3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
woensdag 9 juni 2010 om 16:14
Bam, lekker op je af laten komen, als je zin hebt in snot dan zet je een heerlijk zielig liedje op, het kan er maar weer uit zijn he
Freaky... jij hebt altijd een RL tussendoor, ik weet niet hoe jij het doet maar je doet alles wat je moet doen, en een beetje extra, en dan ook nog forummen! Ik snap het nie!
Freaky... jij hebt altijd een RL tussendoor, ik weet niet hoe jij het doet maar je doet alles wat je moet doen, en een beetje extra, en dan ook nog forummen! Ik snap het nie!
woensdag 9 juni 2010 om 16:33
Ja valt me vies tegen hoor Freak, ik ben niet anders gewend dan dat ze me geweldig vinden en gelijk willen hebben
Maarja, ben nu een paar jaartjes ouder he. En de laatste jaren binnen eigen onderneming gewerkt, volgens mij werkt dat ook niet in mn voordeel, dan denken ze dat ik eigenwijs ben ofzow.
Wat heb jij nog voor sollies lopen?
Enneh.. nou komen er ineens wel klanten in de winkel... etterbakken! Nou de deur gaat mooi op slot zodra ik n baan heb!
Maarja, ben nu een paar jaartjes ouder he. En de laatste jaren binnen eigen onderneming gewerkt, volgens mij werkt dat ook niet in mn voordeel, dan denken ze dat ik eigenwijs ben ofzow.
Wat heb jij nog voor sollies lopen?
Enneh.. nou komen er ineens wel klanten in de winkel... etterbakken! Nou de deur gaat mooi op slot zodra ik n baan heb!
woensdag 9 juni 2010 om 16:36
Ik heb maandag een gesprek bij de Rabobank hier in mijn eigen woonplaats... hoop echt dat dat wat word!
En verder nog wat sollie op docent Nederlands.. maar dat schiet niet op zonder bevoegdheid helaas...
En tja.. voor alle simpele ( lees goed parttime te doen en dus te combineren met alleenstaande moerder met kind) vinden ze me over gekwalificeerd.. duh.. het kan niet zo zijn he dat je geen carriereambities meer heb
En verder nog wat sollie op docent Nederlands.. maar dat schiet niet op zonder bevoegdheid helaas...
En tja.. voor alle simpele ( lees goed parttime te doen en dus te combineren met alleenstaande moerder met kind) vinden ze me over gekwalificeerd.. duh.. het kan niet zo zijn he dat je geen carriereambities meer heb
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 9 juni 2010 om 18:05
Dat geloof ik graag Josje!! En ook een dagje door Parijs slenteren?
....zucht... Parijs... pffff 1 van de eerste dingen die wij gaan doen als ik een baan heb (en dus niet meer op zaterdag in de winkel hoef te zijn) is de bus leeghalen, matras er in gooien en op vrijdagavond rijden naar Parijs. Lekker stappen en slenteren, deo spuiten, en zondagavond weer terug! Ik kanniewachte!!
....zucht... Parijs... pffff 1 van de eerste dingen die wij gaan doen als ik een baan heb (en dus niet meer op zaterdag in de winkel hoef te zijn) is de bus leeghalen, matras er in gooien en op vrijdagavond rijden naar Parijs. Lekker stappen en slenteren, deo spuiten, en zondagavond weer terug! Ik kanniewachte!!