Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
Fijn dat goudvis en nolleke ook een goede echo hadden!
streepjescode, veel plezier in schotland, hopelijk zit het weer een beetje mee.

Mamamuis, ik zou ook die conclusie trekken dat als ik me ziek voel het gewoon goed gaat met die kleine!

3de kindje, hoe was de echo?? Hoop dat alles goed zit en een heel hard kloppend hartje te zien was!!

Goudvis en Floor, gefeliciteerd moet de goede echo's, geeft weer stukje 'rust'.

Wat valt me die misselijkheid mij tegen deze tweede keer. Had daar bij de eerste veel minder last van. Zit nu aan de emesafene zetpillen. Vandaag heeft die wel geholpen. Nu begin ik me al iets minder te voelen en moet dadelijk naar een bruiloft...gelukkig is de bruid ook zwanger .

Fijn weekend allemaal!
Hoi Allemaal!

Ook ik heb nu kraamzorg aangevraagd, dezelfde als mijn mijn eerste. Ik heb als welkomstgeschenk gekozen voor een korting van 50,= op een zwangerenfit cursus.

Dit weekend komt de nieuwe bank en fauteuil en poef. Ook gaan we nog op jacht naar tegeltjes voor de keuken en kijken naar een kast en commode. Kortom lekker druk dus met van alles en nog wat!

Voor iedereen die nog in spanning zitten en in afwachting zijn van de echo, succes!! Ik hoop snel goed nieuws te lezen van nog meer kloppende hartjes!

Groetjes en goed weekend iedereen!
Lieve mamma's

Helaas jullie kunnen mij uit de tabel halen.

Er was vandaag weinig te zien, geen kloppend hartje en de vrucht was nog net zo klein als 2 weken terug. Dus helaas geen januari baby meer voor mij.

Word dinsdag opgenomen en dan zullen ze via curretage het weg halen. Zie er erg tegen op, maar ja het zal toch moeten.

Het verdriet is vandaag erg groot, en wil nog niet denken aan dinsdag.

Lieve mamma's jullie berichtjes zal ik missen en ikl hoop voor jullie op mooie dec./januari kindjes
3ekindje, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte en succes dinsdag.
Oh, wat erg voor jullie. Krijg er kippevel van. Meid, wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte gewenst. Xx en knuffel
Hey meis, wat een rotnieuws. Weet niet wat ik moet zeggen, had het jullie erg gegund. Heel veel sterkte dinsdag!!

Dikke knuffel
3e kindje, wat naar en verdrietig zeg. Heel veel sterkte dinsdag en de komende tijd.
@3e kindje: Ontzettend naar nieuws, je bleef natuurlijk toch hoop houden en dan valt het heel erg tegen. Ondanks dat je er rekening mee hebt gehouden dat het mogelijk niet goed zou kunnen zijn. Ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd om je verdriet te verwerken!! Sterkte dinsdag!
@ 3e kindje: wat verschrikkelijk rot. Sterkte!
@3e kindje, wat een naar nieuws.. ben er stil van. Heel veel sterkte voor a.s. dinsdag!
Jeetje wat een rotnieuws voor jou zeg, 3dekindje! veel sterkte voor jullie samen gewenst!
@3ekindje: wat vreselijk.... ben er stil van... sterkte de komende tijd.....
@3ekindje: voor jou: , heel veel sterkte gewenst!
@ 3e kindje: Heeeeeel veeel sterkte... kreeg helemaal kippevel toen ik je berichtje las.. We denken aan je..
.
@3e kindje: Wat een rotbericht. Heel veel sterkte!
3e kindje: wat een K*T-nieuws! Sterkte nu en ook dinsdag. Neem de tijd om het te verwerken.
He naar zeg 3ekindje! Echt K*t! heel veel sterkte...
We zijn toch niet allemaal afgeschrikt door dit nare berichtje van 3ekindje??
Niet afgeschrikt, maar het zet je wel weer tot nadenken, zeker als je nog geen echo hebt gehad. De eerste weken zijn zo onzeker...
3dekindje, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, hoe pril het ook is, je sluit het toch meteen in je hart. natuurlijk ook dinsdag heel veel sterkte!
@eknein, had ook al zo'n idee, het is zo rustig hier na het slechte bericht van 3ekindje.

Natuurlijk moeten wij verder en hopen voor iedereen op het beste.

Ik heb donderdag eindelijk mijn echo. Vind het zo ontzettend spannend. Hoop dat ik na die tijd echt kan gaan genieten. Vind het zo eng nu nog. Kwaaltjes komen en gaan, kan er niet echt een pijl op trekken.

Hebben jullie trouwens ook dat je borsten gevoeliger worden later op de dag? sochtends valt het wel mee en savonds doen ze aardig pijn. Dit maakt me sochtends wel erg onzeker.
Niet afgeschrikt, maar ik vond het niet passend om direct weer een post te plaatsen.

@Maliboo: kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Hoe waren je eerdere ervaringen hiermee?

Hier (nog) geen last van kwaaltjes, behalve dan van pijnlijke borsten 's nachts. Maakt mij idd soms ook wel wat onzeker, maar ben blijkbaar 'de uitzondering op de regel": Want volgens het internet (wat ik ook maar niet te vaak moet doen, want dat maakt me alleen maar onzekerder) is het met een tweeling, 2x zo erg qua kwaaltjes.
@maliboo, ik heb donderdag ook mijn eerste echo. Erg spannend, tel de dagen echt af. En idd, je wordt toch even van de roze wolk af gemikt als je dat soort berichten van 3e kindje leest. Ik heb daarbij de laatste 2 dagen ook wat oranjeachtige afscheiding... Maak ik me best zorgen over....

@allen: misschien beetje een vies praatje, maar hoe is jullie afscheiding? Komt de oranjeachtige afscheiding jullie bekend voor? Kan natuurlijk ook zijn dat ik een kleine nl. elftal fan in me heb....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven