Mode & Beauty alle pijlers

Weg met de melkflessen

07-06-2010 14:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afschuwelijk witte benen en wil ze weer een beetje de zelfde kleur als mijn armen geven. (buik vergeet ik maar ff)

Mijn recept:

scheren en scrubben onder de douche.

Na het afdrogen de laatset stoppeltjes en heel veel dode huidcellen weg 'schuren' met:

Dan zijn mijn benen heerlijk zacht

Hierna insmeren met:

Nu zijn ze mooi egaal Vanavond nog eens smeren en dan heb ik als het weer mooi weer is mooie beentjes

Iemand anders nog beautyrecepten voor een mooi bruin velletje of iets anders fijns?
Hmmm... ik werk op zaterdag bij de TNTpost dus afgelopen weekend heb ik in m'n korte broek gewerkt dus nu zijn m'n benen bruin

Dat was t eigenlijk wel
Ik moet binnenkort ook maar weer eens aan het scheer, scrub, smeer - ritueel.

Wat een gedoe altijd, als ik niet de innerlijke behoefte zou voelen om enigszins appetijtelijk voor de dag te komen, zou ik gewoon alles laten groeien, zodat je op termijn door de beharing niet eens meer zíet dat ik witte benen heb.
Maja, ik heb mijn spray-tan plannen maar opgegeven en dit weekend ook scrub en zelfbruiner gekocht. Vanavond ga ik voor de eerste ronde, wel balen dat het vanaf morgen geen blotebenen weer meer zal zijn.
mahna mahna tuduuuudududu
Sinds een paar jaar worden mijn armen, borst, rug en gezicht gelukkig wel bruin. Al gebruik ik voor mijn gezicht in de winter wel een getinte dagcreme.

Wat/waar smeren jullie ook bruiningscreme? (en tot hoe hoog op je benen eigenlijk?
Werkt dat Dove spul bij jou dan? Ik heb het in de winter wel eens gebruikt, maar ik werd nogal gelig.
Bij mij lijkt het erg op mijn natuurlijke kleurtje. Zal van je huid afhangen denk ik. Eerder had ik van nivea maar dat stond me totaal niet. Heel raar.
Ik heb op een lentebeurs ook eens zo'n rubberen handschoentje gekocht voor ontharing. Hier is mijn huid toen van verbrand. Die Dove zelfbruiner gaat stinken op mijn huid.

Ik ben bruin van vakantie en hou het bij door goed te smeren met een faktor en veel met blote benen buiten te lopen.
Ik moet zeggen dat ik de eerste keer met die velvet dingen ook een branderig gevoel had maar ik drukte veel te hard. Veel meer als er tegenaanleggen hoeft niet. Nu werkt het prima. Ik moet wel eerst 'gewoon' scheren anders schiet het niet op.
hai,

scrubben/scheren en dan met kruidvat satine zelfbruinende bodylotion (met evt. gloweffect) elke AVOND aanbrengen.

Deze is veel beter dan de Dove, van de Dove gaat je huid heel naar ruiken, en heel goed uitsmeren anders krijg je strepen en je handen wassen na gebruik.

En natuurlijk elke zonnenstraal mee pikken als het zonnetje schijnt!!!!

Gaat goed komen
Gewoon lui thuisblijfwijf worden. En dan in de tuin lui liggen wezen. Gaat als een trein.
Ik kreeg van die Dove van die rare smerige strepen....
Van het weekend deze gekocht:

http://www.drogistplein.n ... -zelfbruinende-spray.html

Fijn spul, speciaal voor een lichte huid. Van alle andere zelfbruiners krijg ik een oranje huid. Deze haalt net het witte van mijn benen waardoor ik een korte broek, rok of jurk aan durf!
ik ben toch maar aan een zonnebankkuurtje begonnen. Ja daar krijg je kanker van, ik weet het. Maar ik geef gewoon licht en ben anders in september nog niet bruin.
Ik gebruik ook Dove maar ik vind wel dat het heel lelijk wordt als je stopt met smeren. Na een paar dagen ziet het er dan echt niet meer uit. Maar verder werkt het o.k. Ik vind de kleur bij mij ook wel natuurlijk.
I love mijn porselein witte benen!
Ik vind t onverstandig hoor Beckie, maar je bent een volwassen meid (toch? ;))... dus zelf weten!

Smeer nu Ambre Garnier. is de eerste die ik echt mooi vind. En ik ben echt heeuuuul wit hoor! Geef licht zeg maar...
Scrubben met scrubzout van het Kruidvat, epileren en selftan bodylotion van Kruidvat (is idd beter dan Dove, minder strepen en kleur is mooier, bruin ipv gelig zoals bij Dove)
Bestaat er ook selftanner die niet stinkt? Ik heb al zoveel geprobeerd, maar je ruikt altijd zo'n raar luchtje op je huid... Ook al is het een duurder soort, maakt niks uit bij mij... Hebben jullie eentje gevonden die lekker ruikt?
Als je strepen ziet, smeer je dan niet te dik?

Ik gebruik momenteel ook Dove en ben eigenlijk wel tevreden. Ik heb een week lang 2 keer per dag een dun laagje gesmeerd en nu houdt ik het om de dag bij met een dun laagje. Mijn benen zijn niet meer verblinded wit, al zijn ze ook zeker niet bruin, volgens mij is het daar ook niet voor bedoeld.

Als je meer wilt dan het ergste wit eraf zou je volgens mij aan de spray's moeten enzo.
het beste vind ik.....direct na het douchen de huid niet al te droog afdrogen(dus beetje vochtig nog) en dan idd heel weinig aan brengen en heel goed verdelen over de huid.

En echt waar die satine van het kruidvat ruikt erg lekker en is er ook met glitters, je huid stinkt pas na een x aantal uur, daarom gebruik ik het 's avonds en dan de volgende ochtend weer douchen en je normale bodylorion opsmeren.

En die vlekken kan je met een speciaal doekje verwijderen en ik dacht dat ze dat ook verkopen in de drogisterij bij de zonnebrand (dacht ik)
Als ik mijn benen insmeer met Dove en ze de dag daarna ofzo weer was, is mijn handdoek oranje en zijn mijn benen weer wit Lijkt me ook niet echt de bedoeling, wel?
Heb sinds kort een zonnehemel waar ik al eens onder ga liggen, want helaas hebben we nog geen terras thuis. Vroeger gebruikte ik wel eens zelfbruiner, maar dat is al lang geleden. Ben er te lui voor vrees ik en heb schrik dat het spul gaat afgeven op mijn lakens/kledij.
Dat doe ik liever niet ivm huidveroudering, verhoogde kans op huidkanker enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven