Mode & Beauty alle pijlers

Floaten, is het wat?

14-06-2010 10:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
.
Ik heb het eens gedaan in een welnesscenter in Valkenburg. dat was wel in een zwembad. Met drijfdingen kan je op je rug liggen en dan werd er vage muziek gedraait.

Ik vond het Saai met een hoofdletter S. Ik gooi het nog niet eens onder het kopje 'moet je eens gedaan hebben'. Er geld voor betalen zou ik al helemaal niet doen. Dan ga ik liever baantjes trekken en dan thuis lekker op de bank hangen. Dat ontspant meer.
Ik vond het wel aardig, maar de tank ging bij mij niet dicht dat was met iets te claustrofobisch. Verder is het rustgevend vooral in combinatie met een massage.
Ik heb weer onder een steen gelegen denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vond het veel geld om een beetje te drijven in te lauw water. De massage die ik erna nam deed 10 keer meer! Ga inderdaad liever zwemmen en dan nog even in een bubbelbad of een volledig dagje welness/sauna.
quote:pooky schreef op 14 juni 2010 @ 10:13:

In Amsterdam zit er eentje. Op een van die grachten daar (dat zijn er nogal wat, maar ik weet het niet meer).

Het parkeren was geloof ik duurder dan het floaten. Wat een bak weggegooid geld was dat zeg!Dat is Koan Float op de Herengracht daar ben ik toen ook geweest.
Ik heb ook een keer ge Koan float. Alsof je in een kofferbak met zout water wordt opgesloten, brrr. Een aparte combinatie van saai (niks te doen) en eng (opgesloten, gouden-ei associaties). Ik zeg: niet doen!
Kom ik uit een ei ?

Ik ken dit hele floaten niet..
Ik heb een keer gefloat in Nijmegen bij Sanadome, duurde mij te lang!
Ow en ik viel bekand in slaap. Niet zo handig al drijvend in een zwembad.
Ik vond het ook saai, en koud, vooral ook koud....
huh???

ik vind t geweldig, en inderdaad je moet in Amstredam zijn, bij Koan Float. Zie hun site.

Ik doe t regelmatig. Bij een schoonheidssalon ofzo , zou ik niet zo snel doen want daar heb je niet zoveel privacy.

In Amsterdam is een speciaal centrum....met eigen kamer,en douche (atlijd eerst douchen en inderdaad 2 dagen van te voren niet scheren, ook speciaal spul om evt. af te plakken)

en dan in je tank, je kiest zelf voor licht aan, licht uit, muziek aan aan, muziek uit (je kan ook eigen cd meenemen) wind aan, wind uit..en drijven maar...

ZOOOO LEKKKERRRRRRRRRRRRRRR........

once upon a time called.....right now
Ik heb het een keer tijdens mijn zwangerschap gedaan en vond het heerlijk, maar zou het niet gauw nog eens doen. Ik had een cadeaubon gekregen. Je drijft helemaal gewichtsloos in een bak met heel zout water, heel ontspannen, muziekje erbij. Alleen, ik kreeg het na een tijdje heel erg benauwd, kan ook wel aan de zwangerschap gelegen hebben natuurlijk.
..
./
Best lekker. Het kan ook in Rotterdam, net naast het centraal station. Ik vond het zout alleen flink prikken...
.
quote:klazienaveen schreef op 14 juni 2010 @ 11:05:

Nou ik ben geloof ik om. Ga het denk ik maar niet doen, want om er nu voor naar Amsterdam te rijden gaat me net iets te ver. Liever gewoon een keer in mijn eigen regio maar wel met genoeg privacy.

Iemand misschien nog tips voor de bollenstreek/Leidschendam e.o. met voldoende privacy?ik reis er ruim 1,5 uur voor, ik vind t ABSOLUUT de moeite waard sucses met verder zoeken....
once upon a time called.....right now
Ik heb het een keer gedaan in Rotterdam en ik vond het veel geld voor wat het was. Voor mij was het vooral kijken of dat zout iets deed tegen mijn eczeem.

Ik vond het in het begin even lekker, daarna ging ik me al snel vervelen en vond ik het te lang duren. En echt ontspannen? Neuh... Maar misschien ben ik daar gewoon iets te druk en te neurotisch voor.

Ik ga liever naar de sauna voor de helft van het geld en daar kan ik ook in een zoutbad drijven. Veel gezelliger want dan is mijn vriend er ook nog bij!
Float, float on.......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
.
In Rotterdam idd, vlakbij Centraal Station. Het is daar wel schoon, eigen ruimte met eigen douche.

1 keer gedaan, maar ik vond het zonde van mijn geld, heb er dan ook het geduld niet voor of de rust denk ik, ik blijf nadenken over wat ik allemaal nog moet doen en wat ik moet eten, dat soort dingen.

Je ligt te lang in een afgesloten ruimte met vreselijke muziek te drijven in een bak met zout.
Ik denk dat ik het toch maar een keer ga proberen want op de een of andere manier lijtk het me toch ontspannend. Maar de reacties (op 1 na) zijn dan weer niet zo positief. Wat kost een uurtje floaten gemiddeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven