Beesies...

07-06-2010 20:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik doe er nooit echt aan.. aan een hype..

en normaal sla ik altijd alles af (of ik ben toch al te laat voordat ik op de hoogte ben)

maar ik was boodschappen doen bij de AH en zag ze liggen.

de nieuwe hype van het WK, de Beesies..

ik dacht.. ahjoh, die laat ik liggen! wat moet ik ermee!

maar iets in mij zei, Koop het! voordat je te laat bent!

dus nu zit ik hier, met een mega-beesie en 2 kleintjes vd boodschappen.. (ze zijn wel zacht trouwens)
Die beesies zouden wel populair zijn bij mijn katten denk ik, jammer dat er geen Appie bij me in de buurt is. Misschien wil iemand ruilen voor de prullaria van de Jumbo; handjes, of zoiets? (Weet ik veel hoe het heet. De katten vinden er geen donder aan.)
De balkonaanloopkat hier vindt de beesies nog leuker dan de wuppies. Een beesie kan je namelijk in allerlei bochten wringen. Beest gaat al meer dan een uur op in een beesie.
De appie gadgets (wuppies, welpies en nu de beessies) zijn vooral in trek bij onze katten. Ideaal speelgoed. Zelf heb ik weinig/niets met voetbal, maar ach laat ik onze katten en plezier doen met weer een nieuw speeltje.

De grote beessies zullen ze wel bang voor zijn (de helden ), dus die koop ik niet.
quote:Hermes schreef op 08 juni 2010 @ 21:22:

De balkonaanloopkat hier vindt de beesies nog leuker dan de wuppies. Een beesie kan je namelijk in allerlei bochten wringen. Beest gaat al meer dan een uur op in een beesie.Maar vallen de ogen er niet af? Ik heb nog geen beessie voor mijn katten, ik hoop dat die dingen een beetje `bijtvast´ zijn.
Viva naar de knoppen.
De kat van mijn zus ging ook door het lint van een beesie. Ik heb dus strikte instructies gekregen ze deze keer niet aan voorbijkomende kinderen te geven.
en nu is de pet in huis.....
Ok, ik heb m al op 2 andere topics gepost, maar hier past ie ook (en ik vind 'm echt leuk!!)

Bron: Nu.nl

Ik heb pas/maar 1 beesie, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet zo goed wat ik er mee moet. Heb 'm maar op het schrijfbord gehangen, om mijn huis ietsje oranje te geven.
quote:Linndaatje schreef op 14 juni 2010 @ 09:02:

Ok, ik heb m al op 2 andere topics gepost, maar hier past ie ook (en ik vind 'm echt leuk!!)

[afbeelding]

Bron: Nu.nl

.
Hij is goed!
hahahaha...
Mastermind, moet ik je een beessie opsturen?

Ik heb er nog wel een.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven