Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
De jacht op de beesies is hierbij geopend
PANG!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Erg hè, ik roep altijd: nou ik doe deze keer niet mee met de wuppies/welpies/beesies. Maar er staat nog steeds een wuppie op mijn dashbord en er hangt een beesie heel grappig over mijn achteruitkijkspiegel te loeren. Stomme AH, ze krijgen het altijd weer voor elkaar
Lief Olijf maar hoeft niet hoor,ik kijk nog wel even bij een andere Appie en anders is ook goed zo..
Inderdaad, ze krijgen HET WEER voor elkaar. Ik kreeg van de week een orange ding bij een andere supermarkt en die was ronduit eng en niet leuk!

Beesies zijn weer zoooooooo schattig .Enne, ik heb ook nog steeds welpies en wuppies in me auto hoor

Ik ga straks kijken of er een kleine beesie om mijn antenne kan. Hahaha, ik ga mee in de gekte geloof ik, en dat wilde ik niet!!
Tetters, snel berichtje want ik moet zo naar AH . Hier liggen al een paar kleine beessies maar ik wil ook een grote . En man weigerde m mee te nemen afgelopen week

De bruiloft was trouwens erg leuk, heel speciaal om allerlei redenen maar de details vind ik een beetje te veel voor het openbare forum, sorry!

Oh, Sjors bevalt hier trouwens prima: ik aan de sterke espresso's en man lekker aan de cappucino. We gaan vandaag een flinke bestelling versturen want de senseo (laatste pads moeten nog op) bevalt me nu echt niet meer
Bij ons alles nog ruimschoots aanwezig trouwens, grote en kleine beesies, alleen die beesiepet niet maar goed, wie doet dat op? Ik niet maar ik kijk dan ook geen voetbal.

Fien is in de wolken met haar 'wurmen' zoals zij ze noemt.

Helaas wel veel van die lelijke oranje gekregen en maar één witte.

Ik heb zo'n hekel aan oranje als kleur, vreselijk.

Nah ja, als het kind maar blij is.

Is het bij jullie op daar, beesiegewijs?
Teun heeft last van beesies

quote:eleonora schreef op 12 juni 2010 @ 14:52:

Helaas wel veel van die lelijke oranje gekregen en maar één witte.

Ik heb zo'n hekel aan oranje als kleur, vreselijk.Haha Leo, ik heb een rooie, witte en blauwe en wil juist een oranje beesie, dus maandag weer ff naar Appie zucht
Vandaag de eerste bij de appie gekregen. Leuk, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Leo... Hilarisch! Dit wil ik wel zien. Wilt u daar nog satésaus bij? hahaha

Maar ik heb jullie advies ff nodig. Wat is wijsheid? Het volgende is het geval: vriendlief vraagt vanmiddag in de auto wat ik eigenlijk voor mijn verjaardag wil. Eeeeh, geen idee. Na enige tijd kwam er wat geniaals in mij op. Ik wil een raskat, zei ik, maar dat zal jij wel niet willen. (hij heeft vanochtend een nachtmerrie gehad over een joekel van een Sphinx from Hell)Tot mijn grote verbazing zei hij ja leuk. Huh? Eeeh, ok.

Maar hij wilde dan wel een grote dikke knuffelkat die lekker bij je komt liggen kroelen, met veel haar. Kom je uit op een Maine Coon. (die wil ik stiekem al heel graag) Maar als het een mannetje werd mocht ie geen Mephisto heten... grrr.

Ik wilde bij de herplaatsers kijken voor een poes. Of een uit het asiel. Vind ik ook goed. En als die muts van een ex van K. het in dr bolle harses haalt om de kat van I. naar het asiel te brengen dan komt ex-kater bij ons wonen. En I. dan waarschijnlijk ook. (dat heeft ze namelijk al eens bijna geprobeerd. Of m aan een klant geven. Had ze ook al bijna geregeld.) Poes is al gewend aan honden (nou ja, hond... het is een chihuahua met nog wat) Maar die staat z'n mannetje wel. Die wordt de baas over Tara.

Maar ik heb dus ook 3 hoogbejaarde dames boven wonen. Zou dat kunnen? Ik heb eigenlijk zomaar wat geroepen omdat ik er eigenlijk van uit ging dat K. toch geen kat er bij wilde hebben. Zou het goed gaan, of raden jullie het me af?

En dan een herplaatser ergo raskat, asielkat of poes van stiefdochter. Of een Mirtoskat. Mystique of Tipsy?

Graag jullie eerlijke en ongezouten advies graag want ik wil alles natuurlijk wel.
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 12-06-2010 15:07
Reden: iets meer info
% gewijzigd
Slofje om Teun!

En ik ga eens kijken of ik bij de boodschappen een andere kleur beesie kan krijgen, hier ook alleen nog maar oranje in huis. En zo gek van voetbal zijn we eigenlijk helemaal niet
ik heb ze niet gekregen besef ik me nu! Terwijl ik voor 25E aan kleine boodschappen had.. Ik ging alleen voor een brood.. stomme ah. Mij een beetje misleiden om toch weer wat lekkere speciaalbiertjes/aarbeien/lekkere broodjes/ijs/salade spullen te kopen, en het brood natuurlijk.

k ga zometeen weer naar een klein festival. Wantijpop.

Helaas komt er niet zo veel rock. daar hou ik echt van.

Gelukkig is er wel altijd een leuke sfeer.
Poelepoelepoelepoes!
Ik heb 2 grote Beesies - en één daarvan gratiesj: ik had ze samen op de band gelegd en kassamiep rekent er maar 1 af. Ook best Dus Bieb, als je geen grote Beesie meer kan krijgen: er ligt er hier één voor je klaar als je wilt.

En ik heb kleine beesies in alle kleuren, ik kreeg weer 2 oranje en bij de leuke jongen van de sigaretten heb ik die omgeruild voor een rode en een blauwe

Wahaha, die Teun, leuke foto!
quote:Olijfje_ schreef op 12 juni 2010 @ 15:31:

Ik heb 2 grote Beesies - en één daarvan gratiesj: ik had ze samen op de band gelegd en kassamiep rekent er maar 1 af. Ook best Dus Bieb, als je geen grote Beesie meer kan krijgen: er ligt er hier één voor je klaar als je wilt.

En ik heb kleine beesies in alle kleuren, ik kreeg weer 2 oranje en bij de leuke jongen van de sigaretten heb ik die omgeruild voor een rode en een blauwe

Wahaha, die Teun, leuke foto!

Bij de AH hier staat een verlept vrouwtje bij de sigaretten. een betere anti reclame bestaat er niet.

Maar een ware verleidster is ze, want ik moet er toch elke keer weer heen.
Poelepoelepoelepoes!
Ik kwam thuis met een groot beesie en werd bijna weer terug gestuurd . Maar goed, hij hangt nu aan een lamp en ik heb de katten ieder een klein beesie gegeven om - ongetwijfeld - te slopen .

Ratteke, ik heb niet meteen een advies voor je, maar een Maine Coon klinkt wel als een erg leuk verjaarscadeau .

Ik ga me douchen en op naar de volgende activiteit: eten bij zwager en schoonzus. Wordt vast ook weer gezellig, moet alleen nog een beetje zin maken. Na zo'n hele dag feest heb ik ook best zin in een avondje bank hangen eigenlijk.

Tetters, tot later maar weer
Stoppen ze soms kattenkruid in die beesies? Poef vindt zijn ene oranje beesie helemaal geweldig, en die is zelden te porren voor een speeltje. Ik denk serieus dat ze er een kattenluchtje aan hebben gesmeerd.

Ik heb vanmiddag met een lieve vriendin mijn tuin gefatsoeneerd. Zes vuilniszakken vol met klimop en omgevallen hortensia afgevoerd. Nu is mijn tuin twee keer zo groot, zeg maar een dubbele postzegel

Rat, leuk idee zo'n nieuwe kat. Maar ja, wat gaan de drie oudjes daarvan vinden... Zijn die al hun hele leven met hun drietjes? De kans is best groot dat nieuwe kat een benedenleven gaat leiden, met jullie en Tara. Maar echt voorspellen kun je het niet. Voordeel van een asielkat: die kun je weer terugbrengen als het niet gaat.
En wat ik steeds vergeet te vragen: heeft hier iemand belangstelling voor 5 volle Efteling-spaarkaarten van AH? Die moeten voor 20 juni gebruikt worden om kaartjes mee te kopen. Ik heb ook nog vier losse zegels.

Als iemand wil, hoor ik het graag, dan stuur ik ze op.
Wat lief van je Delphi, ik heb er ook nog een aantal liggen en ik ga niet, ik wil dus ook wel opsturen aan wie belangstelling heeft (de jouwe eerst hoor!).

Wat is het hier stil, voetballen begint bijna hoor, kunnen we gewoon tetteren!
Zijn de meeste tetters misschien closet-vuvuzela-tetteraars? En zitten ze nu stiekem in de achtertuin te vuvuzela-en? Met een plasmascherm erbij?

Ik ga nu echt wat aan de scriptie doen, want die ben ik alweer dagen aan het ontduiken, en zo komt dat %$%%@##-ding nooit af...
Oh, en ik keek net even op Marktplaats, daar worden 500 Efteling-spaarkaarten aangeboden en geen gevraagd.... Ben bang dat we ermee blijven zitten, Leo
Ratteke, zoals je weet heb ik zeven katten en het is bij mij nooit een probleem geweest als ik er een nieuwe bij nam.

Men moet aan elkaar wennen maar zeker als het om een jonge kat ging werkte dat uiteindelijk prima.

De MC merkt vanzelf wat zijn/haar plaats is.

Bij ons thuis is Ouwe Kees de baas en als je dat als collega kat niet snapt dan komt hij dat wel even uitleggen.

Twee van mijn katten hebben liever geen andere dieren om zich heen maar omdat ze hier veel ruimte hebben gaat ook dat uitstekend.

Ouwe Kees was 16 toen Lotje bij ons kwam wonen en hoewel hij in het begin met een grote boog om haar heenliep, na verloop van tijd konden ze prima in elkaars omgeving verblijven.

Kees en Hannie kunnen niet te dicht bij elkaar zijn, dan wordt het ruzie en dat gebeurt dus wel eens, dan rennen ze achter elkaar aan en dat ziet er soms lelijk uit maar echt ongelukken zijn er nooit gebeurt of zo en ik had er op een gegeven moment 11 in huis, katten dan.

De MC is heel erg gezellig, al zijn die van mij geen schootkatten. Ze komen wel regelmatig buurten en bij je in de buurt liggen.
quote:delphicat schreef op 12 juni 2010 @ 20:13:

Zijn de meeste tetters misschien closet-vuvuzela-tetteraars? En zitten ze nu stiekem in de achtertuin te vuvuzela-en? Met een plasmascherm erbij?

Ik ga nu echt wat aan de scriptie doen, want die ben ik alweer dagen aan het ontduiken, en zo komt dat %$%%@##-ding nooit af...Het zou me niks verbazen......
quote:delphicat schreef op 12 juni 2010 @ 20:14:

Oh, en ik keek net even op Marktplaats, daar worden 500 Efteling-spaarkaarten aangeboden en geen gevraagd.... Ben bang dat we ermee blijven zitten, Leo Damn woman!
Ik heb wel interesse in Eftelingkaarten denk ik. Ik heb ook nog 1 efteling sticker over. Die heeft dochterlief hier in huis ergens opgeplakt. Anders had ik die hele sticker wss niet meer terug kunnen vinden

Maar ik weet helemaal nog niet zeker of ik wel naar de efteling ga. Dus mocht iemand met 100% zekerheid gaan dan vind ik dat ook prima hoor om de langnekken naar te sturen ;)

Ik denk dat de rest nog bij de Anonieme Toeterverslaafden zitten in kringgesprek.

Rat: Lief dat je de Mirtoskatten nog even noemt Mystique is niet zo dol op teckels, en het zou voor Tipsy waarschijnlijk te druk zijn. Mocht je je MC willen laten varen dan zijn er ook katten van Mirtos die wel gewend zijn aan honden. Eigenlijk alle katten van Mirtos zijn buitenkatten. Mogen jouw katten naar buiten? MC
ik was weer thuis, was naar pinkpop voor gehandicapten met de bewoners. Dus een drukke maar heerlijke dag

Wij hebben alleen beessies op het werk, hier thuis niet. Want geen Albert in de buurt alleen de Jumbo (en die heeft niet van die troep)

Itsman zit ondertussen weer naar de vuvuzela's te kijken. Dus ik ben vanavond van jullie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven