Viva forumdeformatie
zaterdag 12 juni 2010 om 16:48
Klauwhamer komt bij mij ook nog weleens naar voren ja, plus de forumterm Huilie. "Run Forrest run," zeg of denk ik vaak, en meerdere mensen moeten lachen om m'n "T" (stoerderT, stofzuigerT) (<-- weet van die "t" niet eens of het een Vivaforum-ding is, eigenlijk..)
En als mensen op het forum een mooie oneliner hebben, dan kopieer ik 'm weleens om 'm irl te gebruiken.
En als mensen op het forum een mooie oneliner hebben, dan kopieer ik 'm weleens om 'm irl te gebruiken.
zaterdag 12 juni 2010 om 16:50
zaterdag 12 juni 2010 om 17:52
zaterdag 12 juni 2010 om 17:55
quote:Supersmollie1 schreef op 12 juni 2010 @ 17:52:
Heb vijf weken geleden een zoon gekregen met als forumnaam Dennis. En dan serieus aan mijn man vragen of hij Dennis een schone luier wil geven en het pas doorhebben als hij met cynische blik vraagt wie in godsnaam Dennis is.
Dit is wel HEEL erg!
En ja, ik ken Kermit ook van vroeger van Sesamstraat, maar nooit zo bij nagedacht dat 'ik' dan elke dag op TV ben. Wat maf ja!
Heb vijf weken geleden een zoon gekregen met als forumnaam Dennis. En dan serieus aan mijn man vragen of hij Dennis een schone luier wil geven en het pas doorhebben als hij met cynische blik vraagt wie in godsnaam Dennis is.
Dit is wel HEEL erg!
En ja, ik ken Kermit ook van vroeger van Sesamstraat, maar nooit zo bij nagedacht dat 'ik' dan elke dag op TV ben. Wat maf ja!