Viva forumdeformatie

12-06-2010 16:36 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel last van dat ik besloten heb eens op te stappen
Klauwhamer komt bij mij ook nog weleens naar voren ja, plus de forumterm Huilie. "Run Forrest run," zeg of denk ik vaak, en meerdere mensen moeten lachen om m'n "T" (stoerderT, stofzuigerT) (<-- weet van die "t" niet eens of het een Vivaforum-ding is, eigenlijk..)

En als mensen op het forum een mooie oneliner hebben, dan kopieer ik 'm weleens om 'm irl te gebruiken.
Huilie inderdaad, die gooi ik er ook nog wel eens in. Of Mosterd inderdaad... staat nogal achterlijk in een vergadering

En (maar daar heb ik ook al eens over geblogd) schrik ik me iedere keer kapot als ik keihard op de radio hoor schreeuwen dat ik in de aanbieding ben bij Carpetland
Even off topic: Vinyl, je motto vind ik geweldig!
Overigens, ik bezig ook nog wel eens wat woorden van het forum: droeftoeter en huilie zijn favoriet.
haha idd mosterd en huilie gebruik ik ook wel eens irl

levert voornamelijk onbegrepen blikken op..

ach weet ik ook weer dat ze hier niet mee schrijven......
Eentje uit de hele oude forumdoos die ik nog steeds gebruik:

Epicentrum.

Gaan jullie nou maar eens nadenken wat dat betekent.
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2010 @ 17:09:

Eentje uit de hele oude forumdoos die ik nog steeds gebruik:

Epicentrum.

Gaan jullie nou maar eens nadenken wat dat betekent.wahaha dat vroeg ik mij idd direct af.........wtf betekent dat??
Hij kwam van de oudforummer Jetpret.

We hebben werkelijk gehuild van het lachen!
Ik zag laatst een auto rijden met het nummerbord: JBG en zei tegen m'n vriend: goh, JongeBabyGod, zo heet het kind van Djoels. Vriend keek een beetje zo:
Ik laat hem nog even staan, er komen vast wel antieke forummers langs die het nog weten
quote:Ann Liv schreef op 12 juni 2010 @ 17:24:

Ik zag laatst een auto rijden met het nummerbord: JBG en zei tegen m'n vriend: goh, JongeBabyGod, zo heet het kind van Djoels. Vriend keek een beetje zo:
Overigens gebruikten mijn vriend en ik 'huilie' en 'luilie' al voor het op het forum in zwang kwam (of in elk geval: voor ik forumde). Uiterst effectief in sommige gesprekken.
is luilie een luie huilie? Eentje die wel zou willen miepen maar er de kracht niet meer voor heeft?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Luilie is gewoon een mieterige luilak. Is dat niet logisch?
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2010 @ 17:24:

Ik laat hem nog even staan, er komen vast wel antieke forummers langs die het nog weten

Hmm

ikke nie wete

en wel antiek interieur hier, volgens mijn bescheiden mening.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 12 juni 2010 @ 17:32:

[...]

Hmm

ikke nie wete

en wel antiek interieur hier, volgens mijn bescheiden mening.Goed nadenken, Dreamer! Je moet erbij geweest zijn, het forum was toen nog zo heerlijk klein.
Mijn kind kijkt sesamstraat en daar komt vinyl voorbij.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
epicentrum... Streek waar je het meest moet epileren?
quote:Supersmollie1 schreef op 12 juni 2010 @ 17:48:

Mijn kind kijkt sesamstraat en daar komt vinyl voorbij.Dáár heb ik nou nooit aan gedacht, weet je dat?
quote:nummerzoveel schreef op 12 juni 2010 @ 17:49:

epicentrum... Streek waar je het meest moet epileren?Nope.
Heb vijf weken geleden een zoon gekregen met als forumnaam Dennis. En dan serieus aan mijn man vragen of hij Dennis een schone luier wil geven en het pas doorhebben als hij met cynische blik vraagt wie in godsnaam Dennis is.
middelpunt van ....?
Echt niet, vinyl? Behoorlijk ziek vond ik het toen het filmpje startte en ik riep: hee kijk, daar is vinyl! Nee... Niet vinyl... Maar hoe 'ie ook weer echt heet? Oh ja, kermit...
quote:Supersmollie1 schreef op 12 juni 2010 @ 17:52:

Heb vijf weken geleden een zoon gekregen met als forumnaam Dennis. En dan serieus aan mijn man vragen of hij Dennis een schone luier wil geven en het pas doorhebben als hij met cynische blik vraagt wie in godsnaam Dennis is.

Dit is wel HEEL erg!

En ja, ik ken Kermit ook van vroeger van Sesamstraat, maar nooit zo bij nagedacht dat 'ik' dan elke dag op TV ben. Wat maf ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven