Ik heb gegoogeld, daar tips gevonden zoals bewerken met tandpasta en verdunt bleekwater. Ik heb beide geprobeerd; geen resultaat.
Heeft iemand de gouden tip?
Groetjes en alvast bedankt!
Anoniem_81813
vrijdag 11 juni 2010 om 17:48
quote:Pammie schreef op 11 juni 2010 @ 17:46:
[...]
Het sap? Gewoon met een babydoekje boenen was hier voldoende.Als je hard boent, loopt dat 'sap'er uit, dat bedoelde ik. Maar werkte dus niet helaas.Het is ook geen 'vlak' linoneum, ik denk dat ik het daarom zo lastig eraf krijg.
Anoniem_64553996c5176
vrijdag 11 juni 2010 om 17:48
quote:patricia1987 schreef op 11 juni 2010 @ 17:47:
Zat ik net ook al aan te denken,
vooral die combi tandpasta en dan bleekwater eroverheen,
toen dat wegpoetsen en alchol op een doekje, pff
Ik ben nog niet weggebrand dus het zal wel los lopenWiieeeuuuwww! Gelukkig!
Tandpasta, heel veel tandpasta en dan met keukenrol poetsen. Het werkt echt, maar je hebt wel veel nodig. Ik heb blauwe tandpasta van de appie en doe af en toe een rondje meubels, vloeren en deuren met tandpasta. (Tja, vier kinderen waarvan twee in de schoolleeftijd dus veel balpennen in huis.)
MILF in the making
Anoniem_81813
vrijdag 11 juni 2010 om 19:00
quote:Kabouter23 schreef op 11 juni 2010 @ 18:20:
[...]
Dit heb ik als eerst geprobeerd, zie OP.
Maar dan haal ik morgen wat tandpasta bij (had alleen nog een of andere dure whitening tandpasta, die ga ik daar niet voor gebruiken)
Forboman is hier aanwezig en die zegt dat balpennen op alcoholbasis zijn, dus de pen kun je weghalen met een beetje alcohol of spiritus. Daarna goed spoelen met veel water. Als de vloer er dof uitziet, een beetje onderhoudsmiddel erop smeren.