jaren een begrip voor bijzondere feesten in Tilburg

Ik zag net in de gauwigheid ook wat moois, maar snel weggeklikt;)

ik ben je mailadres kwijt(hier is alles weer eens op hol geslagen), wil jij mij je adres sturen?
al gevonden
Hé Mal, wat leuk! Ties is ook gedoopt, zal je het boekje wel toesturen. Wij hadden mazzel dat hij in die dienst de enige was die werd gedoopt (hier worden er namelijk ook wel een paar tegelijk gedoopt) en het was heel bijzonder en mooi. Wij hadden ook een eigen boekje, hebben mijn schoonvader een lezing laten doen, moeder heeft peter en meter welkom geheten in de familie en meter heeft gedichtje voorgelezen. Leuk joh!

Ik heb toen kleertjes gekocht op kleertjes.com, maar dat was al in april dus iets makkelijker geloof ik!
He wat super dat jullie dat allebei willen doen!!! krijg ik vast een beetje een idee. We hebben binnenkort een avond met de andere ouders en de pastoor waarin we vertellen waarom doop en de pastoor vertelt dan ook de betekenis en dan stellen we samen het programma samen. Er zijn er tot nu toe 4 met Jonathan, maar dat zijn misschien allemaal babies. Ben bang dat Jonathan zo gek is op water dat hij met zijn handen in de waterbak gaat slaan haha. We houden het verder klein wie we uitnodigen, naaste familie. Op de uitnodigingskaart wil ik graag een wit duifje ofzo doen, dat lijkt me wel mooi. Maarre peter en meter, zijn dat de voogden, die heeft Jonathan wel namelijk. En de meter draagt Jonathan naar binnen toch?
Bij ons zijn dat idd ook de voogden, dit hebben wij ook daarbuiten laten vastleggen. Wij hebben Ties zelf naar binnen gedragen, maar tijdens de doop moest de meter (haha in ons geval de peter, want zij zijn al eens eerder peter en meter geweest en toen mocht zij vasthouden dus nu was hij aan de beurt) hem vasthouden ja.
Peter en meter zijn peetvader en peetmoeder Mal. Hoeven niet per se de voogden te zijn.
Wat leuk Mal een doop voor Jonathan! Leuk om te organiseren, en dat zal vast een heel mooi boekje worden! Heb je al wat kleertjes op internet gevonden? Anders doe je hem toch gewoon zijn nieuwe witte trui van de Hennes aan .

Leuk een fiets Enka! Wij gaan denk ik voor een loopfiets. Zijn jullie al uit de hondennaam?

Ik had rendang, gado gado, sate, lontong, een gele rijst, gebakken banaan en garnalen in bladerdeeg. Ik hoop dat alles er goed staat want ik ben nog niet zo thuis in die namen. Erg lekker, mmmm

Star dat scheelt mooi dat je die kant niet op hoeft, maar als het dus de eerste kee niet lukt moeten die mensen een tijd later dus weer terug? Of worden ze opgesloten en mogen ze er pas uit als ze het gedaan hebben? En moet hij al die vrouwtjes bespringen of maar een? Wat een feestje voor je hond!
Hhahahaaha ze mogen er pas uit als ze het gedaan hebben.

Nee hoor, vijf dagen lang elke dag even proberen is het volgens mij.

Klinkt lekker allemaal Juud. Zal inderdaad wel even een aantal uur in de keuken zijn geweest. Is ook niet een klein beetje wat je hebt gemaakt ook zeg Heeft Mart ook lekker gesmuld?
Wow Juud, da's een complete rijsttafel. Lekker hoor. Allemaal zelf gekruid enzo? Ik maak ook wel eens wat maar da's dan met zakjes

Mal, wat bijzonder dat Jonathan gedoopt wordt! Ik vind jullie overwegingen zoals je ze omschrijft heel mooi. En tja, dat er nieuwe kleertjes aageschaft moeten worden is natuurlijk wel erg vervelend...

Bam, ha ha, zo jij hebt er zin in vanochtend?!

Enka, gave fiets! Mmm, tja, wat zullen wij eens doen met sinterklaas en de verjaardag... Nog niet echt over nagedacht eigenlijk...

Z krijgt het druk dus Star! Waarom is dat eigenlijk, dat de teefjes altijd naar de reu toe komen?

Had het hier van de week toch over ja/nee tweede kindje? Vriend wil serieus wel een broertje of zusje voor Mare als we eenmaal gesetteld zijn qua woonsituatie (hebben nu echt echt besloten om rond Mare 'dr 2e verjaardag naar H te moven). Nou weet ik het helemaal niet meer!

Goed, back to work...
Leuk Hel, een 2e!!!! :-) Wie weet.

Mal, jongens worden ook wel in een jurk gedoopt. Maar ik denk alleen babietjes. Ben benieuwd wat je koopt.

Ho ho, Berend heeft 1x doorgeslapen, dat was het. Verder snapt hij het nog helemaal niet hoor. Gelukkig zit hij overdag nu wel wat regelmatiger met de voedingen. En hij is verkouden, hoest veel. Hij is helemaal schor, alsof hij de hele dag huilt. Zo sneu.

Waar is Cin eigenlijk??
Stoere fiets Enka!!!!
Wow Hel, daar sta ik wel even van te kijken van die opmerking!
Anders ik wel Star

Geloof trouwens dat ie zich al bedacht heeft. Belde net om te melden dat er thuis een evil peuterpuber zit, haha! Met oorontsteking ook nog. Al 3 dagen een loopoor maar geen pijn gelukkig. Dokter heeft vanochtend ab druppels gegeven, als ze last krijgt moeten we aan de abkuur.

Mmmm.

Yess, werkdag zit erop, me go home! Fijne avond allemaal!
Oooh, en Amalia, 't begint met 1 x doorslapen toch... Was het nog romantisch op Schiphol? na, samen mooie mannen kijken klinkt wel romantisch hoor

Kee, nu ga ik echt hoor...
Hoi allemaal,

Het is een hele tijd geleden dat ik hier iets heb geschreven. Het gaat hier allemaal zo zn gangetje. Lucille is alleen momenteel een enorme hangplant en huilt heel erg veel. Vorige week al mee naar de dokter geweest maar die kon niet veel vinden dus we tobben maar gewoon verder he.

Las dat er weer een aantal zwanger zijn van harte gefeliciteerd! geniet van de groeiende buiken.

Inmiddels werk ik ook weer maar nu in Tilburg nog steeds in het voortgezet onderwijs.

Groetjes juffie
Cin is hier!!!

Zooooooooooooo, ik zeg het niet vaak maar ik heb het me toch DRUK gehad, niet normaal gewoon.

Cas is gisteren gedoopt. Echt schitterend was het, ik kan niet anders zeggen. Ik heb echt heel erg genoten. Wat mooi dat jullie Jonathan willen laten dopen, Mal. Ik vind het een fijn, geborgen en veilig gevoel dat we samen met de mensen die zoveel van ons en van Cas houden de zegen over hem hebben uitgesproken. Cas was ook zo heerlijk lief, hij lachte breeduit toen hij het water over zijn hoofdje kreeg. Hij zag er ook schitterend uit in ons doopkleedje (daar is mijn moeder ook in gedoopt en ik ook).

Even wat foto's!

Dit vind ik een mooie foto en het geeft ook mooi weer waarom wij laten dopen:

En hij had lol:

En zo zag hij er van dichtbij uit:

Mooi he?

Even posten en dan kom ik weer terug!
Wat een schatje Cin! Mooie foto's, fijn dat het een leuke dag was!

De anderen allemaal even snel de groeten en ben weer weg! dag!
Ok, druk had ik het dus.

Hier wordt ook niet meer doorgeslapen trouwens. Cas sliep door tot ik ben gaan werken vorige week en nu gebruikt hij de nachten om bij te tanken. Achjaaaaaaa, ik heb nu een borstkindje en ik zal alle gemakken ervan ondervinden. Ach, hij is maar zo kort klein en ik geniet wel van die kleine momentjes zo in de donkere nacht. En eigenlijk slaapt ie min of meer door want ik leg hem om 19 uur al in bed en dan komt ie om 3 uur. Dus dan heeft ie 7 uur achter elkaar geslapen. Maar ik hecht meer waarde aan een stille, rustige avond dan aan een nacht zonder voedingen.

Ik ben goed bezig trouwens! Vanmogen heb ik gewoon geregeld dat Sam aanstaande woensdag al met zwemles kan beginnen! En hier in Etten-Leur was de wachtlijst nog bijna 9 maanden. Jeuheuj! Ook wel weer spannend, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een nieuwe fase!

Maar druk had ik het dus!

Vrijdag nog wel even gerelaxed maar zaterdag moest ik dus boodschappen doen, nog naar een verjaardag in het Rotterdamse, daarna nog cakes en taarten maken. En dan zondagmorgen nog staaaaaaaaapels wafels bakken en alles visiteproof maken. En vervolgens dus de doop en daarna gezellig hier eten en drinken en toen had ik het gister wel even gehad! En toen vanmorgen kwam het vriendje van Eduard's zus nog langs en moest ik ook nog wat ophalen in de stad dus toen was ik ook weer de hele dag bezig. Morgen moethet rustiger aan, het is tenslotte VAKANTIE!

Hoe gaat het met alle zwangeren hier? Jeej, Jinny en Bridges, voor jullie schiet het al heeeeeeeeeeeel erg op, niet? En voor CD ook toch? Leuk leuk, weer verse baby's straks!

Star, we hebben voor Sam de afgelopen weken toch mooie kleren gekocht. Zaterdag weer een tas vol. M'n moeder is niet te stoppen.

En de jongens hebben ook zo'n vreselijk leuke kleren gekregen. Superleuk!

Mal> Heerlijk dat Jonathan het zo lekker doet op de zwemles! En hij hoeft geen witte kleren aan hoor! Ik zou een licht broekje kopen (rib ofzo) met een mooie witte blouse. Gijs heeft een werkelijk geweldig prachtig smetteloos witte blouse. Dat zou prima gaan voor zo'n gelegenheid. Of een mooi licht pak kopen. Even het heertje voor zo'n dag mag toch best wel?

Jeej Jinny, jij zit alweer een hele tijd zo ver weg, ik vergeet dat steeds! Wat is dat toch knap hoe je je zo staande weet te houden in weer zo'n nieuwe omgeving! Super!

Amalia, goehoehoed van die Berend! Krijgen we nog verse foto's of staan ze op een site ofzo? (ik ben niet helemaal bij qua foto's kijken, geloof ik)

Oja, voor meer foto's zet ik het wachtwoord en inlognaam van m'n album even op de groep! D'r zijn echt hele leuke foto's gemaakt van de doop.

Even posten maar weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven