3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 13 juni 2010 om 03:35
zondag 13 juni 2010 om 04:13
zondag 13 juni 2010 om 04:22
zondag 13 juni 2010 om 04:22
Ik zit vooral vol van liters cola light Min, die ik maar aan 1 stuk door aangeboden kreeg...pfff, word veel plassen vannacht vrees ik.
Ik ga toch maar naar mijn bed toe, anders morgen niets waard, en ik ben zo lekker op dreef mijn letterlijk puinruimen hier.
Gezien het andere puin niet geruimd kan worden, dan maar ander puin.
Trusten allemaal!
Ik ga toch maar naar mijn bed toe, anders morgen niets waard, en ik ben zo lekker op dreef mijn letterlijk puinruimen hier.
Gezien het andere puin niet geruimd kan worden, dan maar ander puin.
Trusten allemaal!
zondag 13 juni 2010 om 04:25
Als ik ergens misselijk van word is het wel cola, blegh. Maar die koffie is ook niet echt goed gevallen, voortaan maar aan de thee als ik geen zin meer heb in alcohol. Voelde me vandaag al niet lekker, dus denk dat ik ziek ga worden.
@Jeroen: Ik kom net uit de kroeg en heb dus, zoals inmiddels duidelijk ghe, teveel koffie gedronken. Ga nog ff op internet klooien, een peuk roken en tv kijken (tegelijk) en hoop dan te kunnen slapen. Maar brrr...misselijk...
@Jeroen: Ik kom net uit de kroeg en heb dus, zoals inmiddels duidelijk ghe, teveel koffie gedronken. Ga nog ff op internet klooien, een peuk roken en tv kijken (tegelijk) en hoop dan te kunnen slapen. Maar brrr...misselijk...