Hoevaak je bed verschonen?

13-06-2010 15:04 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag: ik verschoon elke week de onderlakens en de kussenslopen van de bedden en om de week alles dus ook het hoeslaken erbij. Vaak genoeg? Of juist niet? Had er laatst met vriendinnen een " discussie '' over,de meesten vonden het te vaak.....Ben Benieuwd!
We gaan toch niet een discussie voeren over wel of niet 2x per dag douchen en hoe vies (ene kant) of slecht voor je huid/lichaam/watdanook (andere kant) dat is?

Ik heb nu overigens wel, naar aanleiding van dit topic, alles in de was gegooid en mijn dekbed over de balkonrand gegooid.
Ik verschoon mijn bed nooit. Scheelt een hoop was. En ik douche ook nooit.
Wel heel milieubewust Aletta. Moet je eens kijken wat een water en wasmiddel dat bespaart!
668, the neighbour of the Beast
ik douche meestal ook alleen 's ochtends, tenzij ik veel getranspireerd heb of zin heb in seks.
quote:Marels schreef op 13 juni 2010 @ 15:23:

Ohja, ook dat... Ik douche ook niet voor ik 's avonds mijn bed in gaat. Brrrrr.Jij bent vies!
Een keer per week douchen is vies?? Nou volgens mij is het juist slecht om vaak te douchen, elke dag is eigenlijk niet goed voor je huid.

Bed verschonen probeer ik regelmatig te doen, maar lukt niet altijd. Vind het niet zo belangrijk, wij zijn de enigen die erin liggen en eerlijk gezegd vind ik het juist lekker als het bed naar vriend ruikt. Ben ik heel vies?
Ik ben net zo'n viespeuk als Marels.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gelukkig ben ik hier dan niet de enige stinkerd Nouschi
Violain, wat geef jij erom wat een ander ervan denkt als jij je bed niet vaak genoeg verschoont? Jij moet er toch in liggen, dus doe wat jij het fijnste/schoonste vind.
@Oydis; haha ja dat kan natuurlijk ook!! Grappig. Maar ik vind het niet fris als je niet gedouched je bed in gaat......bah, je komt altijd in contact met andere mensen, of zweet of weet ik veel, iehhh. Dus douche zelf minimaal 1x per dag en soms 2x....ligt er gewoon aan, maar dus altijd voor het slapen gaan.
Ik heb trouwens een dubbele kussensloop om mijn kussens (één zo'n moltonkussensloop en dan de leuke, met print of kleurtje of wat dan ook). Mijn vriend vindt dat een beetje onzinnig, geloof ik. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, dat heb ik overgenomen van mijn moeder vermoed ik. Doen nog meer mensen dat?
..contact met andere mensen..brrr.
Dus jij gaat vies naar je werk Lara.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier wordt het bed 1 x per 2 weken verschoond, wij zweten gelukkig niet echt en ben er gewoon te lui voor. Bovendien bouw je zo wat extra weerstand op ;)

Wel vervang ik de kussenslopen 2 maal per week...dan ruikt het gelijk ook weer heerlijk fris hoor.
Zweet en andere mensen, iehhh!
Oh, dan kan het nog erger dat ik niet 's avonds douche. Ik werk in de zorg, dus ik heb zelfs nogal veel fysiek contact met mijn bewoners. En dan ga ik 's avonds zó mijn bed in, zonder te douchen. Vies he?

Ik kan het nog viezer maken. Het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag douche, maar maar één keer in de twee dagen. De andere dag was ik me dan even snel met een washandje, en gaan.

Ik ben benieuwd of ik stink, dan
quote:nouschi schreef op 13 juni 2010 @ 15:34:

Dus jij gaat vies naar je werk Lara.

ik neem aan dat ze 's ochtends ook nog een keer doucht?

En tussendemiddag natuurlijk op het werk..
quote:Captain_Obvious schreef op 13 juni 2010 @ 15:31:

Ik heb trouwens een dubbele kussensloop om mijn kussens (één zo'n moltonkussensloop en dan de leuke, met print of kleurtje of wat dan ook). Mijn vriend vindt dat een beetje onzinnig, geloof ik. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, dat heb ik overgenomen van mijn moeder vermoed ik. Doen nog meer mensen dat?

Ja, doe ik ook. En ook overgenomen van mijn moeder

Volgens mij blijven de kussens schoner ofzo? Ik heb nog wel eens een bloedneus 's nachts. En dan houden die 2 kussenslopen iig het kussen zelf schoon. Zal ook wel zweet tegen houden enzo.
Ik ruik je hier vandaan Marels!

Maar ik mag niks zeggen want ik douche weleens langer niet
Goed voor je huid Potjethee

Echt hoor, als ik elke dag douche valt mijn vel eraf vermoed ik. Ik heb nu al dat ik gek word van de jeuk gewoon van een droge huid. Ohnee, dat is natuurlijk van de schurft van niet elke dag te douchen
quote:Marels schreef op 13 juni 2010 @ 15:35:

Oh, dan kan het nog erger dat ik niet 's avonds douche. Ik werk in de zorg, dus ik heb zelfs nogal veel fysiek contact met mijn bewoners. En dan ga ik 's avonds zó mijn bed in, zonder te douchen. Vies he?

Ik kan het nog viezer maken. Het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag douche, maar maar één keer in de twee dagen. De andere dag was ik me dan even snel met een washandje, en gaan.

Ik ben benieuwd of ik stink, dan Ik ruik je hier
quote:Zinderend schreef op 13 juni 2010 @ 15:38:

[...]

Ja, doe ik ook. En ook overgenomen van mijn moeder

Volgens mij blijven de kussens schoner ofzo? Ik heb nog wel eens een bloedneus 's nachts. En dan houden die 2 kussenslopen iig het kussen zelf schoon. Zal ook wel zweet tegen houden enzo.

Ha, die moeders toch

Ik had ook al zoiets bedacht, dus dan ga ik dat melden aan vriendlief, want die snapt nog steeds niet waarom ik dat doe.
Haha @ Marels; zo lang je je zelf maar goed voelt is alles prima. Was niet de bedoeling om mensen te kwetsen of zich aangesproken te laten voelen.......wou gewoon mijn mening/zienswijze geven aangezien een forum bedoeld is om informatie te 'delen'. Ik vind misschien iets sneller vies dan een ander, tja dat kan. Als je zelf maar geod voelt en lekker in je vel zit is alles prima!!
Ik douche alleen op feestdagen... ik moet nu dus door tot de kerst
Ja, ik denk dat het schurft is!

Ik heb ook weleens iemand horen vertellen, die krabde na 3 dagen niet wassen aan haar arm en toen zat er zwart onder, dus ja..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven