Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 10 juni 2010 om 00:44
Haaaaaai, daar ben ik ook nog ff!
Druifje, boosheid is een goed teken, dan ben je het stadium van het ergste verdriet voorbij en kun je dus idd stappen nemen als verwijderen van hyves enzo. Goed zo, je komt er wel hoor
Bieb, ik hoop dat je heerlijk ligt te dromen!
Ik heb ook op Job gestemd, rooie boel hier
Net de WK poule ingevuld , is bij mij altijd natte vingerwerk dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom
Zo, dadelijk lekker tukken en morgen op gesprek bij het UWV
Slaap lekker allemaal!!!
Druifje, boosheid is een goed teken, dan ben je het stadium van het ergste verdriet voorbij en kun je dus idd stappen nemen als verwijderen van hyves enzo. Goed zo, je komt er wel hoor
Bieb, ik hoop dat je heerlijk ligt te dromen!
Ik heb ook op Job gestemd, rooie boel hier
Net de WK poule ingevuld , is bij mij altijd natte vingerwerk dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom
Zo, dadelijk lekker tukken en morgen op gesprek bij het UWV
Slaap lekker allemaal!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 10 juni 2010 om 00:45
donderdag 10 juni 2010 om 00:49
Bieb, ik zal vast nog wel gaan kijken op zijn pagina's maar ik vind het heerlijk dat hij me niet nog meer kan kwetsen door mij eerst te verwijderen. En hij zal zich rot schrikken dat ik me opeens zo krachtig op stel..
Is het trouwens zielig dat ik mijn poes nog niet laat steriliseren omdat ik nog niet weet of ik ooit kittens van haar wil ?
Is het trouwens zielig dat ik mijn poes nog niet laat steriliseren omdat ik nog niet weet of ik ooit kittens van haar wil ?
donderdag 10 juni 2010 om 00:50
quote:delphicat schreef op 10 juni 2010 @ 00:42:
Geen aansluiting? Begrijp ik nou dat jij niet in onze linkse coalitie wilt?
Nou, "ons" Emiel moet maar doen wat 'm goeddunkt
Nee, ik kan het even niet bijbenen al die mogelijke coalities en wat als bij zoveel stemmen. Dat redden m'n snappertjes even niet, dat moet 'n paar dagen in de week liggen. Die aansluiting miste ik dus. Vind dat wel jammer, ging altijd graag dergelijke gesprekken aan. Oh well.. [insert schouderophaalsmiley]
Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken. Ik had nog allerlei spannende plannen met man maar die hangt momenteel aan Ferry's lippen dus tja...
Geen aansluiting? Begrijp ik nou dat jij niet in onze linkse coalitie wilt?
Nou, "ons" Emiel moet maar doen wat 'm goeddunkt
Nee, ik kan het even niet bijbenen al die mogelijke coalities en wat als bij zoveel stemmen. Dat redden m'n snappertjes even niet, dat moet 'n paar dagen in de week liggen. Die aansluiting miste ik dus. Vind dat wel jammer, ging altijd graag dergelijke gesprekken aan. Oh well.. [insert schouderophaalsmiley]
Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken. Ik had nog allerlei spannende plannen met man maar die hangt momenteel aan Ferry's lippen dus tja...
Iets anders
donderdag 10 juni 2010 om 00:52
donderdag 10 juni 2010 om 02:05
donderdag 10 juni 2010 om 08:40
Mogguh maisjes!
Heb vannacht man toch nog bij Ferry weg weten te krijgen Ach, als ik met m'n wimpers knipper heeft Ferry het nakijken *proest*
Zoon naar school en nu even een bakkie doen. Dadelijk wat opruimen en zo, m'n vader komt rond 10 uur "even"(150 km...) langs. Gezellig!!!
Verder geen plannen vandaag. Hoop dat jullie een goede dag hebben allemaal!!
Heb vannacht man toch nog bij Ferry weg weten te krijgen Ach, als ik met m'n wimpers knipper heeft Ferry het nakijken *proest*
Zoon naar school en nu even een bakkie doen. Dadelijk wat opruimen en zo, m'n vader komt rond 10 uur "even"(150 km...) langs. Gezellig!!!
Verder geen plannen vandaag. Hoop dat jullie een goede dag hebben allemaal!!
Iets anders
donderdag 10 juni 2010 om 10:09
goedemorgen
mijn man wilde ook niet voor de tv weg. Maar toen ik vertelde dat hij vandaag toch moest werken wilde hij wel naar bed.
Hier eindigde de PVV naar op 10%, maar in mijn oude woonplaats scoorden ze het hoogst
Vandaag vrij maar wel druk, dus ik kom zo af en toe tussendoor waaien
mijn man wilde ook niet voor de tv weg. Maar toen ik vertelde dat hij vandaag toch moest werken wilde hij wel naar bed.
Hier eindigde de PVV naar op 10%, maar in mijn oude woonplaats scoorden ze het hoogst
Vandaag vrij maar wel druk, dus ik kom zo af en toe tussendoor waaien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 10 juni 2010 om 10:33
Môgge maiskes,
Wat een gedoe hè, met die verkiezingen. Ben heel benieuwd wat voor kabinet er uit komt rollen. In mijn gemeente zijn VVD en PvdA het grootst (23% en 21%) dan CDA met 13% en dan PVV met 10% en dan Groen Links en SP met rond de 8%. Valt me dus erg mee, het zal er ook mee te maken hebben (denk ik) dat ik in een overwegend blanke gemeente woon.
Ha, UWV gesprek gaat trouwens niet door i.v.m. 'ziekte van één van de gesprekspartners' (ze hadden ingesproken op mijn voicemail, net ff gebeld en er wordt z.s.m. een nieuwe afspraak gemaakt). Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen: ziek? nou en?
Misschien ga ik straks wel ff de stad in, mijn verjaardagsgeld verbrassen nuttig besteden. Alhoewel het eigenlijk wel erg plakkerig weer is.
Nou ja, eerst maar koffie enzo, anders kan ik niet nadenken.
Wat een gedoe hè, met die verkiezingen. Ben heel benieuwd wat voor kabinet er uit komt rollen. In mijn gemeente zijn VVD en PvdA het grootst (23% en 21%) dan CDA met 13% en dan PVV met 10% en dan Groen Links en SP met rond de 8%. Valt me dus erg mee, het zal er ook mee te maken hebben (denk ik) dat ik in een overwegend blanke gemeente woon.
Ha, UWV gesprek gaat trouwens niet door i.v.m. 'ziekte van één van de gesprekspartners' (ze hadden ingesproken op mijn voicemail, net ff gebeld en er wordt z.s.m. een nieuwe afspraak gemaakt). Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen: ziek? nou en?
Misschien ga ik straks wel ff de stad in, mijn verjaardagsgeld verbrassen nuttig besteden. Alhoewel het eigenlijk wel erg plakkerig weer is.
Nou ja, eerst maar koffie enzo, anders kan ik niet nadenken.
Ik ben mijn eigen bananenschil