De persoon achter de nick/avatar

10-06-2010 18:05 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Als ik bepaalde avatars zie, dan zit het in mijn hoofd dat diegene er ook echt zo uit ziet. Ik heb het over een avatar met een vrouw/man erop afgebeeld, (ik denk echt niet dat een forummer op haar/zijn nick met een varkentje erop afgebeeld lijkt).

Het slaat echt nergens op, omdat ik echt wel weet dat die forummer er waarschijnlijk niet zo uit ziet.

Ook kunnen bepaalde reacties van een forummer, mij helemaal strijdlustig,vrolijk, of boos maken. Soms draait mijn mening door een reactie van een forummer bij / om. En soms geeft een bepaalde reactie stof tot nadenken.

Ik vind het best wel gek dat men zo 'bezig' kan zijn met anderen die ze niet eens kennen. Ik vroeg me af, ben ik nou de enige 'gek' hierin of hebben jullie dit soms ook?

Groetjes.
Ik heb geen motto.
Nou je bent niet de enige gek want dit is al het zoveelste topic hierover.
Tsk, en zelf heb je niet eens een avatar, grijze muis!
Of het gek is weet ik niet maar ik kan wel oprecht betrokken zijn bij een forummer, er vrolijk van worden of verdrietig voor iemand zijn...

Maakt het uit?
quote:mamalief schreef op 10 juni 2010 @ 18:06:

Nou je bent niet de enige gek want dit is al het zoveelste topic hierover.
@Mamalief

Meerdere topics?? Nou gelukkig maar. Dan ben ik dus niet de enige.

@Ainne

Ik weet niet hoe dat moet. Als ik het wist zou ik echt wel een avatar hebben. Een mooie van Wentworth Miller. Alhoewel, dan denken ze misschien dat ik een man ben ; -)

@Noahbt

Ik vind het niet gek, gewoon soms verbazingwekkend dat een onbekende 'invloed' kan hebben.
Ik heb geen motto.
quote:Begentle schreef op 10 juni 2010 @ 18:15:

@Noahbt

Ik vind het niet gek, gewoon soms verbazingwekkend dat een onbekende 'invloed' kan hebben.Dat klopt wel maar op een bepaald moment zijn het geen onbekenden meer. Sommige kletsgroepjes delen al maanden vanalles met elkaar, dan voelt het echt niet meer als vreemden..
Van de FAQ:

Hoe upload ik een avatar?

Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:

Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’ . Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.

Leeg voordat je weer gaat forummen eerst even je cache (zie ‘Cookies en cache’), sluit je browser en open deze weer. Log vervolgens opnieuw in.

Wanneer je je avatar verwijdert komt er weer de standaard grijze avatar te staan.
herkenbaar...lees elke dag bijv robo en moordwijf......en vraag mij van sommigen wel af wie ze zijn........
@Noahbt

Daar heb je gelijk in. Maar voor mij zijn de meeste forrummers onbekenden ondanks dat ik ze vaak op het forum tegenkom.

Ik post eigenlijk nooit veel op het forum, lees meer. Dus dan heb je ook niet echt veel 'contact '.

@Ainne

Thnx voor je uitleg, maar je hebt het tegen een echte DIGI-beet.

Ik snap geen snars van cache/cookies enz enz. Maar ik wil nu toch wel een avatar. Even iemand vragen in mijn omgeving.

@Maansa

Jij bedoeld zeker bepaalde topics van Robo en Moordwijf??

Op dit moment volg ik niet een topic van een bepaalde forummer. Wel lees ik van sommige bijna alle reacties in een topic. En van sommige sla ik dus over.
Ik heb geen motto.
[quote]Begentle schreef op 10 juni 2010 @ 18:27:

@Ainne

Thnx voor je uitleg, maar je hebt het tegen een echte DIGI-beet.

Ik snap geen snars van cache/cookies enz enz. Maar ik wil nu toch wel een avatar. Even iemand vragen in mijn omgeving.

Probeer het eerst eens even voordat je hard gaat roepen ik ben een echte digibeet. Dat ben ik ook en toch heb ik een avatar.

'Mijn viva' zit bovenin de zwarte balk. Beetje onzin dat je het niet zou kunnen. Die cache en cookies, heb ik ook niet gedaan, toch heb ik een avatar.
Grijze blokken moesten verboden worden!!
En dan is deze site heel handig om je ava in het juiste formaat te krijgen: http://www.shrinkpictures.com/create-avatar/
Ah tis al gelukt zie ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waaaaaaah het is gelukt.

Het is wel geen Wentworth, maar het andere lekkertje waar ik al jaren gek op ben.

Dit is eigenlijk wel een goed voorbeeld van wat ik bedoel in mijn OP.

Door Ainne en TheEmpress dacht ik 'laat ik het dan maar proberen'. Ondanks dat ik geen idee heb wat een .jpg/.jpeg afbeelding is, en hoe ik mijn cache moet legen.

Want ondanks dat het me gelukt is ben ik toch een echte digi-beet. Ik weet niet eens hoe ik foto's van mijn camera op mijn labtop moet plaatsen.
Ik heb geen motto.
misschien kun je dan in je motto nog even vermelden dat je een vrouw bent ondanks je avatar
@Loreyi

Ook jij bedankt voor je link. Maar zoals je ziet is ie goed in proporties

@Nouschi

Ja, goed he (ahum)
Ik heb geen motto.
Tsjee, dit gaat makkelijk. Maar ik vind mijn motto niet leuk.

Laat hem even staan, maar dan ga ik een mooi motto plaatsen.
Ik heb geen motto.
Tuuluk zie ik er nét zo uit als mijn avatar . (uch)
Ik ben in het echt ook een bronzen konijn
Ik ben natuurlijk de zonsondergang
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
En ik lik continue aan lekkernijtjes
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Mijne lijkt !!
Aliquando et insanire lucundum est
Ik lijk uiterlijk (een beetje) op haar, maar ben niet zo gemeen!

Denk ik.
Huts!
quote:RemboEnRembo schreef op 10 juni 2010 @ 19:15:

Mijne lijkt !!Mijne ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven