3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
woensdag 9 juni 2010 om 10:42
woensdag 9 juni 2010 om 10:47
quote:Sgaapie schreef op 09 juni 2010 @ 08:45:
Bam je bent een stoer wijffie
Nou.....enorm...uh-huh.....egwel......
Zo stoer dat ik net hardop zat te brullen in bad (met snot ja!)
Ik heb even afscheid genomen van het ideaalplaatje wat ik jaren in het hoofd had en heb het met het badwater (en snot ) weggespoeld.
En nu alle ruimte voor een nieuw plaatje!
En dat plaatje komt vanavond weer!
Bam je bent een stoer wijffie
Nou.....enorm...uh-huh.....egwel......
Zo stoer dat ik net hardop zat te brullen in bad (met snot ja!)
Ik heb even afscheid genomen van het ideaalplaatje wat ik jaren in het hoofd had en heb het met het badwater (en snot ) weggespoeld.
En nu alle ruimte voor een nieuw plaatje!
En dat plaatje komt vanavond weer!
woensdag 9 juni 2010 om 11:03
BAM, Sgaap, Freak
Flieft, wat leuk!! Geniet ervan!!
Morning all! Ik werd om 9 uur wakker gebeld door mn moeder. Ze was enorm in paniek want waar was mn stola?? In de zak mam.. Onderin.. Zucht.. Zo schattig
Dus ik heb 6 uur geslapen en ga vanmiddag de schade inhalen. Nu wachten op aanstaande die mijn koffie nu maakt Dan douchen, lunchen met vriendinnen en ff slapen. Dan afscheid van mop nemen en naar mams toe.
Mm.. Word een fijne dag Iedereen een fijne dag namens mij, ben er tussendoor nog wel ff!
Flieft, wat leuk!! Geniet ervan!!
Morning all! Ik werd om 9 uur wakker gebeld door mn moeder. Ze was enorm in paniek want waar was mn stola?? In de zak mam.. Onderin.. Zucht.. Zo schattig
Dus ik heb 6 uur geslapen en ga vanmiddag de schade inhalen. Nu wachten op aanstaande die mijn koffie nu maakt Dan douchen, lunchen met vriendinnen en ff slapen. Dan afscheid van mop nemen en naar mams toe.
Mm.. Word een fijne dag Iedereen een fijne dag namens mij, ben er tussendoor nog wel ff!
woensdag 9 juni 2010 om 11:18
quote:rosanna08 schreef op 09 juni 2010 @ 11:09:
Bam, dat weet ik nie he, ga alleen af op wat ik heb gezien en het is het innerlijk dat telt en de buitenkan is niet vervelend om tegenaan te kijken Je hebt helemaal gelijk en het kan natuurlijk alleen maar beter want dat van hiervoor was ook niks he de goede eigenschappen zoals huis, geld, boot, auto aardig, lief, betrouwbaar en sociaal zijn dat zit wel goed!
Bam, dat weet ik nie he, ga alleen af op wat ik heb gezien en het is het innerlijk dat telt en de buitenkan is niet vervelend om tegenaan te kijken Je hebt helemaal gelijk en het kan natuurlijk alleen maar beter want dat van hiervoor was ook niks he de goede eigenschappen zoals huis, geld, boot, auto aardig, lief, betrouwbaar en sociaal zijn dat zit wel goed!