Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Ladies

Nou hier 2 emmy's aan boord........Tis zo raar....

Aan de ene kant baal ik best, want ik had het liefste 1 goede embryo terug geplaatst gehad, maar nu heb ik dus 2 embryo's teruggeplaatst gekregen, de ene is 8 cellig, dit noemen ze redelijk en de andere is 4 cellig en dit noemen ze matig. Het leifste hadden ze gezien dat ze nu na 4 dagen al 10 cellig of meer waren, dus de kans is iets kleiner geworden.......Maar jah wie weet een tweeling....en we kunnen weer eens niks anders doen dan afwachten.

Ga nu interneteens afstruinen en kijken of er meiden zwanger zijn geraakt van een 8 cellige en een 4 cellige.

Laterzzzzzzz
Joan, spannend allemaal. Je kan inderdaad niks doen dan afwachten... ik snap wel dat je het internet wil gaan afstruinen, maar aan de andere kant laat je je misschien nodeloos blij of verdrietig maken doordoor...
ohhh Joan,wat spannend nu. Men zeker nu het misschien niet was wat je dacht. Maar weet je de natuur kan nog gekker dingen doen hoor. Theoretisch had mijn meisje er niet kunnen zijn, er heeft een goed week tuseen de bevruchtig en de innestelling hier gezeten, dus hier ook een traag systeempje. Maar vanalles kan!

Lijkt me een heel weird gevoel nu, zo dicht heb je er nog nooit tegenaan gezeten zeg maar.

Die andere wat doen ze daar mee? Of was die verder niet goed genoeg gedeeld?

Nou meis veel succes.

Wat hebje op internet gevonden?

Liefs Joep

Belle; ik ben voor joeppie 2
hey Joan, heb ook effe gegoogled, en kwam bij de eerste kits al twee verhalen tegen van 2 voruwen die allebij zwanger waren geraakt met een 4 en 5 cellig eitje, de ene een tweeling de andere eentje.

Het kan dus wel!

Liefs Joep
Hey Joep,

Ik dacht dat er altijd een week tussen de bevruchting en de innesteling zat? Ik ben namelijk een tijdje geleden op zoek geweest naar info daarover, omdat ik 2 weken nadat ik ongesteld was geweest ineens een kleine bloeding had van drie dagen. En toen las ik dat de innesteling 7 tot 10 dagen na de einsprong plaats vindt... maarja, wat ik gelezen heb was ook allemaal 'forum-wijsheid' hoor...

Heb net het huis opgeruimd, wat een pestzooi was het. Nu weer een beetje overzicht.

Afgelopen donderdag een beetje een 'break-down' gehad op mijn werk. Ik moet een hele grote klus doen, vóór 12 november, maar ik heb nog steeds niet genoeg informatie. De druk wordt dus steeds hoger, naarmate de dagen verstrijken. Ze hebben me er een heel blok voor vrijgeroosterd, maar vervolgens zijn ze dus laks met de informatie die ik nodig heb. Toen ging ik donderdagochtend even met collega A samen naar een tentamen kijken, dat over twee weken gegeven moet worden. Collega B had datzelfde vak vorig jaar gecoordineerd, en die had aangegeven dat het tentamen wel opnieuw gebruikt kan worden (doen we soms bij tijdnood). Ga ik met collega A dus kijken, is het echt... nouja... waardeloos! Er werden dingen gevraagd die niet in de les behandeld waren, voor één opdracht was veel te veel tijd ingelast, voor de andere veel te weinig... etc... Ik was zzzoooooo kwaad op collega A, want toen we later er over begonnen zei ze "ja, daar was vorig jaar ook zo'n gezeik over ja" ... ze wist het dus al die tijd, ze heeft niets gezegd, en nu hebben we dus geen tijd meer om dingen te veranderen. Als klap op de vuurpijl kwam collega C, met wie ik om elf uur had afgesproken om samen iets te doen (wat die dat af MOEST en wat al weken eerder klaar had moeten zijn, maar hij komt steeds zijn afspraken niet na) om HALF TWEE aankakken. Dus ik zei: "je bent te laat" Antwoord: "ja ik ben te laat" Dus ik weer: "ja, je bent dus niet een béétje te laat he... we hadden om 11 uur afgesproken!" Toen kwam hij dus met allemaal smoezen aan, dat zijn vriendin de auto had meegenomen om boodschappen te doen en dat hij dus niet weg kon. Toen ik zei dat hij me niet eens even had laten weten dat hij later kwam, zei hij dat zijn computer kapot was, etc... AAAAHHHHH... Dus ik had zoiets van 'nu moet ik op vrijdag naar school om dat tentamen opnieuw te maken en alsnog die opdracht met die te late collega te doen'. Terwijl ik die dag thuis gepland had om aan dat grote project te beginnen... en het kost me ook nog eens 2 uur reistijd... Dus ik kwam als een soort donderwolkje de docentenkamer binnen, en daar liep ik recht tegen collega D aan. Die heeft me even opgevangen en verteld dat het dus niet de bedoeling was dat ik steeds maar de kastanjes van anderen uit het vuur aan het halen was. Hij ging mijn handen bekijken en zeggen dat er nu wel heel veel blaren op zaten van al die kastanjes. Hij had natuurlijk gelijk, ik en linea recta terug gegaan naar collega's A, B en C, heb hen verteld dat ik vrijdag niet zou komen. En thuis heb ik mijn baas opgebeld en hem vriendelijk verteld dat ik niet kan werken als de faciliteiten (= genoeg info om klus te doen) er niet zijn. En er ook nog een mail over gestuurd. (Oh en als klap op de vuurpijl had collega D het gepresteerd om mij in te roosteren voor een tentamen op mijn niet-werkdag, met een begeleidende mail dat hij niet van plan was om nog iets aan het tentamenrooster te veranderen, dat we zelf onderling maar iets moesten regelen 'als het ons niet beviel'. Heb een mail terug gestuurd dat ik niet van plan ben om bij mijn collega's te gaan leuren om voor mij in te vallen als HIJ een fout maakt en mij indeelt op mijn niet-werkdag)

Nouja, gelukkig kwam op dat moment een heel mooi verlicht cruiseschip langs ons huis varen én belde mijn zus op of ze even langs zou komen. Ik heb de computer uitgegooid, heb thee en chocola gepakt, ben 'babies Wil is Wet' gaan kijken en dacht 'jullie bekijken het maar!'

Gisteren begonnen aan die grote klus. Het blijkt dat ik een groot deel van het materiaal dat ik eerder voor een andere cursus heb ontwikkeld kan gebruiken, dus dat doe ik dan maar. Als ze mij niet genoeg info en tijd geven, dan ga ik het dus maar zo doen. Hun probleem!

(Hihi... sorry... geloof dat ik het even van me af moest schrijven)

Lekker weer he? Is iedereen lekker aan het genieten?

Grtz E.
hmmmmmmm lekker wijntje.... en zometeen een visje eten met rozemarijn aardappeltjes.....
hellow!

Weinig nieuws blijkbaar bij iedereen...nouja bij Eef dan wel.... :-)

HIer ook weinig nieuws. Yara moet alleen erg hoesten, wordt al wel weer minder, maar als ze hoest, hoor je dat ze echt vol zit...Heel zielig eigenlijk.

Vanmorgen naar oma geweest em schoonmoeder heeft toch echt de kroon gespannen hoor...Ze moest even aan oma laten zien wat voor 'kunstjes' Yara nu weer kon..Ik wilde echt zeggen: Ja als je op dat knopje drukt lacht ze en als je op haar neusje drukt, rolt ze om enz enz...Het leek wel een circusattractie....

Werd er echt een beetje moe van...

Ging ze ook echt aan mij vertellem dat ze zooo gelachen had gister, want Yara deed zus en zo...Heb jij dat ook al eens gezien?? ALsof ik mijn dochter maar 1 dag per week zie ofzo...

Nouja ik kan gewoom weinig van haar hebben...
haha Nijn, dat doet mijn moeder ook, de hele tijd vertellen wat mijn zoon doet :-)
Ola,

Ben weer thuis en moe. Hoop morgen tijd te vinden om bij te kletsen, dus nu dan even een grouphug!

Liefs, Lab
koud he!
ja heeerlijk,

Welkom thuis lab en een knuf terug, nijn en eef zon moeder heb ik ook. Ik heb het opgegeven en roep u steeds heel enthousiast OOOO JAAAAA????

Strakjes schilderijtjes wegbrengen, dan de rest van het huis doen blehhhh

Morgen nog niets en woensdag komt collegaatje met haar 2 meisjes.

Joan hoe gaat het met de zenuwen?? Trek je het nog.

Van het weekend een soort schilderij/kaarsenhouder/openhaard gemaakt. Errug mooi geworden; donkerwenge houten brede lijst, met geschuurde aluminium plaat erachter geschroeft met hele dikke bouten die je dus op de hoeken van de lijst ziet. Onder in de lijst zit een opstaand randje aan de voorkant zodat daarachter kaarsjes kunnen. 50X60 cm.

Volgen jullie het nog....

Nou meisje 'roept' (kind zegt nog steeds geen woord en doet ook geen aanstalten)

liefs Joep
maakt geen aanstalten is het geloof ik
Joan: spannend hoor. en wat vervelend dat wachten! Ik ben ook zo benieuwd, laat staan hoe jij je nu moet voelen.

Joep: je open haard schilderij klinkt erg mooi. Als ik het goed begrijp is die aluminiumplaat gewoon zo, niet geverfd? dat het kaarslicht darin weerkaatst?

Lab: fijn om weer thuis te zijn, heb je goed geslapen vannacht?

Eef: super hoe je voor jezelf opkomt. Jij bent veel te lief voor je collega's. Laat ze maar eens om jou denken!

Nijn: och arma Yara, zo hoesten..hoe gaat het nu met haar?

Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdag hebben we one boot naar de winterstalling gevaren. Rosa was me en heeft heerlijk geslapen. 's Middags vierden we de verjaardag van mijn vader. Daar wilde Rosa niet echt slapen.

Gisteren kwamen een oom en tante en oma van S en 's middags kwam een goede vriendin en 's avonds hebben we bij mijn schoonouders gegeten. Gisterren heeft Rosa wel weer goed geslapen. Ze heeft zelfs 2 nachten 7 uur doorgeslapen! Vannacht kwam ze weer om de 4 uur maar oke. Het gaat dus steeds beter!
Joan: hoe gaat ie? Was het nou 2 weken dat je moest wachten? Ik ben het even kwijt.

Lab: lekker weer thuis! Ik had je al een tijdje gemist.

Eef: wat heb jij toch een "fijne" collega's, ik verbaas me er steeds over.

Nijn: is teigetje al aangekomen?

Joep: huh.... een schulderij/openhaard?? Hoe kom je daar nou op?

Mil: Hoe is het met de grote jongen? Wanneer ga je ook alweer verhuizen?

Manderley: jemig wat een drukke dagen! Trek je dat met de kleine?

Hier hebben we al een paar moeilijke nachten achter de rug. Ik denk dat de voortanden doorkomen. iig dat hoop ik. Anders weet ik het ook niet

Vandaag al best productief geweest, stofzuigen/boodschappen/froukje showen op het werk/keuken schoonmaken/wasje draaien...

Als frouk zo wakker wordt gaan we naar de recreatieplas lekker wandelen met de hond. het is nu zo mooi weer!

Tot straks

Belle
schulderij....... Nieuw woord van belle
als het goed is heeft iedereen een uitnodiging gekregen voor de neiuwe yahoo groep. Dan kan iedereen weer gewoon typen als je dat wilt...

Belle
He hoi allemaal

Lab: Fijn dat je weer in je eigen huisje bent he? Niets is toch beter dan Oost, west, thuis Best???

Belle lekker he dat wandelen, vooral als het mooi weer is.

Eef: Ja ik ga nu lekker zeuren, maar voelde jij je al anders toen je net zwanger was......waaaaahhhhh ik voel me echt zo'n miepie, maar ben zit zo te zenuwen of het gaat lukken deze keer, heb de hele tijd zo'n apart gevoel in mijn buik, net of ik 200x zij buikspieren heb gedaan.... Ja ik weet ook dat het bij iedereen weer anders is, maar je wilt zo graag een stukje houvast hebben en dat krijg je toch niet. Nou ja ik zie wel

Nou zoals jullie zien, kruipt de tijd hier voor mij voorbij en ik zou het liefst een winterslaap gaan houden en 3 november wakker worden, met hopelijk een positieve test...

Nou ik ga hapje eten, kerel is net thuis.

Laterssssss
ha Joan,

Ohh verschrikkelijk lijkt me het, dat wachten. , ik had toen ik net zwanger was (nog voor de test) mega zere borsten (tepels vooral) en een beetje krampjes in mijn buik alleen dan op een iets andere plaats, meer langs de zijkanten.

We duimen hier nog steeds hard mee.
Belle: Teigetje heeft wel even voor zijn huisje gestaan, maar Nijnvriend was boven met Yara en Teigetje past niet door onze brievenbus..dus is Teigetje weer mee genomen door meneer de postbode. Morgen haal ik m op op het postkantoor....

Joan: Jeetje meis wat een spanning he...Nouja aan ons kan het niet liggen, want wij duimen heeeel erg hard

Lab: Welkom thuis! Trek je het allemaal nog een beetje?

Eef: Had je ook file op de terugweg?

Joep: KLinkt denk ik wel heel erg leuk, maar ik wil wel graag een foto....want ik ben een beetje een crea-beet...(snap dat soort dingen niet als ik ze niet zie)

Manderley: Jeee meis wat een druk weekend....MOet er niet aan denken....(maarja jouw meisje slaapt nog vrijwel overal en veel he..dat scheelt wel)

Hier plannen we altijd maar 1 uitje per dag (als het kan dan he). gewoon omdat ik het nog steeds belangrijk vindt dat ze genoeg slaapjes krijgt.

Nou en verder heb ik hier een beetje moeite met de nieuw aan te nemen collega, want zij lijkt mijn plaats wel een beetje in te nemen, maar dan nog ietsjes erger..zij lijkt belangrijker te worden...

We zitten volop in de soll. procedure en nu lijkt het ineens alsof gewoon de makkelijke klusjes krijg en zij meer belangrijkere taken krijgt.

Ik zou een eigen kantoor krijgen (en ik heb meteen gezegd tegen iedereen dat ik dat niet persé hoefde, want ja ik werk maar 3 dagen...), maar nu zei UOH vanmorgen ineens ja dit wordt dan het kantoor van Nijn of het andere meisje, dat moeten we nog maar even zien. Het gaat mij niet om dat kantoor, maar meer om alles er omheen.

Zij wordt dan de nieuwe NIjn, met veeeeeel meer belangrijkere dingen en echt de tweede UOH.

Ik voel me een beetje vervangen.

Tuurlijk wist ik wel dat dit een beetje zou gaan gebeuren, want ja ik ga ineens minder werken, maar toch...

ZIj gaat waarschijnlijk ook veeeeeeeeel meer verdienen. en dat meisje dat wij nu allebei wel zien zitten, was geschrokken van mijn functie-verhaal. Want ja ze deed nu veel meer zus en zo en veel meer sales enz enz. En dus zei UOH ook dat het vooral heel marketing gericht zou worden en echt import/export gericht, Terwijl we in eerste instantie op zoek waren naar een Nijn-kloon....Ik heb nooit de kans gehad om dat te gaan doen ivm drukte.....en nu krijg ik die kans ook niet en gaat een ander hiermee aan de haal.

Ik weet niet eens zeker of ik dat überhaupt wel zou willen hoor, maar het is nu even een kwestie van principes......

Het voelt gewoom een beetje dubbel.

Enerzijds lekker, want ik hoef me straks niet meer heel belangrijk te voelen, want dan ben ik er gewoom maar 3 dagen en de andere dagen is mijn onervaren collega niet alleen en ik doe alleen maar dingen die mij worden verteld door mijn nieuwe ervaren collega en anderzijds voelt het alsof ik dus gewoon nog steeds zo blijf werken als nu en dat d enieuwe collega er net zoveel zal zijn als UOH zelf..en weer anderzijds voel ik me ineens niet meer belangrijk. Alsof ze me aan het inruilen is. Eerst was het ik ben op zoek naar een tweede Nijn en nu is het ik ben op zoek naar een tweede ik...

Verder draaien we al een aantal jaar als een tierelier en we hebben er weinig extra's voor terug gerkegen. Iedere keer maar een indexering of ietsjes hoger en dus 2 % ipv 1,5 ofzo en alleen vorig jaar was het wat meer.

Bonussen, ineens waren die niet meer standaard, terwijl dat eerder wel werd gezegd. Heb nog maar 1 keer een bonus gehad....in bijna 5 jaar tijd en nu was het weer tijd voor verhogingen...krijgen we weer maar 2%, want ze had al zoveel jaren iets extra's gegeven blabla..

SOrry, word een beetje moe van mijn werk en UOH...

Moest even klagen...

LIefs
boohoo, we zijn ziek!

Ik verzaak een beetje de laatste tijd. Ik lees wel mee hoor, maar heb geen tijd en energie om te reageren...

Joan, spannend hoor. nog even volhouden.

Nijn, wat een gedoe op je werk. UOH is STOM!

Eef, ook een gezeik op je werk. het is weer t oude liedje deze week, nietwaar?

verder allemaal daahaag!

Ik ga snel naar bed, met mijn zere keel, neus oren, hoofd, tanden, spieren etc etc etc... kuch!
Waar zijn jullie allemaal???

Belle: Teigetje is weer thuis!!

Eef: Hoe was het vanmiddag? Viel het mee? was het toch best gezellig?

Mil: BAH ziek zijn is STOM..Ik ben ook niet helemaal fit eigenlijk...

Verder weinig nieuws hier.

Heb een beetje gepoetst vandaag, heb bad genomen met eucalyptus olie en ben bij tandarts geweest....

Liefs Nijn
Hey,

Nijn, vanmiddag was eigenlijk best leuk. Het viel me alles mee. En Zoon heeft zich ook leuk gedragen, helemaal blij.

Ik had vandaag iets echt heel SUFS! Mijn schoonmoeder kwam onverwachts langs. Dus wij lieten haar binnen (uiteraard), vraagt ze redelijk bezorgd aan me 'hoe gaat het met je?'. Niet zo'n standaard hoe-gaat-het-maar-ik-verwacht-eigenlijk-geen-antwoord-vraag. Op dat moment schoten er allemaal dingen door mijn hoofd: 'waarom vraagt ze dit?', 'ik heb vakantie, maar ben ik voor de vakantie ziek geweest ofzo?' 'kwam ik overspannen over?' 'waarom vraagt ze dit niet aan Man?'. Dus ik zeg: "eh... nou goed hoor, hoezo?" en pas op dat moment realiseerde ik me dat ze dat vroeg omdat ik zwanger ben... dom he? Ik was het even vergeten... (zoals vaker op een dag) Ben ook bijna niet misselijk ofzo, dus merkt het ook niet echt.

Joan, om maar meteen op je vraag te antwoorden: bij beide zwangerschappen was ik METEEN erg misselijk. En met meteen bedoel ik dan ook de dag van de bevruchting of net er na. In ieder geval ruim (10-14 dagen) voordat ik ongesteld zou moeten worden. (Nu ben ik niet meer misselijk overigens). Verder had ik bij Zoon erg veel last van zere borsten. Dit keer merkte ik wel dat ik iets grotere borsten kreeg en ze zijn een beetje gevoelig, maar minder dan de eerste keer. Dit keer merk ik ook dat ik wat ongeduldiger ben, sneller uit mijn slof schiet, minder kan hebben. En vermoeidheid, toen ook, maar beide keren pas vanaf week 5-6. En bij Zoon had ik ook (nog voordat ik testte, ongeveer een week er voor) een raar gerommel in mijn buik. Ik weet dat nog omdat ik op dat moment aan het lesgeven was en dat het erg genant was dat mijn buik zo rommelde :-) Alsof er een hoop water doorheen loopt ofzo.

MAAR (ik wil niet meteen je hoop de grond in boren, maar wil ook realistisch blijven)... ikzelf heb ook toen ik niet zwanger was weleens 'symptomen' gevoeld van zwangerschap, gewoon omdat ik er erg op hoopte. Vorige maand nog had ik écht zere borsten, was erg misselijk en moe. En toen was ik niet zwanger. Ik wil natuurlijk je hoop niet de grond in boren, en ik duim heeeel hard voor je dat je zwanger bent, maar ik lees hier op het forum zo vaak van mensen die van alles ervaren (inclusief ik zelf dus) die niet zwanger blijken te zijn... hoop doet gewoon veel met je zintuigen...

Aniewaai... ik ga eens verder met het ontwikkelen van de cursus die ik donderdag moet gaan geven

groeten, E
Oh en beide keren had ik buikpijn! Buikpijn zoals je die voelt als je ongesteld moet worden, echt vrij heftig. Vorige keer weet ik niet meer wanneer dat was, maar dit keer was het rond de dagen dat ik verwachtte dat ik ongesteld zou moeten worden, te weten op dag 35, 36 en 37 van mijn cyclus (die is 37 dagen)
helloow,

Hier niet veel bijzonders, behalvedat ik dus normaal werk op woensdag en nu vakantie heb, en dat uitslapen bevalt me best. Meisje maakt er snachts weer even een potje van, ze is verkouden, dus ik hoop dat als dat over is dat het dan ook weer goed komt.

Ik ga me vanochtend maar eens buigen over de opdracht van Nijn, vanmiddag komt een collegatje. En dan morgen weer die schilderijen en een opdracht van een collega.

Gisteren 2 uur bezig geweest met het maken van een visitekaartje, maar het wilde niet lukken omdat ik vast zat aan formats van de site, en ook al waren dat er heel veel waar ik uit kon kiezen, de juiste zat er niet bij.

Man opperde dat ik het met M'soft Publisher eens kon proberen. Daar heb ik gisteren avond laat nog even mee zitten puzzelen, en dat bevalt al een stuk beter.

Ik heb er nu dus al 1 ontworpen, maar ik denk dat ik er een wil met zon schilderij wat ik voor niijns vriendin ga maken, dus ik moet aan de slag.

Beterschap voor Mil, veel geduld voor Joan, Nijn ik snap wel wat je bedoelt ja met het verhaal over je collega, je beseft ineens heel duidelijk wat er veranderd is, en dat is fijn, maar ook niet. Eefje, hoeveel weken ben je nu zwanger? Manderley; hoe gaat het nu met Rosa. En belle; naar welk mailadres heb je die uitnodiging gestuurd, ik denk bij mij naar een mail adres dat niet meer bestaat.

Nou ik ga schilderen.

Liefs Joep
Hallo Meiden,

Het is rustig. Joan: ik had helemaal geen last van dingen waaruit ik op kon maken dat ik zwanger was. Ook achteraf niet. Ik durfde ook nergens meer op te hopen destijds. Wat zul je het nu moeilijk hebben met wachten, dat lijkt me echt killing. Hou je het no een beetje vol? Anders kom je hier alles maar van je afschrijven.

Millie: beterschap! Naar hoor om nu ziek te zijn hoe gaat het met Kasper?

Eef: het is nog wennen he? weer zwanger zijn. Ik vergat het soms ook wel eens.

Belle: ik heb per ongeluk j mailtje gewist voor de nieuwe groep, zou je m nog eens willen sturen?

Ik moet vanmiddag naar de gyneacoloog, voor de nacontroles.

Gisteren waren ze hier voor een hertaxatie van ons huis. We hadden bezwaar gemaakt tegen de WOZ-waarde. En met succes, ze hebben ons huis nu getaxeerd voor de waarde die wij wilden.

Verder is het hier rustig. Het gaat een stuk beter met me nu ik gewoon na elke voeding kolf en niet meer om de 2 uur. En met Rosa gaat het ook lekker. Ze drinkt goed, slaapt veel, jengelt soms maar alles in het normale. Ze krijgt nu 2x per dag kunstvoeding de rest borstvoeding en dat gaat goed.

Liefs Manderley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven