Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 2 juni 2010 om 20:41
Fijne vakantie alvast 12-sept!!! Wanneer ga je precies weg?
Lekker hoor een nieuwe camera! Wij moeten eigenlijk ook maar eens een nieuwe, maar dat komt nog wel een keer, deze doet het nog wel prima op zich, maar is al wel wat aan de oude kant en de accu is steeds sneller leeg enzo.
Hera, ze waren op mijn werk er niet helemaal blij mee, maar ze wisten dat het eraan zat te komen, heb er nooit echt een geheim van gemaakt dat ik aan het solliciteren was. En ik werk er ook al 10 jaar, dus ze begrepen het wel, maar goed ze gaan sraks wel een ervaren iemand missen! Half juli ga ik daar beginnen, dus kan al bijna aftellen!
Hoe staat het met het hondje? Zag superlieve foto's op je hyves staan, wanneer komt ie bij jullie?
Lekker dagje achter de rug. Man en ik zijn gisteravond naar snow patrol geweest (erg leuk) en de kids waren uit logeren, dus lekker uit kunnen slapen vanmorgen! Vanmiddag hadden we straatspeeldag in de straat, was erg gezellig, kayleigh heeft heerlijk op straat gespeeld met de buurtkinders. Wij hadden van alles georganiseerd en ik mocht schminken (geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk), ging nog redelijk goed ook, want ben absoluut geen tekentalent. Alle kindertjes wilden door mij geschminkt worden, terwijl de andere moeder de meest prachtige dingen maakte... Snapte er niets van!
Morgen weer aan het werk! Maar weekend vrij, met heerlijk weer, dus misschien kunnen we wel even naar het zwembad (of zwemband zoals kayleigh het noemt!)
Lekker hoor een nieuwe camera! Wij moeten eigenlijk ook maar eens een nieuwe, maar dat komt nog wel een keer, deze doet het nog wel prima op zich, maar is al wel wat aan de oude kant en de accu is steeds sneller leeg enzo.
Hera, ze waren op mijn werk er niet helemaal blij mee, maar ze wisten dat het eraan zat te komen, heb er nooit echt een geheim van gemaakt dat ik aan het solliciteren was. En ik werk er ook al 10 jaar, dus ze begrepen het wel, maar goed ze gaan sraks wel een ervaren iemand missen! Half juli ga ik daar beginnen, dus kan al bijna aftellen!
Hoe staat het met het hondje? Zag superlieve foto's op je hyves staan, wanneer komt ie bij jullie?
Lekker dagje achter de rug. Man en ik zijn gisteravond naar snow patrol geweest (erg leuk) en de kids waren uit logeren, dus lekker uit kunnen slapen vanmorgen! Vanmiddag hadden we straatspeeldag in de straat, was erg gezellig, kayleigh heeft heerlijk op straat gespeeld met de buurtkinders. Wij hadden van alles georganiseerd en ik mocht schminken (geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk), ging nog redelijk goed ook, want ben absoluut geen tekentalent. Alle kindertjes wilden door mij geschminkt worden, terwijl de andere moeder de meest prachtige dingen maakte... Snapte er niets van!
Morgen weer aan het werk! Maar weekend vrij, met heerlijk weer, dus misschien kunnen we wel even naar het zwembad (of zwemband zoals kayleigh het noemt!)
vrijdag 4 juni 2010 om 13:42
Leuk Hera, bijna het nieuwe hondje ophalen! wordt het nu echt doenja?
Kay, jij was gewoon de leukste moeder!!
Gisteren was ik zoooooo verkouden. Echt zo erg, er liep constant snot uit mijn neus. OP een gegeven moment heb ik er maar zakdoeken ingeduwd. Man lag echt dubbel, maar dat was echt het enige wat he tnog een beetje te3genhield. Vannacht ook met zakdoeken in de neus geslapen en nu is het gelukkig weer wat minder. Echt irritant is dat.
Gisteren lekker in de tuin gezeten (met zakdoeken ). Aquaplay met water, Bojan babybaadje met water. Bojan was midden in de aquaplay gaan liggen en toen in de zandbak. Meeeeeeeeen wat was hij vies!! Heeftzich wel erg goed vermaakt.
Vanochtend was er een uitstapje met mijn klas naar de brandweerkazerne. Ik en Bojan waren ook mee. Hij vond het luisteren moeilijk , maar de auto's prachtig. Wilde overal aan en inzitten
Grappig jongetje
Kay, jij was gewoon de leukste moeder!!
Gisteren was ik zoooooo verkouden. Echt zo erg, er liep constant snot uit mijn neus. OP een gegeven moment heb ik er maar zakdoeken ingeduwd. Man lag echt dubbel, maar dat was echt het enige wat he tnog een beetje te3genhield. Vannacht ook met zakdoeken in de neus geslapen en nu is het gelukkig weer wat minder. Echt irritant is dat.
Gisteren lekker in de tuin gezeten (met zakdoeken ). Aquaplay met water, Bojan babybaadje met water. Bojan was midden in de aquaplay gaan liggen en toen in de zandbak. Meeeeeeeeen wat was hij vies!! Heeftzich wel erg goed vermaakt.
Vanochtend was er een uitstapje met mijn klas naar de brandweerkazerne. Ik en Bojan waren ook mee. Hij vond het luisteren moeilijk , maar de auto's prachtig. Wilde overal aan en inzitten
Grappig jongetje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
vrijdag 4 juni 2010 om 15:41
zondag 6 juni 2010 om 19:35
Frans, wat een leuk verhaal. Leuk zo'n bezoekje aan de brandweerkazerne. Hebben ze bij ons op school laatst ook gedaan.
Hoe is het met je verkoudheid? Loop je alweer zonder zakdoeken in je neus rond ?
Kay, leuk dat alle kids zo enthousiast waren.
Lekker genoten van het zwemband weer?
DDDJ, leuke verjaardag gehad van de kleine meid?
Wij hebben afgelopen donderdag onze 1e tienminutengesprek gehad (gaat hard)
Ze vonden Nick erg serieus en deed goed mee. Kon ook goed zijn grenzen aangeven wanneer hij moe was. Als hij af en toe alleen rond liep, en ze wilde hem helpen. Liep hij weg om het zelf te regelen
Ze vonden hem een snoepie
Ze vonden dat het haast wel leek dat hij een fotografisch geheugen had. Hij was laatst klassenhulp geweest en had de juf gecorrigeerd omdat ze iets deed wat hij eigenlijk moest doen.
Ze vonden het leek om te horen dat hij zoveel thuis vertelde en dat hij al met andere kinderen speelde. We horen regelmatig uitdrukkingen van de juf voorbij komen en dat kon ze alleen maar bevestigen
Dus wij gingen als hele trotse ouders daar weg. Grappig om een keer aan de andere kant te zitten.
Vanmiddag alle spullen voor de pup klaar gezet (bench, mandje,speelgoed etc)
Schattig om te zien hoe druk de kids ermee bezig zijn.
Nu kunnen ze vast wennen aan alle spullen en afleren om er elke keer aan te zitten.
Ga nu even tv kijken. Fijne avond allemaal.
Hoe is het met je verkoudheid? Loop je alweer zonder zakdoeken in je neus rond ?
Kay, leuk dat alle kids zo enthousiast waren.
Lekker genoten van het zwemband weer?
DDDJ, leuke verjaardag gehad van de kleine meid?
Wij hebben afgelopen donderdag onze 1e tienminutengesprek gehad (gaat hard)
Ze vonden Nick erg serieus en deed goed mee. Kon ook goed zijn grenzen aangeven wanneer hij moe was. Als hij af en toe alleen rond liep, en ze wilde hem helpen. Liep hij weg om het zelf te regelen
Ze vonden hem een snoepie
Ze vonden dat het haast wel leek dat hij een fotografisch geheugen had. Hij was laatst klassenhulp geweest en had de juf gecorrigeerd omdat ze iets deed wat hij eigenlijk moest doen.
Ze vonden het leek om te horen dat hij zoveel thuis vertelde en dat hij al met andere kinderen speelde. We horen regelmatig uitdrukkingen van de juf voorbij komen en dat kon ze alleen maar bevestigen
Dus wij gingen als hele trotse ouders daar weg. Grappig om een keer aan de andere kant te zitten.
Vanmiddag alle spullen voor de pup klaar gezet (bench, mandje,speelgoed etc)
Schattig om te zien hoe druk de kids ermee bezig zijn.
Nu kunnen ze vast wennen aan alle spullen en afleren om er elke keer aan te zitten.
Ga nu even tv kijken. Fijne avond allemaal.
zondag 6 juni 2010 om 21:31
Hera, ik ben weer helemaal opgeknapt.
Nog 1 dag last van mijn maag gehad, verder gelukkig niets meer.
Das idd geweldig om zulke dingen over je kind te horen.
Dat wil je toch als ouder, alleen maar leuke dingen over je kind horen.
12-9, je leest het wel niet meer, maar fijne vakantie!
Jullie gaat echt lang weg, lekker hoor.
Kay, wat leuk dat al die kindjes door jou geschminkt wilden worden.
Misschien dat jij liever over kwam dan die andere moeder.
Hihi Frans, doe ik ook als ik een loopneus heb.
Helpt wel altijd.
Hier gaat alles prima.
Druk met de vakantievoorbereidingen bezig.
We zitten er over 2 weken!
Heb het idee dat er een boventandje bij Esmée doorkomt.
Ze zat al een paar dagen op alles te kauwen.
Vandaag begonnen de stinkluiers weer en wel 4 stuks!
En volgens mij zie ik een wit streepje zitten!
Nu lekker naar bed.
Nog 1 dag last van mijn maag gehad, verder gelukkig niets meer.
Das idd geweldig om zulke dingen over je kind te horen.
Dat wil je toch als ouder, alleen maar leuke dingen over je kind horen.
12-9, je leest het wel niet meer, maar fijne vakantie!
Jullie gaat echt lang weg, lekker hoor.
Kay, wat leuk dat al die kindjes door jou geschminkt wilden worden.
Misschien dat jij liever over kwam dan die andere moeder.
Hihi Frans, doe ik ook als ik een loopneus heb.
Helpt wel altijd.
Hier gaat alles prima.
Druk met de vakantievoorbereidingen bezig.
We zitten er over 2 weken!
Heb het idee dat er een boventandje bij Esmée doorkomt.
Ze zat al een paar dagen op alles te kauwen.
Vandaag begonnen de stinkluiers weer en wel 4 stuks!
En volgens mij zie ik een wit streepje zitten!
Nu lekker naar bed.
maandag 7 juni 2010 om 10:21
Zo die 12-sept, zit lekker in de italiaanse zon... Tikkie jaloers.... Nou ja, het is ze gegund!
Frans, haha, zakdoeken in je neus! Grappig hoor. Enne leuk de brandweer. Denk dat Detlev ook erg geïnteresseerd was in de auto's! Hij loopt de hele dag tegen alles wat wielen heeft te roepen: autoooooooo, haha!
En Hera, leuk hoor, nu al goede berichten over Nick! Wat een toppertje zeg, is hij meteen hele dagen gegaan eigenlijk? Zit er zelf wat mee hoe dat straks met kayleigh gaat. Sommige ouders om me heen hebben wel een lange wenperiode gedaan. Ik begin tuuk net met een nieuwe baan enzo, dus mijn werktijden zijn wel een beetje gericht op dat ze naar school gaat. Heb de eerste 2 week wel vrij, om wat rustig te laten wennen, maar goed daarna is de planning dat ze helemaal gaat, of eis ik nu teveel van haar.....
Hoe doen de andere moeders dat of hoe verwachten ze het te doen?
Nala, al lekker aan het aftellen dus, lekker hoor! Hier gaan we niet op vakantie dit jaar, we zijn wel vrij, maar alle geld gaat opzij voor ons reisje naar chili in februari!
Dit weekend het zwemba(n)dje weer eens opgezet en de kids hebben er flink van genoten! Vooral detlev was er dol op! Nu een regendag... bah, maar goed volgens de buierradar wordt het elk moemnt droog nu, dus zo maar even op de fiets om boodschappen te halen! Nu even koffie drinken met de kids!
Frans, haha, zakdoeken in je neus! Grappig hoor. Enne leuk de brandweer. Denk dat Detlev ook erg geïnteresseerd was in de auto's! Hij loopt de hele dag tegen alles wat wielen heeft te roepen: autoooooooo, haha!
En Hera, leuk hoor, nu al goede berichten over Nick! Wat een toppertje zeg, is hij meteen hele dagen gegaan eigenlijk? Zit er zelf wat mee hoe dat straks met kayleigh gaat. Sommige ouders om me heen hebben wel een lange wenperiode gedaan. Ik begin tuuk net met een nieuwe baan enzo, dus mijn werktijden zijn wel een beetje gericht op dat ze naar school gaat. Heb de eerste 2 week wel vrij, om wat rustig te laten wennen, maar goed daarna is de planning dat ze helemaal gaat, of eis ik nu teveel van haar.....
Hoe doen de andere moeders dat of hoe verwachten ze het te doen?
Nala, al lekker aan het aftellen dus, lekker hoor! Hier gaan we niet op vakantie dit jaar, we zijn wel vrij, maar alle geld gaat opzij voor ons reisje naar chili in februari!
Dit weekend het zwemba(n)dje weer eens opgezet en de kids hebben er flink van genoten! Vooral detlev was er dol op! Nu een regendag... bah, maar goed volgens de buierradar wordt het elk moemnt droog nu, dus zo maar even op de fiets om boodschappen te halen! Nu even koffie drinken met de kids!
maandag 7 juni 2010 om 19:44
De instroom kinderen (groep 0 ) gaan bij ons alleen dinsdag de hele dag. De rest zijn allemaal halve dagen.
De eerste 3 weken is Nick de dinsdagmiddag niet geweest. 1e week de woensdag ook thuis gebleven. Daarna kwamen al die rare weken in mei eraan, dus ook geen hele week.
Daarna is hij ook de dinsdagmiddag naar school gegaan.
Nick was in het begin echt bekaf. Maar dat is ook voor iedereen verschillend.
Het was bij ons de hele dag wel droog. Zag er wel dreigend uit maar viel gelukkig verder mee.
Heb heel veel last van mijn keel en ben daardoor mijn stem voor een deel kwijt. En dat is niet handig. Ben je aan het praten schiet je stem ineens omhoog
Ga nu nog even wat doen.
Fijne avond allemaal
De eerste 3 weken is Nick de dinsdagmiddag niet geweest. 1e week de woensdag ook thuis gebleven. Daarna kwamen al die rare weken in mei eraan, dus ook geen hele week.
Daarna is hij ook de dinsdagmiddag naar school gegaan.
Nick was in het begin echt bekaf. Maar dat is ook voor iedereen verschillend.
Het was bij ons de hele dag wel droog. Zag er wel dreigend uit maar viel gelukkig verder mee.
Heb heel veel last van mijn keel en ben daardoor mijn stem voor een deel kwijt. En dat is niet handig. Ben je aan het praten schiet je stem ineens omhoog
Ga nu nog even wat doen.
Fijne avond allemaal
maandag 7 juni 2010 om 20:45
Hoi!
Milena is meteen helemaal gegaan. Ze is 1 keer woensdag thuisgebleven en 1 keer donderdagmiddag. Verder gaat ze de hele week. Dat was in het begin wel vermoeiend, maar ze wilde graag gaan. Daarna kwam de meivakantie en alle andere gebroken weken in mei en nu trekt ze het prima. Hele week en dan maandag en dinsdag overblijven. Gaat prima. Maar ze is ook nooit zo snel moe.
Volgens mij is meteen alles voor kinderen wel heel zwaar. School, overblijven bso. Milena blijft nu wel over, maar ze gaat nog niet bij de bso. Man haalt haar op of ze is bij mij in de klas.
En heeft Esmee een tand?
12-9 fijne vakantie! Lekker zeg in de Italiaanse zon. Nog 4 weken dan zijn wij ook op vakantie!! Heerlijk., Ik heb er zo'n zin in!
Milena is meteen helemaal gegaan. Ze is 1 keer woensdag thuisgebleven en 1 keer donderdagmiddag. Verder gaat ze de hele week. Dat was in het begin wel vermoeiend, maar ze wilde graag gaan. Daarna kwam de meivakantie en alle andere gebroken weken in mei en nu trekt ze het prima. Hele week en dan maandag en dinsdag overblijven. Gaat prima. Maar ze is ook nooit zo snel moe.
Volgens mij is meteen alles voor kinderen wel heel zwaar. School, overblijven bso. Milena blijft nu wel over, maar ze gaat nog niet bij de bso. Man haalt haar op of ze is bij mij in de klas.
En heeft Esmee een tand?
12-9 fijne vakantie! Lekker zeg in de Italiaanse zon. Nog 4 weken dan zijn wij ook op vakantie!! Heerlijk., Ik heb er zo'n zin in!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 7 juni 2010 om 22:46
Hera, balen van je stem.
Frans, ik zie het tandje nog niet. Dacht gister een wit streepje te zien, maar nu toch nie.
Maar ze blijft meer mopperen als normaal, stinkluiers en op veel dingen kauwen.
Vanmiddag de tickets voor de vakantie op kunnen halen.
We gaan om 4.30 weg!!! Kijk dat zijn nog eens tijden.
Nog wel ff 1 1/2 week wachten.
Frans, ik zie het tandje nog niet. Dacht gister een wit streepje te zien, maar nu toch nie.
Maar ze blijft meer mopperen als normaal, stinkluiers en op veel dingen kauwen.
Vanmiddag de tickets voor de vakantie op kunnen halen.
We gaan om 4.30 weg!!! Kijk dat zijn nog eens tijden.
Nog wel ff 1 1/2 week wachten.
dinsdag 8 juni 2010 om 08:01
DDDJ en Jacinta, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie moppies!!!
Zijn ze gewoon alweer 4 geworden!
Fijne dag vandaag.
Mijn schoonzus is 19 juni uitgerekend, maar denk dat ze weer een keizersnee krijgt.
Ze wil er niet veel over uitweiden, maar als het zo is, zal ik deze week of volgende week wel weer tante worden.
Vent en ik zijn vandaag alweer 8 jaar getrouwd!
Gaan vanmiddag met Esmée en ons petekind naar Sealife.
Eventjes er tussenuit en daarna bij de Mac eten. Vindt Nick tuurlijk helemaal geweldig.
Zijn ze gewoon alweer 4 geworden!
Fijne dag vandaag.
Mijn schoonzus is 19 juni uitgerekend, maar denk dat ze weer een keizersnee krijgt.
Ze wil er niet veel over uitweiden, maar als het zo is, zal ik deze week of volgende week wel weer tante worden.
Vent en ik zijn vandaag alweer 8 jaar getrouwd!
Gaan vanmiddag met Esmée en ons petekind naar Sealife.
Eventjes er tussenuit en daarna bij de Mac eten. Vindt Nick tuurlijk helemaal geweldig.
dinsdag 8 juni 2010 om 21:49
Was een erg leuke middag. (staan een paar foto's op mijn Hyves)
Ons petekind was erg lief en echt wel onder de indruk van al die vissen.
Hebben bijna op 2 stukjes in de tuin een stukje schutting staan!
Eentje naast het huis. Tussen het bedrijf en het huis in. Echt om het af te sluiten.
Aan de andere kant, naast het terras, om een beetje uit het zicht te zitten en uit de wind.
Weer iets af in de tuin.
Morgen dagje werken. Uurtje eerder klaar, want collega's hebben studiemiddag.
Komt goed uit, want er is zomermarkt op het kdv. (moet alleen het weer nog een beetje meewerken)
En mijn ouders komen eten.
Ons petekind was erg lief en echt wel onder de indruk van al die vissen.
Hebben bijna op 2 stukjes in de tuin een stukje schutting staan!
Eentje naast het huis. Tussen het bedrijf en het huis in. Echt om het af te sluiten.
Aan de andere kant, naast het terras, om een beetje uit het zicht te zitten en uit de wind.
Weer iets af in de tuin.
Morgen dagje werken. Uurtje eerder klaar, want collega's hebben studiemiddag.
Komt goed uit, want er is zomermarkt op het kdv. (moet alleen het weer nog een beetje meewerken)
En mijn ouders komen eten.
woensdag 9 juni 2010 om 08:49
woensdag 9 juni 2010 om 09:52
Ook nog gefeliciteerd met je trouwdag Nala! Lekker hoor weer een stukje van de tuin af, schuttingen maken het wel meteen af toch? En dus geen tandje nog erbij? Wat kan ze je voor de gek houden hè. Ze is wel een snoepie hoor op de fotot's op je hyves te zien!
Enne thanks voor de ervaringen van naar schoolgaan Hera en Frans. Ik vind het maar lastig, maar goed we zullen het wel zien. Ze is er zelf ook al erg mee bezig. Kayleigh houdt niet zo van veranderingen. Vind het erg prettig als het allemaal wat voorspelbaar is enzo. Ze vindt het idee dat ze iedere dag naar school moet wel vreemd (ook als het een mama-dag is), laatst zei ze dat ze wel zou willen dat het iedere dag weekend is, haha! Ja schat dat willen we allemaal wel!
Enne thanks voor de ervaringen van naar schoolgaan Hera en Frans. Ik vind het maar lastig, maar goed we zullen het wel zien. Ze is er zelf ook al erg mee bezig. Kayleigh houdt niet zo van veranderingen. Vind het erg prettig als het allemaal wat voorspelbaar is enzo. Ze vindt het idee dat ze iedere dag naar school moet wel vreemd (ook als het een mama-dag is), laatst zei ze dat ze wel zou willen dat het iedere dag weekend is, haha! Ja schat dat willen we allemaal wel!
vrijdag 11 juni 2010 om 19:39
Leuk Hera!
Kay, ja naar school gaan is spannend he? Ik heb inmiddels een boekje van Dagmar Stam en Ron Schroder over groep 1 gevonden. Over een jongetje wat voor het eerst naar school gaat, Volgens mij heet het Hoera ik zit in groep 1. Wel leuk om vast te lezden denk ik. Het begin is best lastig en Mileen was ook best moe, maar nu vindt ze het helemaal geweldig. Allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen! En op straat komt ze die kindjes steeds tegen. Echt heel leuk!
Vanmiddag naar de dierentuin geweest. Was leuk, Bojan was een paar keer niet mee geweest. Het maakte hem noot zoveel uit waar hij was, maar nu vond hij het super. Steeds wijzen naar de dieren en dan heel hard 'vis vis'roepen . Heel grappig.
Hera, veel plezier morgen!
Kay, ja naar school gaan is spannend he? Ik heb inmiddels een boekje van Dagmar Stam en Ron Schroder over groep 1 gevonden. Over een jongetje wat voor het eerst naar school gaat, Volgens mij heet het Hoera ik zit in groep 1. Wel leuk om vast te lezden denk ik. Het begin is best lastig en Mileen was ook best moe, maar nu vindt ze het helemaal geweldig. Allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen! En op straat komt ze die kindjes steeds tegen. Echt heel leuk!
Vanmiddag naar de dierentuin geweest. Was leuk, Bojan was een paar keer niet mee geweest. Het maakte hem noot zoveel uit waar hij was, maar nu vond hij het super. Steeds wijzen naar de dieren en dan heel hard 'vis vis'roepen . Heel grappig.
Hera, veel plezier morgen!
vrijdag 11 juni 2010 om 19:44
Bedankt!
Is een leuk boek van Dagmar Stam
Nick vind het ook geweldig en begint steeds meer energie te krijgen.
Vanmiddag ging ik hem ophalen uit school. Komt hij met een jongetje naar buiten lopen en hadden ze bedacht om samen te spelen.
Prima. Het kwam de andere moeder beter uit bij hun thuis. Goed.
Zegt ze: "Nick mag ook wel direct mee, is net zo makkelijk"
Nou Nick vond het geweldig. Dus daar liep ik alleen terug
Dat vind ik nog wel een raar idee.
Is een leuk boek van Dagmar Stam
Nick vind het ook geweldig en begint steeds meer energie te krijgen.
Vanmiddag ging ik hem ophalen uit school. Komt hij met een jongetje naar buiten lopen en hadden ze bedacht om samen te spelen.
Prima. Het kwam de andere moeder beter uit bij hun thuis. Goed.
Zegt ze: "Nick mag ook wel direct mee, is net zo makkelijk"
Nou Nick vond het geweldig. Dus daar liep ik alleen terug
Dat vind ik nog wel een raar idee.
vrijdag 11 juni 2010 om 19:47
Ja, ik ook! Pas had ik afgesproken dat Mileen helemaal vanuit school met en vriendje mee zou gaan. Hoefde ik haar nie top te halen. Dat bwas echt raar! En afgelopen dinsdag kwam man speciaal naar huis om haar op te halen (ik werk dan) en toen ging ze ook met een vriendinnetje mee. haha, stond hij daar .
Maar goed, hier begint dan het echte grote loslaten he?
Maar goed, hier begint dan het echte grote loslaten he?
vrijdag 11 juni 2010 om 20:35
vrijdag 11 juni 2010 om 21:06
Hera, leuk, morgen jullie pup halen.
En dan beginnen met opvoeden.
En al veel kids naar de basisschool.
Dat lijkt me idd weer een nieuwe fase in je leven.
Ik voel echt mijn hele lichaam. Ben denk iets te fanatiek geweest met de zumba. 8-p
Gisteravond naar "Sex and the city2" geweest met Quintie en mijn zusje. Leuke film, vond het alleen wel heul erg lang duren!
Vandaag nog even paar spulletjes gekocht voor de vakantie. (nog een week )
Heb Nike sandaaltjes gekocht voor Esmée, zo lief.
Esmée stond vanmiddag opeens helemaal uit zichzelf!!!
De laatste tijd het wel vaker samen gedaan, tegen de rugleuning van de bank aan.
Maar nu ging ze aan de bank opeens staan. Echt leuk!
En dan beginnen met opvoeden.
En al veel kids naar de basisschool.
Dat lijkt me idd weer een nieuwe fase in je leven.
Ik voel echt mijn hele lichaam. Ben denk iets te fanatiek geweest met de zumba. 8-p
Gisteravond naar "Sex and the city2" geweest met Quintie en mijn zusje. Leuke film, vond het alleen wel heul erg lang duren!
Vandaag nog even paar spulletjes gekocht voor de vakantie. (nog een week )
Heb Nike sandaaltjes gekocht voor Esmée, zo lief.
Esmée stond vanmiddag opeens helemaal uit zichzelf!!!
De laatste tijd het wel vaker samen gedaan, tegen de rugleuning van de bank aan.
Maar nu ging ze aan de bank opeens staan. Echt leuk!