Twee liefdes..... deel 2
woensdag 9 juni 2010 om 20:26
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je Ikke bedoelt en niet mij, Maro?
Ikke, ik sms nooit met nr2....enne ja, we hebben dat samen besloten. Misschien kan jij dat niet begrijpen, maar die mannen zijn er ook nog hoor...en dat ik meer wil, nou, dat valt nog te bezien. Ik zal hem nooit in een dusdanige positie brengen dat ik hem dwing te kiezen...want onze vriendschap zal altijd voorop blijven staan en die zullen we houden!!
Ikke, ik sms nooit met nr2....enne ja, we hebben dat samen besloten. Misschien kan jij dat niet begrijpen, maar die mannen zijn er ook nog hoor...en dat ik meer wil, nou, dat valt nog te bezien. Ik zal hem nooit in een dusdanige positie brengen dat ik hem dwing te kiezen...want onze vriendschap zal altijd voorop blijven staan en die zullen we houden!!
woensdag 9 juni 2010 om 20:30
gezien jullie afwegingen denk ik dan "waar heb je het eigenlijk over dat je daar zo veel uren per dag mee bezig bent en het blijlbaar je leven zo beinvloed". Je hebt het toch prima voor elkaar. We stabiliseren, doen verder niets, zwijmelen een beetje links en rechts, geilen elkaar af en toe op en that is it.
woensdag 9 juni 2010 om 20:33
Ik heb ook gezegd dat ik me gelukkig prijs met de situatie waarin ik verkeer..
Maar jij wil me allerlei uitspraken ontlokken waar ik niet achter kan staan en die ga ik dus ook niet doen..
Vind het wel lekker hoor een beetje bitchen zo...is lang geleden dat iemand me tegensprak of uit heeft gedaagd...
Woon natuurlijk ook in een land waar dat niet gebeurd!! haha
En ja, nr2 en ik geilen vreselijk op elkaar als je het wil weten...
Maar jij wil me allerlei uitspraken ontlokken waar ik niet achter kan staan en die ga ik dus ook niet doen..
Vind het wel lekker hoor een beetje bitchen zo...is lang geleden dat iemand me tegensprak of uit heeft gedaagd...
Woon natuurlijk ook in een land waar dat niet gebeurd!! haha
En ja, nr2 en ik geilen vreselijk op elkaar als je het wil weten...
woensdag 9 juni 2010 om 20:34
woensdag 9 juni 2010 om 20:36
En nee, ik vind je zeker geen klootzak!
Waardeer het ook wel wat je zegt, maar het is gewoon moeilijk om hier op het forum echt een juiste stand van zaken weer te geven...
Als alles wat je hebt geschreven waar is (jouw verhaal) dan heb ik zeker bewondering voor je keuzes, maar vraag me af of het je niet een beetje verbitterd heeft gemaakt?
Mij hoef je niet te behoeden voor de ondergang hoor..
Waardeer het ook wel wat je zegt, maar het is gewoon moeilijk om hier op het forum echt een juiste stand van zaken weer te geven...
Als alles wat je hebt geschreven waar is (jouw verhaal) dan heb ik zeker bewondering voor je keuzes, maar vraag me af of het je niet een beetje verbitterd heeft gemaakt?
Mij hoef je niet te behoeden voor de ondergang hoor..
woensdag 9 juni 2010 om 20:37
woensdag 9 juni 2010 om 20:41
purple, ik zal nooit zeker zijn of worden over mijn keuzes maar ik sta er nog steeds achter. Misschien waarschuw ik jullie alleen maar voor een fata morgana die wat wind in je oren ruist maar er echt niet voor je zal zijn als het eens echt gaat spannen. Misschien heb je dat nu thuis nog wel en mag je dat wel even wat meer waarderen. Misschien ook niet maar ook dan zou je moeten kiezen onafhankelijk van een nr 1 of 2 of 3
woensdag 9 juni 2010 om 20:45
Tja, zowel mijn nr1 als nr2 zijn geen fata morgana (al hebben we die hier wel in de woestijn
en een nr3 gaat er nooit komen...
Ik waardeer mijn thuissituatie zeer maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te blijven; niets zo veranderlijk als de mens, toch?
De keuzes die ik maak zullen misschien niet altijd de juiste zijn (geweest) maar ik ben ook iemand die er wel achter blijft of zal blijven staan..Gedane zaken nemen geen keer..
en een nr3 gaat er nooit komen...
Ik waardeer mijn thuissituatie zeer maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te blijven; niets zo veranderlijk als de mens, toch?
De keuzes die ik maak zullen misschien niet altijd de juiste zijn (geweest) maar ik ben ook iemand die er wel achter blijft of zal blijven staan..Gedane zaken nemen geen keer..
woensdag 9 juni 2010 om 20:51
Haha, ik vind het echt jammer dat je niet meer schrijft...
en kameel is nogal taai dus dat eten we niet! Is heel goedkoop..tenzij je echt een grote dekkameel koopt, die zijn nogal prijzig..ligt aan het ras.
Kan best wel uren met jou kletsen geloof ik..nu ik eenmaal aan je manier van praten gewend ben!
Weet bijna zeker dat ook jij mijn mailadres hebt gezien haha...
en kameel is nogal taai dus dat eten we niet! Is heel goedkoop..tenzij je echt een grote dekkameel koopt, die zijn nogal prijzig..ligt aan het ras.
Kan best wel uren met jou kletsen geloof ik..nu ik eenmaal aan je manier van praten gewend ben!
Weet bijna zeker dat ook jij mijn mailadres hebt gezien haha...
woensdag 9 juni 2010 om 20:55
en kameel is nogal taai dus dat eten we niet! Is heel goedkoop..tenzij je echt een grote dekkameel koopt,
dat weten die sukkels hier in NL toch niet, zou wel eens heel exclusief kunnen worden, bezorgd aan huis net als een pizza maar dan veel duurder want het is kameel (varken.. met tal van E stoffen maar te eerlijk zijn maakt je niet gelukkig)
dat weten die sukkels hier in NL toch niet, zou wel eens heel exclusief kunnen worden, bezorgd aan huis net als een pizza maar dan veel duurder want het is kameel (varken.. met tal van E stoffen maar te eerlijk zijn maakt je niet gelukkig)