Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Het is een complot!!! Wil ik hét jurkje bestellen, kan ik mijn gegevens niet invullen!
Welterusten Compu!
Trusten

Ik kijk nu Toddles and Tiara's. van die kleuters die aan schoonheidswedstrijden mee doen. Op zich al belachelijk, maar ze hebben ook nog allemaal een haarstukje en een nepgebitje in!!! Dat laatste? Fraude...
Ik duik er ook in, kan vast heel lekker slapen nu het met bestellen toch nog gelukt is.
vanwege het nepgebitje trouwens. Dat wordt hem niet voor Desteny? Is je mams er trouwens nog?
Mogge
bib
Nog maximaal een week Amaal, echt ze komt!
Nee mams is vrijdag weggegaan, maar de auto staat met ronkende motor voor de deur in geval dat...

Goeiemorgen Suus. Hoe ging het vannacht met de meiden? Beetje geslapen?
Jeetje heeft prima geslapen, Meetje nog steeds minder. Geen idee waar die last van heeft. Naja, wie weet zit er vandaag wel ergens een tukkie in de planning

Jij? Goed geslapen?
Hoe laat komt de VK? Ik ga vanmiddag naar vriendin, maar telefoon gaat opgeladen mee!

Krijgt ze tandjes Suus?
Hopelijk komt VK snel Amalia en helpt het deze keer wel! 13de is prima datum joh. Dat hele ongeluk geval gaat voor haar toch niet op!

Was gisteravond naar dinershow. Was zooo leuk! Vandaag High Tea met aantal mensen om te bedanken voor bruiloft. Kindjes zijn uitlogeren dus heerlijk tot 10 uur in bed gelegen!

Net de foto lijst gevuld die we voor trouwen van jullie hebben gehad. Leuk! Eens kijken of vent er straks een gaatje voor kan boren...
leuke dingen allemaal Bridges!

Redelijk geslapen Suze. Half 3 en half 6 word ik standaard wakker. Zouden dat de voedtijden worden? Ben benieuwd...

Nou, wachtend op de vk hier.. tussen 12 en 13, zal wel 15 uur worden Ik zal haar na het eten even bellen, hoewel ik eigenlijk toch geen andere plannen heb dan beetje in de buurt van de bank hangen.

Oh wat zielig; oudste zit op de schommel en de slippers zijn gevallen. Ik moet ze pakken anders ben ik nooit meer zijn vriend. En nu moet hij hard huilen want ik pak ze niet.

Vreselijk... ik heb geen vriendje meer.

Stomme opmerking, hij gaat maar kijken wat ie straks eet, want ik hoef geen niet-vrienden aan tafel. Even pedagogisch doen...

Leuk hoor opvoeden.
Er heeft trouwens gisteren een of andere doos of laffe kl**tzak tegen mijn auto aangereden, een flinke deuk en geen briefje achtergelaten.

Goedemorgen! eeh middag

Amalia: Desteny heeft het te goed in je buik. Hopelijk helpt het strippen vanmiddag.

Mamax: half 11
En? Gestript?
Hier nog geen vk, die is zeker druk bij een bevalling....
Bummer!
Vrijdagavond feestje gehad van de muziekvereniging, gezellig! Verder drukke week in het vooruitzicht, elke avond bezet. Helpen op school met schoonmaak in de klas, vergadering, bbq van de toneelclub, man die weg is en dan is het .... vrijdag

Kom op met die vk. Bah, lang wachten zo, Amaal.

Mamax, oei, leuke jurk inderdaad. Lianne krijgt alleen de juichbandjes van de plus en verder niks. Ze mag van mij best bandjes weggeven, maar later zegt ze:"Het is niet eerlijk, ik heb er nog maar één". Vandaar dat ik dan zeg:"Dan geef je alleen de dubbele".

Bridges, gezellig weekend heb je.

Suus, Meetje nog steeds uit haar doen dus. Hoe vaak wordt ze wakker?
Nog geen vk
Balen Amalia, kan je niet bellen?
Gestript. donderdag 1 à 2 cm nu 2 à 3 dus dat heb ik vast kado. Àls het begint ben ik zo klaar joh

Beetje veel gedaan Goed stof gezogen (niets meer van te merken ), box van zolder naar beneden gesjouwd. Ding was vies, dus flink lopen boenen, in elkaar gezet, en nu ben ik wel klaar met deze dag .

Nou is écht alles klaar hoor haha.

Wat een saai weer trouwens. Net niet lekker.

Ik dacht dat we zelfgemaakte achtergronden kregen hier op het forum zoals die van Mal maar ik zie toch steeds een Vivameisje. Klopt dat of zit ik weer met een oud scherm vast ofzo?
Jaaaaaa zo gaat het de goede kant op Amaal

Alleen Mal werd als achtergrond gebruikt volgens mij omdat ze gewonnen had.
Gewonnen voor die dag toch? En ik dacht dat ze elke dag een andere erop gingen zetten.

nouja, lekker belangrijk eigenlijk ha ha
Ceetje en Eetje liggen in een deuk:

http://www.youtube.com/watch?v=o-rV3l6NCkE&feature=fvw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven