Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
ooh spannend...

hoe laat is het helemaal duidelijk?

ik lig nu lekker in bed met Zwart Monster op me (toch nog een man in bed )

denk dat die pijn in mn kop met het weer te maken heeft..
Ik vind het vooral spannend als je ook de andere uitslagen erbij pakt. Zo hebben VVD-CDA-PVV volgens de voorlopige uitslag op nu.nl samen 76 zetels
Haaaaaai, daar ben ik ook nog ff!

Druifje, boosheid is een goed teken, dan ben je het stadium van het ergste verdriet voorbij en kun je dus idd stappen nemen als verwijderen van hyves enzo. Goed zo, je komt er wel hoor

Bieb, ik hoop dat je heerlijk ligt te dromen!

Ik heb ook op Job gestemd, rooie boel hier

Net de WK poule ingevuld , is bij mij altijd natte vingerwerk dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom

Zo, dadelijk lekker tukken en morgen op gesprek bij het UWV

Slaap lekker allemaal!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
druifje complimenten hoor voor facebook en hyves verwijderen!

Zo kom je zelf ook niet meer in de verleiding om steeds te kijken.

(en krijgt hij okok de kans niet om jou te verwijderen...)
Ik ben ook bang dat ik al in dromenland ben als de volledige uitslag bekend is, er is pas 25% van de stemmen geteld.

En dat broeierige weer is niet fijn, ik had ook hoofdpijn vanmiddag (mijn vertrouwen gaat altijd naar meneer para met zijn vriendje coffeine).
Delphi, slaap lekker!
En Olijfje ook! Go get 'm bij het UWV
Ja, het is vies benauwd weer hè. Morgen wordt het nog erger, schijnt het.
Bieb, ik zal vast nog wel gaan kijken op zijn pagina's maar ik vind het heerlijk dat hij me niet nog meer kan kwetsen door mij eerst te verwijderen. En hij zal zich rot schrikken dat ik me opeens zo krachtig op stel..

Is het trouwens zielig dat ik mijn poes nog niet laat steriliseren omdat ik nog niet weet of ik ooit kittens van haar wil ?
quote:delphicat schreef op 10 juni 2010 @ 00:42:

Geen aansluiting? Begrijp ik nou dat jij niet in onze linkse coalitie wilt?

Nou, "ons" Emiel moet maar doen wat 'm goeddunkt

Nee, ik kan het even niet bijbenen al die mogelijke coalities en wat als bij zoveel stemmen. Dat redden m'n snappertjes even niet, dat moet 'n paar dagen in de week liggen. Die aansluiting miste ik dus. Vind dat wel jammer, ging altijd graag dergelijke gesprekken aan. Oh well.. [insert schouderophaalsmiley]

Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken. Ik had nog allerlei spannende plannen met man maar die hangt momenteel aan Ferry's lippen dus tja...
Iets anders
Ik zag net de uitslag in Zaanstad voorbijkomen, traditioneel een echte rooie gemeente. PvdA nu 25% en VVD 20%, dat zit toch behoorlijk dicht bij elkaar.
Slaap lekker allemaal, en Olijfje: geef ze hel daar!
quote:Babsjuh schreef op 10 juni 2010 @ 00:50:

[...]

Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken. Ik had nog allerlei spannende plannen met man maar die hangt momenteel aan Ferry's lippen dus tja... Aiaiai Babs, da's wel heel treurig, als je het af moet leggen tegen Ferry
ik lees scheel van de koppijn dus mobiel gaat hier dicht.

olijf succes morgen bij UWV
quote:Olijfje_ schreef op 10 juni 2010 @ 00:52:

[...]

Aiaiai Babs, da's wel heel treurig, als je het af moet leggen tegen Ferry
Oh ja, ik ging slapen...

Hoef morgen pas om half 3 bij het UWV te zijn, dus ik kom me van te voren hier nog wel ff opladen hoor

Zoooo, nu ben ik echt weg, smakkerdesmak & sweet dreams!
Babs, das wel jammer, dat dat de reden is.

En nu maar gewoon lekker gaan slapen . En man morgen op de bank aantreffen omdat hij bij de lippen woorden van Ferry in slaap gevallen is?
Truste allemaal! Ik kijk nog even of de uitslag van woonplaats al doorkomt en haak ook zo af. Mijn plan was tenslotte om slaap in te halen
Ik ga ook slapen dames ( en heer )

Weltrustennnnnn
Truste druifje! En je bent op de goede weg
Ben wel geschokt over de uitslag in woonplaats, 20% van de stemmen voor PVV. Net zoveel als de PvdA, VVD zit iets hoger en GroenLinks 8%. Landelijk ook nog steeds de dreiging dat er een, in mijn ogen, keihard kabinet uit de bus kan rollen. Geen fijn idee om mee te gaan slapen
Mogguh maisjes!

Heb vannacht man toch nog bij Ferry weg weten te krijgen Ach, als ik met m'n wimpers knipper heeft Ferry het nakijken *proest*

Zoon naar school en nu even een bakkie doen. Dadelijk wat opruimen en zo, m'n vader komt rond 10 uur "even"(150 km...) langs. Gezellig!!!

Verder geen plannen vandaag. Hoop dat jullie een goede dag hebben allemaal!!
Iets anders
goedemorgen

mijn man wilde ook niet voor de tv weg. Maar toen ik vertelde dat hij vandaag toch moest werken wilde hij wel naar bed.

Hier eindigde de PVV naar op 10%, maar in mijn oude woonplaats scoorden ze het hoogst

Vandaag vrij maar wel druk, dus ik kom zo af en toe tussendoor waaien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben druk aan het werk. En kletsen

Het gaat nog steeds goed! Lekker hoor. Ik tetter vandaag op het werk ook wat minder. Als ik thuis ben ff kijken hoe druk het geworden is hier.

MV, heb je wel een beetje goed geslapen (voor jouw doen)
Môgge maiskes,

Wat een gedoe hè, met die verkiezingen. Ben heel benieuwd wat voor kabinet er uit komt rollen. In mijn gemeente zijn VVD en PvdA het grootst (23% en 21%) dan CDA met 13% en dan PVV met 10% en dan Groen Links en SP met rond de 8%. Valt me dus erg mee, het zal er ook mee te maken hebben (denk ik) dat ik in een overwegend blanke gemeente woon.

Ha, UWV gesprek gaat trouwens niet door i.v.m. 'ziekte van één van de gesprekspartners' (ze hadden ingesproken op mijn voicemail, net ff gebeld en er wordt z.s.m. een nieuwe afspraak gemaakt). Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen: ziek? nou en?

Misschien ga ik straks wel ff de stad in, mijn verjaardagsgeld verbrassen nuttig besteden. Alhoewel het eigenlijk wel erg plakkerig weer is.

Nou ja, eerst maar koffie enzo, anders kan ik niet nadenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven