Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

woensdag 9 juni 2010 om 22:32
Ja, ik heb een hele goede dag gehad. Ik ben vrolijk (ook al een tijdje niet meer geweest) Heb van alles en nog wat gedaan in huis, gestemd, de stad in geweest, lekker gekletst met mijn lief, met de hond gespeeld, Medusa weer naar beneden gehaald.
Ik voelde me zo lamlendig gisteren. Bah, niks aan. Dus ja, werken heeft me goed gedaan. Reactie van baas ook trouwens.
Ik heb ook geen rijlaarzen meer. Die heb ik 3 verhuizingen geleden weggegooid. Maar ik zou toch eens bij de Gamma of zo gaan kijken. Of een tuincentrum. Verder zou ik het niet weten.
We moeten nog een datum prikken he voor ons uitje naar het strand met de honden. K. slaapt al weer, drukke dag gehad. Ik zal het van de week nog eens met hem bespreken. Heb je voorkeur voor een zaterdag of zondag? Of maakt dat niet uit?
Ik voelde me zo lamlendig gisteren. Bah, niks aan. Dus ja, werken heeft me goed gedaan. Reactie van baas ook trouwens.
Ik heb ook geen rijlaarzen meer. Die heb ik 3 verhuizingen geleden weggegooid. Maar ik zou toch eens bij de Gamma of zo gaan kijken. Of een tuincentrum. Verder zou ik het niet weten.
We moeten nog een datum prikken he voor ons uitje naar het strand met de honden. K. slaapt al weer, drukke dag gehad. Ik zal het van de week nog eens met hem bespreken. Heb je voorkeur voor een zaterdag of zondag? Of maakt dat niet uit?
woensdag 9 juni 2010 om 22:52
Haar van man is weer netjes en vandaag heeft de tandarts zijn afgebroken tand weer in orde gemaakt dus hij is klaar voor de bruiloft die we vrijdag hebben (een nieuwe outfit hangt ook klaar ).
Ik ben toch voor een glas rode wijn gegaan trouwens en we hebben het glas net ook geheven op het vertrek van Balkie. Was niet echt mijn politicus van de eeuw . Hoewel ik ook nog maar moet zien dat er een knap kabinet gemaakt kan worden als ik zo de voorlopige uitslagen zie.
Ik ben toch voor een glas rode wijn gegaan trouwens en we hebben het glas net ook geheven op het vertrek van Balkie. Was niet echt mijn politicus van de eeuw . Hoewel ik ook nog maar moet zien dat er een knap kabinet gemaakt kan worden als ik zo de voorlopige uitslagen zie.
woensdag 9 juni 2010 om 22:54
Babsjuh, wat jammer dat het potje van de dierenbescherming daar niet bestaat. Maar hopelijk weet jouw testosteronbom er wel een goeie deal uit te slepen! En nog veel belangrijker, hopelijk is Zoë straks helemaal in orde!!
Ratteke, ik vind het echt heel fijn om te lezen dat je zo goed in je hum bent vandaag, dat zijn de dagen waar je ook even lekker op kunt teren!
Ratteke, ik vind het echt heel fijn om te lezen dat je zo goed in je hum bent vandaag, dat zijn de dagen waar je ook even lekker op kunt teren!
woensdag 9 juni 2010 om 23:15
waai nog even binnen
myleentje toch
Anneke, ik denk dat jij een leuke collega bent. Laat die dames lekker, dat ben je niet waard
Klets, wat ben je toch een lieverd
ik mag alleen de nek van itsman met de tondeuze bewerken
Wat fijn dat de plekken van Zoe wat minder zijn babsjuh
myleentje toch
Anneke, ik denk dat jij een leuke collega bent. Laat die dames lekker, dat ben je niet waard
Klets, wat ben je toch een lieverd
ik mag alleen de nek van itsman met de tondeuze bewerken
Wat fijn dat de plekken van Zoe wat minder zijn babsjuh
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 10 juni 2010 om 00:00
Hoi hoi,nog iemand wakker?
Ik hoor net dat PvdA op 31 staat en VVD ook 31....pfff,wordt nog spannend.
Mijn stem is naar Job Cohen gegaan..duimduimduim..
Fijne avond met mooie ogen gehad en lekker uit wezen eten.
alleen nu knerpende koppijn...zo eerst een roze vriendje en dan slapen.
R is boven aan het douchen.ben benieuwd hoe hij straks reageert...ik was al weg toen hij thuis kwam vanavond en hij weet waar ik was.
Ik hoor net dat PvdA op 31 staat en VVD ook 31....pfff,wordt nog spannend.
Mijn stem is naar Job Cohen gegaan..duimduimduim..
Fijne avond met mooie ogen gehad en lekker uit wezen eten.
alleen nu knerpende koppijn...zo eerst een roze vriendje en dan slapen.
R is boven aan het douchen.ben benieuwd hoe hij straks reageert...ik was al weg toen hij thuis kwam vanavond en hij weet waar ik was.
donderdag 10 juni 2010 om 00:05
donderdag 10 juni 2010 om 00:19
Hey lieve tetters,
Ik ben nogal afwezig geweest door mijn liefdesverdriet. Ik zit nu in plaats van verdriet meer in mijn boosheid en daar kan ik veel meer mee heerlijk is dat
Ik ga morgen even bijlezen. Heb zelf ook nog strategisch groot gestemd en ben ook voor Femke halsema gegaan.
Hoe is het verder met jullie ?
Ik ben nogal afwezig geweest door mijn liefdesverdriet. Ik zit nu in plaats van verdriet meer in mijn boosheid en daar kan ik veel meer mee heerlijk is dat
Ik ga morgen even bijlezen. Heb zelf ook nog strategisch groot gestemd en ben ook voor Femke halsema gegaan.
Hoe is het verder met jullie ?
donderdag 10 juni 2010 om 00:30
donderdag 10 juni 2010 om 00:33
donderdag 10 juni 2010 om 00:38
Ratteke, zaterdag of zondag maakt mij niet zoveel uit. Man gaat misschien ook mee maar dat ligt er aan of er formule 1 is en of zoon naar scouting is. Alleen komende 2 weekenden zit ik vol met verjaardagen, dus dan wordt de spoeling al dunner ben ik bang...
Bieb, lekker zo'n fijne avond! Hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.
Druifje
TH en Delphi: ik negeer jullie niet hoor! Maar vind even geen aansluiting zeg maar
Bieb, lekker zo'n fijne avond! Hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.
Druifje
TH en Delphi: ik negeer jullie niet hoor! Maar vind even geen aansluiting zeg maar
Iets anders
donderdag 10 juni 2010 om 00:42
Geen aansluiting? Begrijp ik nou dat jij niet in onze linkse coalitie wilt?
Ik moet naar bed, want weer vroeg op... maar ik kan op zo'n nacht de tv niet uitzetten. Ik moet die uitslag weten!
Maar goed, ik haak toch maar af....
Druifje, sterkte ermee. Alle cyber-banden doorsnijden is een heel goede stap.
Ik moet naar bed, want weer vroeg op... maar ik kan op zo'n nacht de tv niet uitzetten. Ik moet die uitslag weten!
Maar goed, ik haak toch maar af....
Druifje, sterkte ermee. Alle cyber-banden doorsnijden is een heel goede stap.