Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Jij bent toch niet gestript Suus?
Bij J 1 dag voor inl. Bij M met 41 wkn en 2 dagen later en weer 2 dagen later. Dus.
Ik dacht toch dat je bij M ingeleid was uiteindelijk en toen was ze er Heel Snel
Klopt. Maar dus nadat al het gewroed geen resultaat had.
laat ik maar helemaal niks zeggen over bevallingen

Zow, de schmincksessie zit er weer op

Zometeen door voor de spelletjessessie

En ik ben me toch moe, pfffff
Tijd voor power tuk van half uur Bam?
Ah zo bedoel je. Pffff nog niet wakker.
quote:Suze2hier schreef op 09 juni 2010 @ 10:44:

Tijd voor power tuk van half uur Bam?Nope. ben nu aan het werk...nou ja het moet er op lijken....
Hi,

Hoor net dat de SP bij de scholieren gezakt is in de peilingen. Nou ja, mijn stem hebben ze er in ieder geval bij

Lianne heeft een nieuwe uitspraak. Als ze wil dat ik iets onthoud dan zegt ze:"Heb je dat hard in je hoofd mama?" "Heb je dat écht hard in je hoofd?"

Cin, nog gefeliciteerd met je 3-jarige

Juud, die Sjimmie.

Man speelt hoorn. Ik zal een plaatje zoeken, want de meeste mensen hebben een ander idee bij het woord hoorn.

Hel, ik moet wel lachen om vriend zijn opmerking.

Lianne is 's avonds nog wel aan het rommelen: boekjes lezen, theeservies op bed. Ze zegt nu zelfs: ik heb de kast niet open gemaakt hoor. Mijn 'preek' is tot nu toe dus wel tot haar doorgedrongen.

Hi Bam, Juul weer lief?

Ik was aan het stofzuigen, ga dat maar afmaken. Zandbak in de woonkamer
Hai!

Nog niets hier? Amaliamoeder is er zeker? Vandaar dat ze zich vanaf 9.15 uur niet gemeld heeft gok ik...

(of ze is gewoon reuzebang voor die enge plaatjes van Vish )

Hier studiedag vandaag dus lekker naar monkeytown. kind heeft zich vermaakt, dus fijn! Wat een pokkeweer verder!

Stemmen straks even doen. Even kaart zoeken uit de puinzooi in mijn rommelkast. (maar weet zeker dat hij daar ligt dus komt goed...)
Hmm had niet door dat ik me én zo ongeveer voor 9 uur 's ochtends moest melden maar dan ook nog om de anderhalf uur haha.

Ik zat even op de koffie bij een vriendin, maar ik zal het niet meer doen okee?

Goed, ga de oudste naar zijn nicht brengen en met jongste in bed liggen, wel een leuk plan.

Dus als jullie me de pakweg komende 2 uur missen ben ik aan het SLAPEN
Fijn dat je het meldt Amaal. Kan ik zo even boodschappen doen en zo...
Hé Bridges, zoveel regen bij jou? Hier valt het mee. Soms een bui waar je niet eens nat van wordt.

Amaal, ik zet hier niet voor niets dansende poppetjes neer, dus over 2 uur kom ik hier weer: WAKKER WORDEN, MELDPLICHT

Lekker slapen meis.
Bridges
Adem in, adem uit, adem in, adem uit....

Nope, het lukt me niet te kalmeren. Wat een debielen lopen er toch rond op deze aardkloot....

wat is er suze?
Die vrouw die haar 5-jarige rauw wil laten eten, Suus? Het valt mij wel vaker op dat zij een niet alledaags leven leidt zeg maar.

Rise and shine, Amalia! Anders gaan we er nog wat van denken...
Lekker hoor die napjes naast jongste middelste onee nu nog jongste

Raw Food bij een 5 jarige? Hmm, wij hadden een oranje jongetje op school, die at alleen maar wortels.

Weet je, als die ouders dat willen kan je het toch niet verhelpen. En mss is raw food nog wel beter dan al dat suiker, vet en hormoonvlees wat ze binnen krijgen tegenwoordig.

Hoewel het de groei remt hoor, alleen dat raw food.
Voor een gezonde 5 jarige vind ik het nog tot daar aan toe. We hebben het hier over een jochie dat Diabeet is....

Maar goed, haar kind, haar keus. Als ik haar zou kennen deed ik een melding bij AMK, de groeten...

Goed, hè hè, deze benauwde dag is weer bijna voorbij. Jullie ook last van? Ik wel, zweterig, benauwd. Jesses.

Even het oudste mokkel in bed werpen... Tot zo.
Diabeet, klinkt niet ok...

|Ik ga me er maar niet in mengen
[url=http://www.manou-fashionk ... erken[1]/MerkenJottum]Ken je deze site al star?[/url]
Site doet het niet als ik erop klik Bam... Nu ben ik nieuwsgierig..
Iedereen al gestemd? L mocht het hokje inkleuren en B mocht het 'posten'.

Heb over 7 min heen en terug lopen 25 gedaan, hij gaat lekker En nee, ik hoefde niet te wachten in de stemzaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven