Stappen in Amsterdam?

08-06-2010 22:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Samen met 2 vriendinnen (gem. leeftijd 26) ga ik 10 juli naar Anouk in het Westerpark. We blijven in Amsterdam slapen en willen na het optreden nog stappen. Maar aangezien we helemaal niet bekend zijn in Amsterdam vragen we ons af waar we naartoe moeten. Komen we dan op het Leidseplein uit of heeft iemand andere tips?
Zou lekker naar west pacific gaan.

Iig niet het Leidseplein.
Computer says nooooo
In het westerpark heb je de Westergasfabriek en de Flexbar. Rondom het leidseplein kun je ook leuk stappen: de Melkweg, Paradiso, Club up en de bars in de Marnixstraat.
NIET naar het Leidseplein in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
oja vergeet ik nog de sugarfactory :D
We slapen trouwens waarschijnlijk in Hotel Rho (Nes 5). Het Leidseplein dus vermijden?
Gewoon naar de pacific, daar ben je dan toch al in de buurt. En daarna met de taxi naar de Nes.
...
Werck in de Jordaan is ook leuk.
Pacific Parc!
Bedankt voor jullie tips! Ik zeg wel stoer dat we gaan stappen maar ik denk dat het na zo'n dag toch in een café willen neerploffen. Keus genoeg, Babado, heb je tips in de Marnixstraat?
Gezien het weer zijn we nu op zoek naar terrasjes , ik denk dat Pacific Parc wel aardig vol zal zitten gezien het weer en het concert. Heeft iemand op de valreep nog een tip?
Voor terrasjes kan je toch het beste naar het Leidse-, Rembrandt- of Max Euweplein gaan. En mocht je nog willen stappen zitten de meeste clubs en nachtbussen in de buurt ;)
Ook al is er al gezegd het Leidseplein mijden...

De Jimmy Whoo is anders toch best wel grote-duim-omhoog-tent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven