Geld & Recht alle pijlers

Help! - Amazon - cannot be shipped to the selected address.

12-06-2010 19:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ik heb slippers op amazon.com gevonden die ik graag wil kopen en volgens de voorwaarden moet het mogelijk zijn om deze naar nederland te versturen alleen als ik mijn adres invoer krijg ik:cannot be shipped to the selected address.'Volgens mij heb ik alles gewoon goed ingevoerd...

Weet iemand wat ik fout doe? Of kan het dan gewoon niet?
Heb je al gekeken of ze het wel naar Nederland versturen? Ik heb zoiets laatst ook gehad bij amazon geloof ik en toen bleek dat ze dat artikel niet naar Nederland stuurden. Geen idee waarom trouwens...
Ja, ik krijg die melding als ze niet naar mijn land verschepen.
In de voorwaarden staat dat ze gewoon naar nederland verschepen, kan het dan dat ze dat alsnog niet doen?
Vaak verschepen ze de boeken en DVD's wel naar NL mits ze uit het warehouse komen van Amazon zelf. Vaak zijn ze bij schoenen, kleren, beauty products, tweedehands DVD's etc.. alleen een tussenbedrijf. Die bedrijven of individuele verkopers mogen dan weer zelf bepalen of ze wel of niet naar NL verschepen.

Ik krijg het ook weleens als ik tweedehands DVD wil kopen via Amazon.
probeer het adres van je ouders eens.

als die tenminste in een andere plaats wonen.

kan namelijk met postcode te maken hebben.
Adres van ouders werkt helaas ook niet, zuur zeg!

Er zit dan niets anders op dan toch de dure te kopen...

Bedankt voor jullie reacties!
Staat er niet een regeltje zoals dit onder bij de product informatie?

"Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues."

Normaal gesproken verstuurd amazon ook gewoon naar Nederland maar er zijn gewoon bepaalde producten waarbij bijvoorbeeld de producent ofzo van een artikel niet wil dat het buiten een bepaald land verstuurd wordt.
Nee, kan ik niet vinden in ieder geval...
Dit staat er wel:

Ships from and sold by Amazon.com. Gift-wrap available.
Is het een bestelling in uit Amerika? Ik zit hier in Texas, als ik je kan helpen? Kan je mijn adres gebruiken, en dan stuur ik het naar jou, in NL. Kosten kunnen misschein wel oplopen....gemiddeld betaal ik voor een doosje naar NL 20 dollar......
Come fly with me on a jetplane
Komt wel vaker voor met bepaalde artikelen. Ligt aan de eisen die de fabrikant stelt. Amazon verstuurt volgens mij ook geen Apple hardware naar NL.

Ik heb wel eens gelezen over een NL dame die in Amerika een soort bedrijfje heeft opgezet dat dit soort dingen dus voor je naar NL stuurt. Zou je even moeten googlen, want ik weet geen naam.
Of de bovenstaande lieve poster dus
quote:pino4 schreef op 12 juni 2010 @ 19:57:

Is het een bestelling in uit Amerika? Ik zit hier in Texas, als ik je kan helpen? Kan je mijn adres gebruiken, en dan stuur ik het naar jou, in NL. Kosten kunnen misschein wel oplopen....gemiddeld betaal ik voor een doosje naar NL 20 dollar......

Wat lieeeeeeeeeeeef!

Wil je me anders even een mailtje sturen zodat ik je e-mailadres heb? Dan kan ik je even mailen!
Heeft iemand misschien wat meer ervaring met Amazon.com dan ik?

Ik heb tijdens mijn vorige trip naar New York O.P.I.-nagelak meegenomen en omdat deze zo goed bevalt wil ik meeeeer...!

Hier in NL kost een flesje 14 euro, terwijl mijn flesje in NY maar 7 dollar kostte. Ik bestel redelijk vaak spullen via ebay.com uit Amerika, daar kost de O.P.I. zo'n 6 dollar, las ik net. Maar via Amazon.com zijn ze maar 4 dollar. Natuurlijk komen hier de verzendkosten bij, dat is bij ebay ook zo.

Ik had een aantal nagellakken in mijn mandje gedaan, maar zo te zien komen ze allemaal van verschillende verkopers. Wordt alles dan in een keer verstuurd? (dat het ergens verzameld wordt?) En dus ook veel meer verzendkosten. Of koop ik ook daadwerkelijk alles los en krijg ik dus meerdere pakketjes? Heb hier nog nooit besteld, dus werkelijk geen idee... Heb het internationale gedeelte gelezen, maar het is me nog niet echt duidelijk. Lijkt het op ebay?

Ik zou bv voor mijn dochtertje wel UGG's willen bestellen, scheelt een hoop geld. Hoe zit het dan met fee's? Ik snap dat je bij de douane geschept kan worden, dat is het risico...

Alvast bedankt namens deze Amazon-dummie...;)
@ Janne-maan ik heb je een meeltje gestuurd ...

@ bridget, de fees voor de douane zijn niet misselijk....ALS ze je pakje open maken.... Ze doen dit steekproefsgewijs..

Maar het kan dus...

Maar als ik jou ook van dienst kan zijn? Let me know..
quote:pino4 schreef op 12 juni 2010 @ 23:57:

@ bridget, de fees voor de douane zijn niet misselijk....ALS ze je pakje open maken.... Ze doen dit steekproefsgewijs..

Maar het kan dus...

Maar als ik jou ook van dienst kan zijn? Let me know..Super! Ik heb je teruggemaild!
quote:pino4 schreef op 12 juni 2010 @ 23:57:

Maar het kan dus...

Maar als ik jou ook van dienst kan zijn? Let me know..He, dat is lief! Ik heb geen idee wat de opi bij jou in Texas kost, of dat je een internetsite weet waar je ze goedkoop kan kopen in Amerika... Ik zou er wel zo'n 5 willen, hoe zit het dan met de verzendkosten? Natuurlijk betaal ik je vooraf, no problem! Hoor graag van je!:)
Bij Tradesecret hier, zijn ze 7,50,alleen op internet zijn ze goedkoper... Je zou ze kunnen bestellen, en naar mijn adres laten verzenden,stuur ik ze naar jou. Als je even je emailadres hier neerzet [en weer weghaalt] kletsen we verder ok?

En by the way, ik vind het merk Orly ook heeel goed.
Hoi Jannemaan,

bij de topics over mode staan in de topics

"schoenen bestellen uit US" en alle links met viva naar

"uggs" en "amerika"

al je vragen eigenlijk concreet met een antwoord, misschien heb je er wat aan.

quote:memickey schreef op 29 oktober 2009 @ 02:09:

Hoi Evan

Ik koop zelf vaak via Ellen in Amerika

Ze is van Nederlandse komaf en woont in Amerika en helpt ons vanuit Amerika artikelen uit Amerika te kopen .Pff wat een zin

Zie haar site :

http://www.fromus2eu.nl/

Succes hè

Groetjes Memickey
Daarom bestel ik vaak bij Amazon in Engeland: amazon.co.uk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven