Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zaterdag 12 juni 2010 om 20:46
Anonieme Toeterverslaafden
Ik heb ook nog een hele zwik van die volgeplakte eftelingkaarten, dus als iemand met een hele horde naar de Efteling wil, dan stuur ik ze graag op!
En Ratteke, ik heb zo ook niet 1,2,3 advies of tips voor je. Ik denk wel dat Leo gelijkt heeft qua rangorde bepalen, dat regelt zich meestal vanzelf, zeker als je een kleintje neemt. Als je een heerlijke kroelknuffel wilt, kan ik je een Burmees aanraden. Je zal 'm dan wel een pruikje op moeten zetten want ze hebben kort haar
Je hebt toch ook zo'n speciale site waar raskatten herplaatst worden? *gaat ff zoeken*
Ik heb ook nog een hele zwik van die volgeplakte eftelingkaarten, dus als iemand met een hele horde naar de Efteling wil, dan stuur ik ze graag op!
En Ratteke, ik heb zo ook niet 1,2,3 advies of tips voor je. Ik denk wel dat Leo gelijkt heeft qua rangorde bepalen, dat regelt zich meestal vanzelf, zeker als je een kleintje neemt. Als je een heerlijke kroelknuffel wilt, kan ik je een Burmees aanraden. Je zal 'm dan wel een pruikje op moeten zetten want ze hebben kort haar
Je hebt toch ook zo'n speciale site waar raskatten herplaatst worden? *gaat ff zoeken*
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 12 juni 2010 om 20:56
Ladies ik ben er ook weer. Heb vanmiddag een paar uur aan die foto's van gister gezeten en volgens mij is het resultaat wel leuk geworden, zie het topic op etenpijler.
Maar ben nu van plan lekker vanavond niets te doen en op het forum te hangen.
Maar ben nu van plan lekker vanavond niets te doen en op het forum te hangen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:02
quote:Slofje schreef op 12 juni 2010 @ 14:55:
Teun heeft last van beesies
[afbeelding]Ohhhh die is leuk. Ik ga kijken of ik mijn lelijke oranje maandag kan omruilen voor een rooie, of evt. een witte. Ik haat oranje kleur. En ik heb allemaal rode accesoires, ik had alleen geen keuze toen ik deze kreeg. Nu hopen dat de katten hem niet half opvreten, ze zijn er gek mee, maar met een half afgekloven ding kan ik niet terug.
Teun heeft last van beesies
[afbeelding]Ohhhh die is leuk. Ik ga kijken of ik mijn lelijke oranje maandag kan omruilen voor een rooie, of evt. een witte. Ik haat oranje kleur. En ik heb allemaal rode accesoires, ik had alleen geen keuze toen ik deze kreeg. Nu hopen dat de katten hem niet half opvreten, ze zijn er gek mee, maar met een half afgekloven ding kan ik niet terug.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:05
Ik ben er weer, moesten onverwachts naar een verjaardag. Waren we vergeten...
Dank voor de adviezen voor de poezen. Wat Delphi zegt ben ik ook een beetje bang voor. Nieuwe poes en Tara beneden en de rest boven. Vind ik wel zielig.
Maar aan de andere kant, ze moeten het toch zelf 'uitvechten'. En Tara moet er ook aan wennen.
Leo's verhaal is ook een voorbeeld van hoe het wél goed kan gaan.
Mijn katten tolereren elkaar. Die zijn nooit vriendinnen van elkaar geworden. Wie weet wat een nieuw poezebeest teweeg kan brengen? Een wonder? haha
Ik ben er nog niet over uit. En bij twijfel is het altijd 'niet doen'.
Ik ga hier nog een paar nachtjes over slapen en goed nadenken wat ik wil. Ik wil absoluut een raskat. En nog eentje uit het asiel. Ik heb op de site van het asiel hier gekeken en ik heb toch wel weer een paar mooierds gezien hoor. Ik blijf een zwak houden voor lapjeskatten. Die vind ik altijd zulke mooie koppies hebben.
Oh, en ik zat dus niet stiekem achter in de tuin met de vuvuzela te spelen...
Dank voor de adviezen voor de poezen. Wat Delphi zegt ben ik ook een beetje bang voor. Nieuwe poes en Tara beneden en de rest boven. Vind ik wel zielig.
Maar aan de andere kant, ze moeten het toch zelf 'uitvechten'. En Tara moet er ook aan wennen.
Leo's verhaal is ook een voorbeeld van hoe het wél goed kan gaan.
Mijn katten tolereren elkaar. Die zijn nooit vriendinnen van elkaar geworden. Wie weet wat een nieuw poezebeest teweeg kan brengen? Een wonder? haha
Ik ben er nog niet over uit. En bij twijfel is het altijd 'niet doen'.
Ik ga hier nog een paar nachtjes over slapen en goed nadenken wat ik wil. Ik wil absoluut een raskat. En nog eentje uit het asiel. Ik heb op de site van het asiel hier gekeken en ik heb toch wel weer een paar mooierds gezien hoor. Ik blijf een zwak houden voor lapjeskatten. Die vind ik altijd zulke mooie koppies hebben.
Oh, en ik zat dus niet stiekem achter in de tuin met de vuvuzela te spelen...
zaterdag 12 juni 2010 om 21:08
quote:Olijfje_ schreef op 12 juni 2010 @ 21:01:
MVtje...is de post aangekomen??? (of heb je nog niet gekeken )Jaaaaaaaaaaaaaa 10000 maal dank , ik heb het net gehaald, geweldige bladen, leuk, ziet er heerlijk uit, 2x 100 top gerechten mmmmmmmmm lekker leesvoer en lekkere dingen om te maken.
MVtje...is de post aangekomen??? (of heb je nog niet gekeken )Jaaaaaaaaaaaaaa 10000 maal dank , ik heb het net gehaald, geweldige bladen, leuk, ziet er heerlijk uit, 2x 100 top gerechten mmmmmmmmm lekker leesvoer en lekkere dingen om te maken.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:14
Ratt, ik vind het altijd moeilijk om voor een ander te zeggen wel of niet doen en zoja wat. Ik heb misschien mazzel als je naar mijn homo-verliefd-stelletje kijkt. Daar zit toch echt een jaar tussen. Ik had Bo al een jaar en pas toen Kay vermoord was heb ik Kane genomen. Dus ja, het is hier echt een voorbeeld dat het echt ook goed kan gaan.
(durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ergens gemist waarom jouw katten alleen maar boven durven te zijn, is dat omdat Tara beneden is?)
(durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ergens gemist waarom jouw katten alleen maar boven durven te zijn, is dat omdat Tara beneden is?)
zaterdag 12 juni 2010 om 21:25
MV, poesjes wonen idd boven omdat de hond kwam. Dat was zó eng dat ze niet eens geprobeerd hebben om aan haar te wennen. Nu moet ik er bij zeggen dat ondanks dat Taar nog maar een pupje van 3 maanden was was ze toen al groter dan de katten.
K. zegt dat als ze gewoon beneden zouden komen, kennismaken met de hond, er een paar fikse meppen tegen aan geven en dan is het goed. Als de katten nou maar eens in wilden zien dat die hond niet eng is en dat zij daar gewoon de baas over zijn dan was het al heel anders. Dan konden ze gewoon naar beneden, lekker de tuin in.
K. zegt dat als ze gewoon beneden zouden komen, kennismaken met de hond, er een paar fikse meppen tegen aan geven en dan is het goed. Als de katten nou maar eens in wilden zien dat die hond niet eng is en dat zij daar gewoon de baas over zijn dan was het al heel anders. Dan konden ze gewoon naar beneden, lekker de tuin in.
zondag 13 juni 2010 om 02:00
Ik was vanavond niet bij mijn anonieme vuvuzela verslaafden groepje maar de kroeg in.. (goh...dat doet ze anders noooit)
eerst een kolere eind gefietst naar het bostheater waar een plaatselijk band optrad en daarna een afzakkertje genomen omdat we het koud hadden.
een jagermeister?....alleen als ie ijs en ijskoud is..
Plan was om om 0.00 uur naar huis te gaan omdat we niet wéér als laatste de kroeg wilden verlaten
Bijna gelukt dus
Al ben ik al wel een half uur thuis inmiddels en heb een restje lasagne naar binnen gewerkt.
mmm,beter dan vette hap bij de shoarmaboer.
zo lekker slapen
zondag 13 juni 2010 om 02:13
zondag 13 juni 2010 om 02:26