Gezondheid alle pijlers

Al 1,5e maand ongesteld

13-06-2010 22:54 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet dat jullie ook geen dokters zijn en ik ga morgen naar de huisarts maar ik maak me toch wel erg ongerust. Sinds 1,5e maand ben ik al ongesteld. Ik heb daarbij de pil gewoon doorgeslikt. Na wat lezen op internet kreeg ik de tip om een stopweek in te lassen zodat het daarna over zou zijn. 2 dagen ben ik niet ongesteld geweest. Ik ben na de stopweek ook weer begonnen met de pil en nu is het nog heftiger dan eerst. Om het kwartier moet ik mijn tampon vervangen en dan zie ik dat ik ook steeds een soort van paars/rood blobje verlies. Sorry voor het onsmakelijke idee. Je zou zeggen dat het een keer op moet houden maar dat doet het niet:(. Het is nou al sinds een paar dagen zo heftig en ik snap het niet meer. Herkent iemand van jullie dit misschien?Ik moest net naar de benzine pomp voor tampons. Ik heb er vandaag al een stuk of 17 gebruikt.

Dankje voor het lezen in ieder geval...
Je verliest een eicel?
ja dat snap ik ook niet helemaal.. ga iig zo snel mogelijk naar de dokter
Ja sorry voor mijn domme benaming. Ik bedoel zo'n paars/rood blobje. Ik verander het even.
Hoe heet dat?
Nouja, een hele eicel komt er natuurlijk nooit uit, Poezz. Een stuk baarmoederslijm kan het zijn, maar ook een vroege miskraam. Misschien ben je door de pil heen zwanger geweest, dat weet je niet. Kleine kans, dat wel, mits je op regelmaat hebt geslikt en niet ziek bent geweest of antibiotica hebt gehad.

Ik zou proberen om zo'n stukje even op te vangen. Ranzig; ja, maar misschien kan het onderzocht worden als je huisarts er morgen naar vraagt.
Ja is ook zo. De enige die me daarin kan helpen is de dokter. Jammer dat hij nu niet werkt:).
Daarnaast.....17 tampons binnen 24 uur lijkt me sowieso niet zo best. Kan je niet ergens kraamverband kopen?
stuk of 17 is wel veel zeg.ben je niet dissy van al dat bloed wat je verloren hebt? ik kan je niet helpen verder,succes iig bij de huisarts morgen.
Ik dacht dat eigenlijk ook van dat zwanger zijn maar die kans is inderdaad zo klein. Een stukje opvangen haha:) dat is best een goed idee maar dan ga ik echt kokhalzen.
Dat zou je inderdaad wel verwachten he dat ik moe of dizzy zou zijn maar dat helemaal niet. Ik ben een beetje lui maar dat ben ik in het weekend wel vaker.

Kraamverband wordt een beetje moeilijk nu. Maar ik heb weer een heleboel tampons op voorraad nu.
Morgen snel naar de dokter. En ga niet akkoord met een afspraak aan het eind van de week oid. Elk kwartier een nieuwe tampon: dat is veel bloed wat je verliest.

Zou het kunnen dat je zwanger bent geweest? Soms kun je nog een zwangerschap (die mogelijk mis is gegaan) aantonen door een zwangerschapstest zo snel mogelijk te doen. Als je morgen geen afspraak kunt maken bij je huisarts (waarbij ik nogmaals wil zeggen: daar hoor je morgen echt wel langs te kunnen komen met deze klacht!), zou ik je aanraden om minimaal een test te doen.
Ik hoopte eigenlijk dat het heel normaal zou zijn en dat ik nu veel reacties van herkenning zou krijgen. Maar dat is nog niet zo.
Kleine kans is wel een aanwezige kans

Ik hoop dat je huisarts je morgen op weg kan helpen. Kom je hier nog even posten na de tijd?

Succes alvast voor morgen
nou dat is fors bloedverlies, HAP bellen
quote:Poezz79 schreef op 13 juni 2010 @ 23:06:

Ik hoopte eigenlijk dat het heel normaal zou zijn en dat ik nu veel reacties van herkenning zou krijgen. Maar dat is nog niet zo.Geloof mij maar; nee dit is niet normaal. Zoals Wintermuts al zegt, morgen naar de dokter
Pfoee wel een akelig idee van die zwangerschap. Je hebt wel gelijk wintermuts. Hij moet morgen maar even een gaatje vrij maken hoor. Ik kan zo ook niet bepaald lekker werken als ik om het kwartier naar de wc moet.
Werken? Dat zou ik maar even vergeten morgen....
zou je daar dan zo lang van bloeden? een miskraam duurt toch geen anderhalve maand? maja, je HA kan daar het beste uitsluitsel over geven
Thanx Sarah. Ik laat het wel even weten hier:). De HAP bellen durf ik dan weer niet. Die zien me aankomen met mijn probleem. Ik heb uberhaupt al veel te lang gewacht als ik het zo allemaal bekijk.
nog even voor de duidelijkheid, je zegt dat je al 1,5 maand ongesteld bent, maar dat het sinds twee dagen pas heel heftig is. Heb je normaal in je menstruatie ook zo fors bloedverlies met stolsels?
quote:chiquita25 schreef op 13 juni 2010 @ 23:10:

zou je daar dan zo lang van bloeden? een miskraam duurt toch geen anderhalve maand? maja, je HA kan daar het beste uitsluitsel over gevenNee, maar als je met je pil 'rommelt' kan je cyclus wel even van slag raken.
Jaa dat is ook al zoiets. Thuis blijven van het werk vanwege veel bloedverlies. Ik blijf toch al nooit thuis...
Als je zo hard bloed inderdaad de HAP bellen. Ja die zien jou aankomen met je probleem, daar zijn ze namelijk voor, mensen helpen met medische problemen.
Nou niet zo'n heftig bloedverlies. En die stolsels altijd op de laatste dag van mijn ongesteldheid. Maar dan maar 1 of 2 ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven