Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Sjonge, wat zegt dat mooie mens allemaal?!

Haai there, gij lieve vrouwen.

Fijne dag gehad?

Bentetje, kom eens snel vertellen hoe bruiloft was!

Irish coffee iemand? Vast wel, he?

Spuit 11-hert.

Dat klinkt heel goed, Bent. Leuk!

Truste meis.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ontzettend melig.

Ok, ik hou dan ook mijn huis, deze week. Is wel handig als je visite krijgt.
Hee, Bentetje! Klinkt goed, meisje. (ik had precies díe mevrouw bij de bruiloft van Beste Vriendin, bijna 3 jaar geleden! Dan ben je zelf niet gestresst en de bruid en bruidegom relaxed, komt er zo'n locatiemiep om je bloeddruk te verhogen!) Goed gedaan, in elk geval. * veer in reet*

En nog een keer heel erg bedankt: ik krijg het arbeidscontract opgestuurd en ga per 1 januari écht leuk werk doen! Heeeeeeeel erg fijn, ik ben je dus errug dankbaar. Dat moeten we dus maar eens snel vieren, vind je niet!?

(Mims gaat haar ook bellen, Toet en ik gaan donderdag voor hen aan de slag en ik heb een schoolpleinmoeder aan een baantje geholpen daar. Het wordt één grote Bijbaanclan hiero.

Hee Bam, gaat het weer wat beter met je?
Mwah, gaat wel.

Vertel nouhounouhouuuuuuu in de AK wat dat Bijbaantje inhoudt! Ik ben nieuwsgierig en jullie moeten dat bevredigen! (zonder kruisje)
Ik las in de Esta (ja, nouja) dat het ook de week van het voorgelezen boek is, of gesproken boek, whatever. Ik heb nou eerlijk gezegd meer zin een gesproken boek te kopen dan m 'n huis te houden, dus.. op zoek..

(neehoor, gesproken boek lijkt me ook al niets, maar beter dan huishouden)

Leuk Bloes, dat dit werk je zo goed bevalt!

heerlijk Bam, die Irish Café! Smullen!

hier is LD vanavond vroeg naar bed gestuurd, wegens verregaande brutaliteit. Gisteren was ze ook al zo brutaal.. Pff, lastig hoor.

En ik heb heerlijk gezwommen

Nu maar eens naar bed

zonder Baileys. jammer dan..

Truste

*kus*

Later is nu
In de AK, Bam.
Thanks Bloes! Ben weer bij.

Wat een activiteit toch, Dream! Mens, straks moeten we nog een voorbeeld aan je gaan nemen, kan het niet wat minder verantwoord aktief enzo!

En Xop die in haar lunchpauze gewoon 3 kwartier lang zich het zweet in de bilnaad rent.. raar soort energieveld aanwezig daar in het Noorden.

Om het goede voorbeeld te geven ga ik vanavond lekker laat naar bed, heb ik wel 2 hele chocolade-repen, glas wijn, 3 glazen Baileys en een half pakje sigaretten op. En de enige aktieve noot lag een paar uurtjes geleden in het echtelijke bed. Vind dat wel weer een goede afsluiter van deze avond.

Latex, slaap lekker wijffies.
Soms vind je opeens een cadeautje. Een cadeautje in je computer.

En soms moet je om dat cadeautje héél hard huilen.

Kwam er opeens als verrassing achter dat Hero al onze oude msn-contacten heeft opgeslagen. Het hele prille begin, zo op mijn beeldscherm.

Heb de afgelopen uren besteed aan het doorlezen van de eerste 10 sessies (van de 54 die hij opgeslagen had).

Lees de kwetsbaarheid, de hints, het om elkaar heen draaien, het elkaar begrijpen zonder dingen te zeggen, het dezelfde teksten op hetzelfde moment typen, en vooral zijn liefde. Zijn tederheid, zijn begrip, zijn wijsheid en zijn liefde voor mij. Voor mij. Honderden kusjes, zacht, zwoel, sexy, liefdevol, en teder, en ik lees ze allemaal. Probeer ze te voelen.

En nu, twee maanden na zijn dood, mis ik hem zo ontzettend en komen er voor het eerst in weken weer echte tranen.

Sorry, ik wilde hier iets luchtigs typen over het slecht tegen verrassingen kunnen, maar voel me even niet zo luchtig.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ooh, Mims, wat fijn dat hij die opgeslagen had! Da's inderdaad ee cadeautje, om die weer terug te kunnen lezen. Dat je daarvan moet huilen lijkt me logisch, maar wat een mooi cadeautje!

**geeft de bak tissues aan Mims en slaat een dekentje omhaar heen**

Hou vol, meis.

Iemand koffie? Al dan niet desgewenst met een hartversterkertje ernaast?
Goedenmorgen!

*kijkt verbaasd om zich heen, er stáát al koffie? Heerlijk!*

(zet er snel een pot thee naast)

Mims, wat mooi! Geweldig, dat je dat terug kunt beleven (en wat begrijpelijk dat je dan moet huilen.. maar nog steeds mooi)

Sorry Bambi, dat ik zo actief ben het is ook even hoognodig bij mij hoor.

Heerlijk trouwens, die chocolade, wijn, Baileys en andere activiteiten van jou

Heb vanmorgen heerlijk gewandeld naar het werk, mooi weer hoor! 'k Zag de zon opkomen, mooie luchten, genieten. En hier verbazing dat ik op tijd op het werk was

fijne dag iedereen!

Later is nu
Mims

Bloes, de jongetjes en ik zullen er zijn zaterdagmiddag.

Vandaag vrij en donderdag werken (ipv andersom), ik was de herfstvakantie een beetje vergeten eigenlijk.

Jootje en Mootje spelen beneden in de speelkamer. Ikdoe net alsof ik niet hoor dat ze de boel (letterlijk?) afbreken.

Dream, Mootje lag gister ook vroeg in bed wegens wangedrag. Niet veel vroeger dannormaal, maar gelijkmet zijnbroertjes. (Normaal mag hij als we een gezellige dag hebben en hij niet al te moe is nog een half uurtje opblijven om samen te lezen).
He, Meave, da's leuk! Wij zijn er ook!
Mims.. wat moet dat pijn doen.. tot in iedere vezel waarschijnlijk.

En nooit meer sorry zeggen omdat je verdriet hebt, gek mens. Sterkte met de rest van de msn-chats.. zal wel dubbel zijn, aan ene kant wil je het herbeleven en aan andere kant komt het verlies weer loeihard binnen.

Dikke knuffel, bij gebrek aan beter.
He, Mims.... wat een verrassing en wat een kostbaar digitaal bezit! Maar wat zal het je wond weer rauw opentrekken..... Hugs, meissie!

Dreamer; fijn dat je de klik te pakken hebt!! Go, dream, go! Nu ikzelf nog.....

Weinig nieuws. Ik zet alleen de verwarming van de Kroeg een graadje hoger. Is dat oke?
Hier weinig activiteit op de vroege morgen, ben wel het wereldrecord zakdoek volsnuiten aan het halen geloof ik. En heb ruzie met computer die het koud heeft ofzo, want steeds uitvalt. Vaag. Moest wel lachen om Meave die de vakantie beetje was vergeten, heeft ze wel eens eerder gehad, toch? Kan het me reuze voorstellen!

Mims meis, wat een bijzondere en heftig emotionele vondst! Hug!

Voordat computer weer instort even een kopie van log, heb daar met aantal mensen zo lol om iets dat ik het hier er ook maar even ingooi:

Hoe draait ze volgens jou???

Ik dacht eerst dat ik gek was, ze draaide toch echt maar een kant op, zeer duidelijk. Hoe konden mensen het nou anders zien? Maar na wat oefenen heb ik d'r in mijn macht . en kan ik d'r zelfs d'r been van links naar rechts heen en weer laten zwaaien zonder te draaien! En daarna bepaal ik zelf of ze links of rechtsom draait. Als ik mijn ogen neersla en opnieuw kijk kan ik de richting doen veranderen. Vaag, maar waar. En leuk.

Terwijl ik haar met de klok zie meedraaien komt Lief thuis. Wat zie jij, vraag ik hem. Ze draait tegen de klok in, antwoord hij. Hetzelfde beeld, maar we zien allebei iets anders. Dat zegt veel, heel veel!!!
Grrrrrrrrrrr, de link werkt niet

http://www.news.com.au/pe...,22492511-5005375,00.html

dan maar eens zo proberen...

testing wantoetrie

ja, die werkt!
Hihihi, da's maf, Toet! Ik heb er geen sturing over, maar ik kan haar zowel clockwise als anti-clockwise zien.... Zie haar in eerste instantie clockwise, dus zou ik het linkergedeelte van mijn hersenen meer gebuiken. Dat zal wel.... komt aardig overeen met de keywords....

Jeetje, ik blijf het maf vinden... Ik zal eens een "collega" erbij halen....
Volgens mij is clockwise toch met de klok mee, dus rechtsom dus rechterhelft?
Ik heb dr ondertussen redelijk in mijn macht trouwens (gnagnagna ), maar zie dr in eerste instantie met de klok mee draaien, rechterkant dus!
Ach ja, stomme tyefout! Ik bedoel dus dat ik d'r in eerste instantie tegen de klok in zie draaien (anti, dus).

Ik ga nog even oefenen. Ik zal d'r toch naar me laten luisteren!
Alleen clockwise. Volgens Mootje kan ze twee kanten op draaien.

Toet, gebeurt mij regelmatig. Komt ook omdat ikalleen voor de dinsdag oppas moet regelen en als ik geen oppas heb, ik zelf meestal vrij kan nemen.
Nou, dat was me het nachtje wel. Veel tranen, veel evrdriet (fijn, komt dat ook weer eens een keertje los) en ontzettend veel gemis.

Gelukkig had ik vanmorgen een date met mijn psych. Tenminste, dat was de planning. Toiletpaier halen was ook de planning. Snelsnelsnel, want anders kwam ik te laat. Autodeur dicht...Oeps, tas nog in de auto. Deur open..deur open..deur open....KUT! Deur wil niet open. Deur zit op slot. En de sleutels zitten in mijn tas, net als mijn portemonnee!

Gelukkig had ik mijn mobiel in mijn jaszak en kon ik de ANWB bellen. Stond ik daar een uurtje in de kou te blauwbekken. Domding!

Maar ja, de ANWB-meneer kwam nog voor ik onderkoeld was (en wist nog even te vermelden dat hij in de computer had zien staan dat ik dit akkefietje al twee keer eerder aan de hand had gehad, plus nog een keertje zonder benzine staan... ), en in no time had ik weer toegang tot de Tupmobiel. Wel moets ik nog even mijn autopapieren showen om te bewijzen dat dit witte vehicle ook daadwerkelijk van mij was. Autopapieren, natuurlijk! Die liggen hier ergens in mijn auto...wacht effe..ik zoek ze op... DE ANWB keek eens naar de chaos die mijn volledige auto vult, grijnste en zei"Mmmm, ik geloof wel dat deze auto van u is..het is okay..".

En ik weet niet of dat nou een belediging was of een teken van vertrouwen....

Hoe dan ook, inmiddels was ik te laat voor de psych (ze vergaf het me) en besloot ik alsnog boodschappen te gaan doen. Drie keer controleerde ik of ik mijn sleutels wel had, want nog een keer de ANWB bellen was mijn eer te na. Ik was echter nog niet in de winkel of er werd omgeroepen dat die witte Opel Astra op de parkeerplaats zijn lampen nog aan had staan. Kreun....

En ik ben ook nog driekwart van mijn boodschapen vergeten. Toiletpapier gelukkig wel meegenomen, dat schijt scheelt een stuk.

Ik geloof dat deze herfst niet mijn successeizoen gaat zijn!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik heb geen zonen meer, maar hondjes. Ik weet nog niet wat beter is.

Mims, trek het je niet aan. Wij hebben met de vorige auto ook een paar keer de ANWB moeten bellen wegens sleutels. Met deze auto kan het bijna niet misgaan.
Hmm, voor mij draait ze met de klok mee, en ik kan haar ook niet een andere kant op laten draaien of andere dingen laten doen, helaas.

Heb mij zojuist voor de rest van de week ziek gemeld (aargh, verschrikkelijk lullig met nieuwe baan...) en schoonmoeder heeft de oudste twee opgehaald en de jongste twee slapen. Ook weer tijd voor mij om te gaan liggen.

Mims, lekker chaootje! Heerlijk.

En jeetje joh, wat een prachtige, waardevolle vondst heb jij gedaan! Hoop pijn en verdriet en tranen... maar wel heel waardevol om te hebben lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven