Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ehh.. Amalia, is het niet eens tijd dat de baby eruit komt?

Site doet niet Bam.
Zo, jij maakt er een festijn van Amalia! En nu gesloopt?

Dames, wat vinden jullie hiervan.. CG is gisteren in haar buik gestompt door een klasgenootje, vertelde juf. Hij heeft ernstige gedragsstoornissen, misschien moet ik dat vermelden. Vandaag kwam ze thuis met een striem in haar nek, die ik vorige week ook al had gezien. Ze zei vandaag dat hij haar had geknepen.

Bah, het zit me niet lekker. Blijkbaar kan hij dat doen zonder dat juf het ziet en kan zij het niet aangeven.

Ik ga het morgen aankaarten, maar heb er echt een rotgevoel over.
Zo iedereen al gestemd? Ik vanmorgen om half 9 al, toen ik Tobias naar school had gebracht.

Bridges, was het druk daar? Met regen zijn die binnenspeeltuinen altijd zo verschrikkelijk druk!

Haha..Kokos, wat is Lianne toch ook een lekker ding! Bijdehand meiske zeker?!

Cin, nog gefeliciteerd met de jongste. Mhh 10.000 euro, als je het snel zegt, is het niet zoveel

Star, heb je je coole bakfiets al?
Oh Naat goed dat je het zegt! Ik dacht al, ik vergeet iets
Bleghh niet leuk Compu. Ik zou ook een gesprek aangan met de juf. Ik zou er ook niet blij van worden als mn kind elke keer met iets uit school zou komen
Niet normaal Compu. Wat moet er gebeuren voordat ze ECHT ingrijpen? Meteen een punt van maken en laat je niet afschepen. Die jongen zit daar absoluut niet op zijn plek. Ik weet niet precies wat voor kinderen er bij Cg op school zitten, maar of zij zit daar niet goed of hij niet. Dit is niet normaal.

Nee hoor, lekker op je strepen staan. Pluis anders vanavond even het schoolplan door zodat je lekker met feiten kan strooien.
Haha Amalia, je dacht al, waar blijft al dat roze?

Meteen morgen bespreken Compu! Gedragsstoornis of niet.

Bakfiets ca. 2-3 weken
Hoezo zit of de een of de ander niet op zijn/haar plek Amaal? Dat snap ik niet zo goed.
O.k. Amaal/Naat. Ik zal assertief optreden. Die peptalk had ik even nodig, dankjullie. Kan ik jou er nog 1 geven Amalia?
Is die f*** bakfiets er nou nog nie? Wat een geduld moet je ervoor opbrengen zeg..

Wij hebben vandaag een zonnescherm besteld, levertijd een week of 8.
Ik zou het ook bespreken Compu!

(moet zeggen dat ik hij/zij zit niet op de plek beetje hard gesteld is... Kind zit niet voor niets daar en in regulier onderwijs heb je ook kinderen die schoppen/slaan/bijten. Betekent niet dat die niet op juiste plek zit... (zou overigens leegloop in mijn klas betekenen. Heb er best een paar die al jaren losse handjes lijken te hebben.)

Daar moet je als leerkracht wel alert op zijn.
Jee duurt lang idd Star!

Blgh... Teveel gegeten. Nu pijn in mijn buik... Had campingmacaroni en smaakte te lekker!
8 weken? Nou dan is de zomer wel voorbij
quote:bridges6 schreef op 09 juni 2010 @ 20:40:

(moet zeggen dat ik hij/zij zit niet op de plek beetje hard gesteld is... Kind zit niet voor niets daar en in regulier onderwijs heb je ook kinderen die schoppen/slaan/bijten. Betekent niet dat die niet op juiste plek zit... (zou overigens leegloop in mijn klas betekenen. Heb er best een paar die al jaren losse handjes lijken te hebben.)

Daar moet je als leerkracht wel alert op zijn.Dat bedoel ik dus Bridge, daarom snap ik de opmerking van Amalia ook niet zo goed.
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 20:36:

Hoezo zit of de een of de ander niet op zijn/haar plek Amaal? Dat snap ik niet zo goed.

Ik bedoel dat het lijkt alsof dit kind een erge agressieve gedragsstoornis heeft en niet in een groep kan functioneren. Althans, het is dus niet de 1e en ook niet de 2e x dat Cg met iets van hem thuiskomt.

Als de juf heb in de groep niet in toon kan houden lijkt het me dat hij daar niet op zijn plek zit.

En als hij wel op zijn plek zit, omdat de kinderen in die klas allemaal zo zijn, dan zit Cg volgens mij niet op haar plek want dat is geen agressief meisje.

Bridges,in een 'normale' klas zitten ook drukke kinderen, maar dan ben ik ook van mening dat kinderen die lichamelijk andere kinderen iets aandoen en dat meerdere malen, dat zij niet op hun plek zitten in die klas en dat daar wat aan gedaan moet worden. En dan heb ik het niet over uit de klas plaatsen, maar het kan niet zo zijn dat het kind nou eenmaal zo is. Dat werkt gewoon niet.

Er moet een oplossing worden gezocht.
Laten we het er maar op houden dat ik het niet met je eens ben Amalia
Omdat er nu 3 keer iets is gebeurd (even daarvan uitgaande...) heeft kind meteen erge agressieve gedragsstoornis en kan niet in groep functioneren? Is misschien beetje kort door de bocht...

Daarbij: ook dat kind heeft recht op een plek. Misschien moet hij wennen, misschien is er iets anders aan de hand. Denk dat wij het hele verhaal niet goed genoeg kennen daarvoor...
Of dat inderdaad Star.
quote:bridges6 schreef op 09 juni 2010 @ 20:40:

Daar moet je als leerkracht wel alert op zijn.

En ik neem aan dat dat wel met de ouders wordt besproken? Als Ties voor de 3e x in een week met een beet of blauwe plek thuis komt van hetzelfde kind ben je ook niet blij toch?

Maar nogmaals,ik zeg niet dat die kinderen weg moeten van school oid maar dat er wel wat aan gedaan moet worden. Het kan niet zo zijn dat het geaccepteerd wordt omdat 'dat kind nou eenmaal zo is'.
Klopt Amalia! Daar zijn we het over eens!
Zo Star lang nog dus. Beetje jammer.

Compu, haha over 8 weken zitten we bijna in de herfst

Bridges, van macaroni ga je ook echt ineens zo vol zitten vind ik.

Campingmacaroni..haha.. hoe is dat?
Campingmacaroni is vast met Smac :puke:
hmm verbaast me dat jullie dat dus kennelijk zouden pikken.

Maargoed, ik zal wel ophouden... Ik ga wel weer op de bank op de weeën zitten wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven