Stomme tuinkabouters...
zondag 13 juni 2010 om 19:31
Elke keer als ik het forum open (en dat is vaak) zie ik de titel: plonkende tuinkbouters (wtf is plonken ???) nadeel is dat ik ook regelmatig een wijntje/hapje/kopje thee naast me heb....waar ik absoluut geen zin meer in heb na het lezen van deze titel.
Er is een topic geweest over irritante titels...ik nomineer deze bij deze dus .
Er is een topic geweest over irritante titels...ik nomineer deze bij deze dus .
zondag 13 juni 2010 om 20:58
quote:StefanieV schreef op 13 juni 2010 @ 20:47:
[...]
Hier trouwens over gelezen, plonken is iets heel lief hoor, is het bewegen van de baby in moeders buik (ik heb het niet uitgevonden )
Maar die slijmdraden (ik ben al klaar met eten) zijn toch juist om zwanger te worden?
Ik heb nog steeds heimwee naar bewegende baby's in mijn buik.
[...]
Hier trouwens over gelezen, plonken is iets heel lief hoor, is het bewegen van de baby in moeders buik (ik heb het niet uitgevonden )
Maar die slijmdraden (ik ben al klaar met eten) zijn toch juist om zwanger te worden?
Ik heb nog steeds heimwee naar bewegende baby's in mijn buik.
zondag 13 juni 2010 om 20:59
zondag 13 juni 2010 om 21:22
quote:StefanieV schreef op 13 juni 2010 @ 21:20:
[...]
Ja hoor, dat is daarvoor
Voor een bewegende baby is een oplossing te vinden hé, zwanger worden
Maar daar moet je met zijn tweeën voor zijn en mijn vriend wil niet in mijn behoefte voorzien om continu plonkende baby's in mijn buik te hebben...zo vreemd van hem he?
En het is idd goed voor de lijn, vanaf morgen begin ik weer dus blijf maar breien
[...]
Ja hoor, dat is daarvoor
Voor een bewegende baby is een oplossing te vinden hé, zwanger worden
Maar daar moet je met zijn tweeën voor zijn en mijn vriend wil niet in mijn behoefte voorzien om continu plonkende baby's in mijn buik te hebben...zo vreemd van hem he?
En het is idd goed voor de lijn, vanaf morgen begin ik weer dus blijf maar breien