Voorstellen Xion

14-06-2010 00:51 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik hoorde van Chocolover dat ik me even moest voorstellen en dus open ik dan hierbij mijn eerste topic.

Ik ben vandaag op het forum gekomen, als één van de weinig mannen hier. Wat ik hier doe als man? Ik ben bevriend met Chocolover en hoorde dat ze veel schrijft hier. Vanwege haar moeilijke tijd ben ik graag op de hoogte wat ze denkt, voelt en meemaakt. Natuurlijk hoor ik wel het één en ander, maar op dit forum staan toch net even andere dingen.

Verder bemoei ik me meteen met andere topics en wie weet horen jullie ook nog wel wat dingen die ik meemaak.

Verder ben ik 24 jaar, woon vlakbij Amsterdam en studeer. Als werk doe ik dingetjes met theater en heb mijn eigen bedrijf.

Zijn er nog bepaalde do's and don't die ik even moet weten?

Tot snel allemaal!

Groetjes,

Xion
Heuj

Ik heb je meteen verklikt bij EAUSM. Want dat doe ik
En dat is?
Dat is een topic waar je vreemde zinnen en dat soort dingen verklikt. Ik hoop overigens dat je voorstellen bedoelt en niet letterlijk verstellen
Hahaha! Is gewijzigd!

noteert schrijffouten bij don't
Oh absoluut een don't, zeker als je sterke argumenten hebt. Men zal namelijk niet schromen om het daar op te gooien als ze niks anders meer te zeggen hebben
Hai en welkom,

Ben je op de bruiloft van choco geweest?

do's en don'ts: Als je maar geen enquete plaatst of een seksoproepje doet komt het vast wel goed
Daar maak ik me nou niet druk om, ik denk dat de mensen hier daar wel doorheen kijken en kijken naar wat me argument wel was.

Is het trouwens wel 'gewenst' dat ik als man hier ben :p
Welkom Xion.
En een enquete over seksoproepjes, mag dat dan weer wel?
Xion welkom. En of je als man gewenst bent? Lees de blog "Ode aan de Vivamannen'' maar.
Lieveranoniemm: Ja, daar was ik inderdaad bij, jij ook? (er waren 3 forum ladies)

Ik zal zeker geen seksoproepjes doen, haha

(zou meteen klappen krijgen van Chocolover)

Mocry: Ga ik zeker lezen, dank je!
Ik was er wel
Ok! Ik heb begrepen dat het hier er vrij anoniem aan toe gaat, dus zal er niet te lang naar vissen.

(had je de hele tijd een camera in je handen, vind je witte wijn niet lekker of was je de ander?????!!!!!)
Zoete witte wijn is piskleurige suikergal, dat was ik
Duidelijk!

Maar ik ga maar eens slapen.... Morgen 07:00 opstaan
Ouch...slaap lekker!
Welkom Xion! Enneuh als een van de weinige mannen, dat klopt niet hoor Er zijn er genoeg Lees hier maar eens

Veel plezier op Viva en succes met je verdere ontgroening
Oh Mocy had je ook al daar naartoe geleid
Ja, toch bedankt! Val ik even met me neusje in de boter met 2 dagen geleden zo'n post!
Welkom hier! Enne, neem even een avatar, dat vind ik een do!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik zat gisteravond eraan te denken om deze gewoon lekker te behouden, maar vooruit! Foto van mezelf komt eraan!
Hahaha, avatar is gewoon handig, dan herkennen mensen je sneller.

Nog een don't: open geen 10 topics (bijvoorbeeld op mode & beauty) met rare vragen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb nu een foto toegevoegd maar hij wordt niet weergegeven bij me posts.... Toch maar geen foto van mezelf gedaan.... Komt misschien later nog wel, houd het nog ff spannend :p

Edit: En nu wordt hij wel weergegeven.

Edit2: En nu in het goede formaat, als het goed is...
Welkom xion!

Do: houdt me geheim

Don't: in slechte tijden mijn topic lezen

Enne.. Zeg maar chooc hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven