Werk & Studie alle pijlers

en weer werkloos.......

10-06-2010 10:14 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker dan.....

Opende ik een aantal weken geleden nog vol enthousiasme een jubeltopic voor mijzelf omdat ik een baan had gevonden: was amper drie weken aan het werk: krijg ik maandag aan het einde van de werkdag meegedeeld dat ik niet weer terug hoef te komen, omdat er teveel personeel is. Werkgever had bedacht dat ze mijn vacature wel intern konden invullen. Alsof ze dat drie weken geleden niet konden bedenken!
Ik weet niet of dat wel zo relaxed is. Het gaat om in overleg in te vullen 3x een halve dag.

Uitbreiding kan in de loop van het jaar.

Het is een in VK praktijk dus niet echt wat je zoekt misschien?
Dat had me op zich wel leuk geleken hoor, maar ik ben inderdaad bang dat de reistijd me op den duur gaat opbreken.
Nou mss iemand anders hier

En Leeuwarden is dat wat?
Ja, Leeuwarden is voor mij goed te doen. Half uur heen half uur terug.
Hé, wat vervelend zeg!

quote:traincha2 schreef op 10 juni 2010 @ 12:38:

Ja, Leeuwarden is voor mij goed te doen. Half uur heen half uur terug.Ik ga even rond bellen. Wie weet.
Thanx! Wat fijn dat er zoiets als een Viva forum bestaat . Bedankt voor je moeite Patti!
Heb jij een Viva proof email adres? Ik niet namelijk en ik zou graag willen weten hoe oud je bent en hoeveel en welke dagen je wil werken en wat je absoluut niet wil doen enzo.

Mag ook hier natuurlijk maar dat mag je zelf weten ;)
Krijg net mn beschikking.. ik krijg een uitkering tot.. 22-07.. een maand!
quote:traincha2 schreef op 10 juni 2010 @ 12:19:

[...]

Nou echt geloofwaardig was hun argument inderdaad niet. Doordat ik zo onaangenaam verrast was ben ik dat nou net vergeten te vragen. Ik vraag me trouwens af hoe ik ervan zou moeten leren als je niet in een team past.Als ze kunnen aangeven wat dat dan was waarom je niet in hun team past (bijvoorbeeld, jij besteed ook graag aandacht aan de mensen aan je balie omdat je nu eenmaal een "people-person" bent, en zij het puur zien als afhandeling van opdrachten) weet je dus in ieder geval dat dat 1 van je kwaliteiten is, en dat dat goed is om bij een volgende sollicitatiegesprek duidelijk naar voren te laten komen. Zoiets dan...
quote:Kabouter23 schreef op 10 juni 2010 @ 13:18:

Krijg net mn beschikking.. ik krijg een uitkering tot.. 22-07.. een maand! En zit jij niet in de buurt van Utreg?
Nee zit in de buurt van Zoetermeer

En ik red het niet met drie ochtenden.. mijn huur is al 800 euro
quote:PattiPage schreef op 10 juni 2010 @ 13:17:

Heb jij een Viva proof email adres? Ik niet namelijk en ik zou graag willen weten hoe oud je bent en hoeveel en welke dagen je wil werken en wat je absoluut niet wil doen enzo.

Mag ook hier natuurlijk maar dat mag je zelf weten ;)yep traincha2@hotmail.com
Das frustrerend, hier ongeveer hetzelfde verhaal (al wist ik dat mijn baan sowieso tijdelijk was, toch weer onverwachts de ww in.....)

Kreeg je het 1 dag van te voren te horen? Wat asociaal..... :( Succes met zoeken!

Een maand is niet veel Kabouter. Bedoel je de herleving ww? (ik ken je van sollicitatietopic, maar toen had je net weer iets gevonden geloof ik? )
quote:Rary schreef op 10 juni 2010 @ 13:24:

[...]

Als ze kunnen aangeven wat dat dan was waarom je niet in hun team past (bijvoorbeeld, jij besteed ook graag aandacht aan de mensen aan je balie omdat je nu eenmaal een "people-person" bent, en zij het puur zien als afhandeling van opdrachten) weet je dus in ieder geval dat dat 1 van je kwaliteiten is, en dat dat goed is om bij een volgende sollicitatiegesprek duidelijk naar voren te laten komen. Zoiets dan...ok duidelijk
Ik mail je morgenochtend. Ik haat tikken op mijn gsm!
Is goed. Alvast bedankt.
quote:PattiPage schreef op 10 juni 2010 @ 17:04:

Ik mail je morgenochtend. Ik haat tikken op mijn gsm!Ben je niet vergeten hoor maar mn stomme suffe mail doet het even niet. Hotmail *grrrrr*
quote:PattiPage schreef op 10 juni 2010 @ 17:04:

Ik mail je morgenochtend. Ik haat tikken op mijn gsm!Ben je niet vergeten hoor maar mn stomme suffe mail doet het even niet. Hotmail *grrrrr*
met dank aan Xander heb je NU mail ;)
Ik word helemaal blij als ik jullie lees! Succes Traincha! Top Pattipage!
PattiPage, thanx tot zover! Heb alweer teruggemaild, maar dat heb je misschien al gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven