Entertainment alle pijlers

Op zoek naar Evita

11-09-2007 13:49 147 berichten
Wie kijkt er wel eens naar dit programma?

Ik vind het wel leuk, maar die presentator is echt verschrikkelijk. Frits Sissing? Vind het een enorm lullige man, maar kan deze mening niet echt goed onderbouwen.

Sommige Evita's zijn echt goed. Vooral de oudste Evita. Gisteren deed ze het nummer Fever, vorige week Inspiratie. Zij is echt de beste.

De Evita die er gisteren uit ging vond ik ook best goed. Wat mij betreft had de Oranje evita met de grote neus er uit gemogen.

Die sing-off is echt vreselijk. Begrijp best dat het er in zit, het is ontzettend dramatisch, maar jeetje wat erg...
Ohhhh WAUW wat spannend was dat!

SNIF! hihihi Heerlijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Yeah!!!!

BRIGITTE!!!!!!!!!

Goed gedaan en ik ga zeker naar de musical!!

Liefs, Vlin
die fotograven!! Niet normaal joh, zie je hoe ze mekaar duwen!!
man, wat emo zeg, tranen rollen over mijn wangen, wel mooi programma en leuk dat al het verdiende geld van het bellen naar een goed doel gaat
YES mijn favoriet vanaf het begin is het geworden, ik ga zeker naar Evita toe, wel jammer dat het nu afgelopen is ging er toch wel elke zondagavond helemaal voor zitten.
Schitterend, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat leuk! Ik heb het grootste deel van de uitzending gemist, viel er pas in toen Marjolein eruit ging. Toenw as de keuze voor mij niet moeilijk meer, al kon ik -door de drukte?- niet meer stemmen.

Ik vind Brigitte overigens niet steeds een diva. Ik denk juist dat ze het bitchy stukje nog wel wat meer mag uitbuiten af en toe, of dat manipulatieve. Ben benieuwd hoe Marjolein heeft gezongen, ik ga naar de herhaling kijken zodra dat kan!
Jeeej Brigitte!

Pfff, was echt bang dat het Suzan zou worden maar gelukkig is het Brigitte. Nu wil ik er zeker heen!
Am Yisrael Chai!
Jeej, Brigitte was ook vanaf de eerste aflevering mijn favoriet!
Suzan vond ik kwa stem fragiler dan Brigitte. Dus een terechte Evita is er gekomen.

Wat duwden die fotografen zeg. De camera-man kon er niet eens meer bij. Zal er wel allemaal bij horen.
Ik vond in uitzending 1 ook Brigitte het leukst. Dat had ik dan goed gezien!

Maar die Suzan is volgens mij ook een leuke spontane meid, en ook erg goed. Die komt er zeker wel!
quote:mikje schreef op 21 oktober 2007 @ 22:14:

maar ik heb een zwak (al vanaf de eerste seconde) voor Brigitte.

Spannend!!!!!!!!!!!Grappig, dat had ik nou dus ook....
Pfffffffffffff heerlijke show. En een terechte winnares! Wel spannend hoor, ik was echt even bang dat t Suzan zou worden. En hoewel zij ook best goed is was dat dan wel een beetje een tegenvaller geweest. Helemaal goed zo dus! Ik ga zeker naar de show!

En idd die fotografen, vreselijk, maar ja hoort erbij.
ja en 1 mannetje (die er werkt denk ik?) stond heel agressief de pers weg te duwen. Beetje vreemd gezicht maar zal er idd wel bijhoren.
waar moeten we nou op zondag avond naar kijken??? Kon hier de hele dag naar uitkijken.... *mmmm... vanavond lekker op de bank met een pot thee en Evita!!* moet ik weer wat nieuws gaan zoeken.... Misschien Gooische vrouwen eens gaan volgen??
quote:Becky26 schreef op 21 oktober 2007 @ 22:46:

spannend!! had trouwens niet verwacht dat Marjolein pas net 27 isEn Suzan ook! Ik vind haar echt een veel oudere uitstraling hebben. Kan nu al vertellen hoe ze er over 30 jaar uit ziet... Brigitte is gewoon de oudste van de drie! Zou je niet zeggen toch?
quote:revival schreef op 22 oktober 2007 @ 09:15:

waar moeten we nou op zondag avond naar kijken??? Kon hier de hele dag naar uitkijken.... *mmmm... vanavond lekker op de bank met een pot thee en Evita!!* moet ik weer wat nieuws gaan zoeken.... Misschien Gooische vrouwen eens gaan volgen??Ja gooische vrouwen is erg leuk hoor! ik kon nooit kiezen en keek Evita op woensdag middag in herhaling
Wauw, wat was een heerlijke show! Met een terechte winnaar!

Ik vond Suzan ook goed, maar vond Brigitte iets meer 'echt' overkomen tijdens het acteren in de nummers.

Wil ook zeker naar de musical toe!
Waanzinnig programma, zoveel respect voor elkaars talent, en ook zo mooi dat Brigitte en Suzan dat van elkaar gingen benoemen toen ze allebei een minuut kregen om zichzelf te "verkopen". Wat een verademing na Idols...echt SUPER!! En ook erg blij dat Brigitte gewonnen heeft, wat een uitstraling, wat een stem. Dat liedje "Je mag hem hebben, maar maak hem niet stuk", zooo mooi. En inderdaad enorm jammer dat het programma nu is afgelopen:-(
Ik heb het vanmiddag helemaal bekeken en inderdaad, wat was Marjolein goed zeg! Ik weet niet of ik had kunnen kiezen tussen haar en Brigitte.
Met Susan gaat het ook wel goed komen. Ze heeft de hoofdrol (één van de ) gekregen in Les Miserables. Benaderd door Erwin van Lambaart zelf als verrassing. Ze gaat Cosette spelen. Toch leuk voor d'r en vind haar idd ook wel goed gevonden voor die rol.

En Marjolein zit al in het ensemble in Evita en wordt ook understudy voor Evita zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven