Ik wil dat mijn relatie super is, anders ben ik pleitte!!!

12-06-2010 11:52 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar, met zulke reacties kan ik niks
Nee, dat het niet veeleisend: Dat heet kinderlijk.

En jezelf nog een meid noemen als je 31 bent, ook kinderlijk.

Ik weet niet of er testen zijn om je emotionele leeftijd te berekenen, maar ik schat zo dat jij niet hoog komt.

En er is niks mis mee om vrolijk te zijn, maar koste wat kost is echt vermoeiend en overdreven.

Ik zeg niet dat je ineens somber en negatief moet worden, maar een beetje realiteitszin verzamelen zou wel goed zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat ik me afvraag is waar die veeleisendheid vandaan komt. Is het een vorm van bindingsangst/ zelfbescherming?

Want wat al hier gezegd wordt: je kunt er donder opzeggen dat of je relaties nooit heel lang zullen duren of "serieus" zullen worden, waar jij in mijn ogen duidelijk bang voor bent.

Ik herken je gevoel niet. Ik heb een erg serieuze relatie ( ben getrouwd en nog serieuzer: heb een kind met deze man) maar mijn man en ik hebben naast alle serieuze dingen ook echt wel lol met elkaar. Het lijkt wel alsof je denkt dat het een het ander bij voorbaat uitsluit.
Ppppf zit ik een antwoord te maken, hoeft t niet meer

wat een vrolijke meid
Ook meisjes van 13 kunnen aan de pil zijn...

Maar mijn posting was dus echt serieus, ik vind je enorm vermoeiend en manisch overkomen. En ik kan mij goed voorstellen dat een partner daar juist chagrijnig van wordt!
Monique,

Niet erg aardig van je wat je nu doet. Als je niet wilt horen wat de mening van anderen is, moet je het niet op een forum zetten en om meningen van anderen vragen.
Ik herken mij er wel een beetje in .. Niet dat hij serieus kijkt in de supermarkt daar ben ik nog niet geweest met hem samen .

Ik denk ook niet dat het met veeleisendheid te maken heeft meer met je eigen onzekerheid. Bang om hem kwijt te raken omdat het zo goed voelt tussen jullie 2.

Ook ik heb sinds kort een vriend en ook ik heb af en toe beetje last van deze onzekerheden.

Omdat het allemaal gewoon zo leuk en vanzelf gaat tussen ons bekruipt mij af en toe t gevoel dat hij mij *saai* vind.

Dit is absoluut niet zo maar af en toe zit ik wel met dat gevoel.

Gisteravond lagen we bv heerlijk samen op de bank wat te kletsen en in eens valt hij stil en bekijkt mij alsof ik van planeet Pluto kom . Huh ? watskebeurt ? Niets , zijn gedachten dwaalden even af op dat moment naar zijn eigen winkel hij bedacht zich dat hij 2 baardaganen in zijn winkel niet had gevoerd. Niet zo'n hele ramp ze overleven het wel bovendien stond ie vanmorgen om 9uur alweer in de winkel.

Maar zo'n serieuze blik hoeft dus helemaal niets met jezelf te maken te hebben.
En ik ga er nog heel serieus op in
Betere titel:

Ik wil dat de reacties super zijn, anders ben ik pleitte!
quote:Zespri79 schreef op 12 juni 2010 @ 12:10:

En ik ga er nog heel serieus op in Jammer, TO houdt niet van serieus
Ja, en zich dan afvragen waarom iemand niet altijd blij is

TO, ik denk serieus dat je iets aan je verwachtingen zal moeten doen als je een langdurige relatie en kinderen wil. Vind je het zelf ook niet vermoeiend om altijd maar blij te moeten zijn?
quote:anoniempje85 schreef op 12 juni 2010 @ 12:11:

Betere titel:

Ik wil dat de reacties super zijn, anders ben ik pleitte!
staat er tegenwoordig geen ban op het snel verwijderen van de OP?
Ik zou blij zijn wanneer mijn vent serieus kijkt in de Supermarkt , zo is ie serieus bezig met t boodschappenlijstje en loop ik ook niet t risico dat ie de helft vergeet en/of met totaal andere dingen aan komt zetten die op t lijstje staan.
Héb ik eindelijk zwangerschapsverlof zodat ik álles hier bij kan houden, ben ik wéér eens te laat
Peas on earth!
Wat heb ik hier gemist?
De HRS komt langzaam binnendruppelen?
Ik zou me kapot schamen als ik een kleuter in volwassenpersoonvermomming mee had in de supermarkt. Een beetje maf doen is leuk, maar het moet natuurlijk niet op een manische peuter op LSD gaan lijken he?
quote:Jorina schreef op 12 juni 2010 @ 12:24:

De HRS komt langzaam binnendruppelen?Ik heb nog geen HRS gezien hoor...
Hm, ik meende dat PodE HRS'de?
Eh...waar maak je dat uit op?
k ben een meid vrouw van 31! Ik heb al heel veel relaties (meeste van 2 a 3 maanden) dit zijn geen relaties achter de rug, waarvan 2 hele lange van 3 jaar (haha, ja dat is al een hele prestatie haha). Ik heb al deze relaties beeindigd omdat de spanning eraf ging. Misschien eerst eens kijken waarom je aldoor spanning nodig hebt?

Tuurlijk weet ik dat het gaat gebeuren, maar ben doodsbang voor een saaie toekomst, met kinderen (die ik heel graag wil) en een vader die niet constant vrolijk is, haha.Wat nou als je kind eens een keer niet vrolijk is?

Ik weet dat het onmogelijk is, maar er zijn zoveel mensen die bij elkaar zijn en niet meer echt gelukkig zijn, dat ik vooral aan het begin hele hoge eisen stel...

Ik heb nu een relatie van 3 maanden, en hij is echt geweldig. Verrast me met lingeriesetjes, lieve briefjes en smsjes, echt super leuk! Maar af en toe kijkt hij serieus. Bijv in een supermarkt, ik wil daar zelfs nog lol willen hebben, anders begin ik te denken dat de relatie niet goed zit. Schaam schaam.

Veeleisend heet het geloof ik he? I know! [bN]ee, dat heet onvolwassen[/b]

Tsja, beetje raar om op dit forum te bespreken misschien, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich in mijn verhaal herkennen... Wat ik moet doen weet ik ook wel... Niet zo veeleisend zijn!!!!

Misschien eens een therapiesessie eraan wijden?
Wie geeft een reconstructie van de OP?
Liever elitair dan een pauper!
uh.wat is pode en hrs? vaktaal ofzo?
waar ging het nou over...

kan iemand me even bijpraten
quote:Jorina schreef op 12 juni 2010 @ 12:30:

Hm, ik meende dat PodE HRS'de?Ik?!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven