Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ja, ik heb een hele goede dag gehad. Ik ben vrolijk (ook al een tijdje niet meer geweest) Heb van alles en nog wat gedaan in huis, gestemd, de stad in geweest, lekker gekletst met mijn lief, met de hond gespeeld, Medusa weer naar beneden gehaald.

Ik voelde me zo lamlendig gisteren. Bah, niks aan. Dus ja, werken heeft me goed gedaan. Reactie van baas ook trouwens.

Ik heb ook geen rijlaarzen meer. Die heb ik 3 verhuizingen geleden weggegooid. Maar ik zou toch eens bij de Gamma of zo gaan kijken. Of een tuincentrum. Verder zou ik het niet weten.

We moeten nog een datum prikken he voor ons uitje naar het strand met de honden. K. slaapt al weer, drukke dag gehad. Ik zal het van de week nog eens met hem bespreken. Heb je voorkeur voor een zaterdag of zondag? Of maakt dat niet uit?
Haar van man is weer netjes en vandaag heeft de tandarts zijn afgebroken tand weer in orde gemaakt dus hij is klaar voor de bruiloft die we vrijdag hebben (een nieuwe outfit hangt ook klaar ).

Ik ben toch voor een glas rode wijn gegaan trouwens en we hebben het glas net ook geheven op het vertrek van Balkie. Was niet echt mijn politicus van de eeuw . Hoewel ik ook nog maar moet zien dat er een knap kabinet gemaakt kan worden als ik zo de voorlopige uitslagen zie.
Babsjuh, wat jammer dat het potje van de dierenbescherming daar niet bestaat. Maar hopelijk weet jouw testosteronbom er wel een goeie deal uit te slepen! En nog veel belangrijker, hopelijk is Zoë straks helemaal in orde!!

Ratteke, ik vind het echt heel fijn om te lezen dat je zo goed in je hum bent vandaag, dat zijn de dagen waar je ook even lekker op kunt teren!
waai nog even binnen

myleentje toch

Anneke, ik denk dat jij een leuke collega bent. Laat die dames lekker, dat ben je niet waard

Klets, wat ben je toch een lieverd

ik mag alleen de nek van itsman met de tondeuze bewerken

Wat fijn dat de plekken van Zoe wat minder zijn babsjuh
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoi hoi,nog iemand wakker?

Ik hoor net dat PvdA op 31 staat en VVD ook 31....pfff,wordt nog spannend.

Mijn stem is naar Job Cohen gegaan..duimduimduim..

Fijne avond met mooie ogen gehad en lekker uit wezen eten.

alleen nu knerpende koppijn...zo eerst een roze vriendje en dan slapen.

R is boven aan het douchen.ben benieuwd hoe hij straks reageert...ik was al weg toen hij thuis kwam vanavond en hij weet waar ik was.
Ik duim ook voor Job (hoewel gestemd op Alexander). Maar ik denk dat Its weer duimt voor Mark

Fijn dat het leuk was met MO, Bieb. Denk je dat je R nog spreekt zo, of duik je gewoon lekker je bed in? Dat zou ik doen als ik jou was. De avond kun je beter op een hoogtepunt eindigen
Alexander is ook een goeien!

Ik moet wachten tot ik in de badkamer een ibuprofennetje kan pakken..en mijn slaapkamer is naast de badkamer.

Ben bang dat ons huis niet groot genoeg is om elkaar op de bovenverdieping te ontlopen
Wat mij betreft mag Job net 1 zeteltje meer krijgen dan Mark...al heb ik dit keer niet strategisch groot gestemd maar op Femke .

En Bieb, Delphi doet een goeie suggestie! Lekker dromen van MO, met een beetje hulp van dat roze pilletje
Bieb en Delphi, als het ons ligt was er een progressieve coalitie gekomen
Ik kwam met de stem/kies wijzer 2x op SP uit maar was een beetje bang dat mijn stem daar verloren zou gaan...dus toch maar naar de grote rode gedaan.

En misschien was die ene stem net genoeg?
Ik kom al jaren uit bij GroenLinks en heb al jaren strategisch toch voor de grote rooie gekozen. Maar ik vond het nu (ondanks mijn overtuiging dat Cohen premierwaardig is) tijd worden om Femke een zetje te geven.
TH...
Hey lieve tetters,

Ik ben nogal afwezig geweest door mijn liefdesverdriet. Ik zit nu in plaats van verdriet meer in mijn boosheid en daar kan ik veel meer mee heerlijk is dat

Ik ga morgen even bijlezen. Heb zelf ook nog strategisch groot gestemd en ben ook voor Femke halsema gegaan.

Hoe is het verder met jullie ?
Het is hier net café de Rode Haan vanavond
Druifje: goed zo! Boos is ook niet leuk maar hopelijk wel een stap verder! Is de misselijkheid nu ook over, of in ieder geval minder?

Delphi, nu weet ik weer hoe die kroeg van Babs heet
Goedzo Druifje!!

Dan ben je alweer een stapje verder!

komt goed komt goed...duurt even en doet soms verrot veel pijn maar komt goed!

Café de Rode Haan

Ben benieuwd of dat toeval is of dat er meer van die linkse tetters zijn.
En nu sluip ik naar boven...het is stil daar nu
Thanks ladies, ben langzaam weer aan het eten dus dat komt wel goed

Heb hem net verwijderd van hyves msn facebook en twitter en man wat voelt dat heerlijk zeg

Hier nog nieuws?

Spike ligt nu alleen met zn voorpoten en natte snoet op de bank en ayla is krols en rijd op mij hahahaha:-$
Ik heb GroenLinks deze week al een keer de nieuwe liberalen horen noemen . En ten dele klopt die typering natuurlijk ook wel.

Zouden er nog andere tetters wakker zijn eigenlijk??
sluipt weer binnen terwijl ik eigenlijk al lang in bed had zullen moeten liggen

Nee hoor, mijn kroeg heet café de Rode Tomaat
Iets anders
Druifje, dat zijn ook weer hele goeie stappen!

En nieuws, afgezien van de verkiezingen kan ik zo niet echt iets bedenken. Katten gaan hun gangetje, ik ga vannacht hopelijk wat slaap inhalen (want hoef er niet vroeg uit) en we hebben de 1e 2 beessies in huis
quote:Babsjuh schreef op 10 juni 2010 @ 00:31:

sluipt weer binnen terwijl ik eigenlijk al lang in bed had zullen moeten liggen

Nee hoor, mijn kroeg heet café de Rode Tomaat

En de muziek is van Bob Fosko
Ratteke, zaterdag of zondag maakt mij niet zoveel uit. Man gaat misschien ook mee maar dat ligt er aan of er formule 1 is en of zoon naar scouting is. Alleen komende 2 weekenden zit ik vol met verjaardagen, dus dan wordt de spoeling al dunner ben ik bang...

Bieb, lekker zo'n fijne avond! Hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.

Druifje

TH en Delphi: ik negeer jullie niet hoor! Maar vind even geen aansluiting zeg maar
Iets anders
laatste stand van zaken:

Pvda 32, VVD 31..

Spannend he!
Geen aansluiting? Begrijp ik nou dat jij niet in onze linkse coalitie wilt?

Ik moet naar bed, want weer vroeg op... maar ik kan op zo'n nacht de tv niet uitzetten. Ik moet die uitslag weten!

Maar goed, ik haak toch maar af....

Druifje, sterkte ermee. Alle cyber-banden doorsnijden is een heel goede stap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven