**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Hier op het werk net met mijn baas broodjes gehaald en cola en fanta. Nu zit bijna iedereen in de vergaderruimte en de tijd wordt gebruikt om iets met onze database te doen dus echt doorwerken kan toch niet. Ik heb alsnog maar besloten door te werken. Er moeten een paar dingen af. Zo ben ik bezig een overzicht te maken van al onze concurrenten en hun voorwaarden, prijzen, etc. Al die websites uitpluizen is saai, maar het is wel interessant om alles op een rijtje te hebben en dan te verglijken. Je ziet toch veel verschillen. Ik zie dingen die ik vreeselijk raar vind maar ook dingen waarvan ik denk dat wij dat ook zouden doen. En dan vooral op het gebied van service, faqs en de website voor de gebruiker logischer maken.
Bloody hell, kom er ineens achter dat Nederland heeft gespeeld vandaag. Voel me nu toch wel vre weg van alles hoor..:)
Isiss, je bent niet nieuwsgierig maar je wilt gewoon alles weten?

Ik had net een alias gemaakt: snorhaar.viva@gmail.com, daar mag je wel vragen. Anders wordt het wel erg gedetailleerd voor hier.
..
snorhaar wijzigde dit bericht op 14-06-2010 22:32
Reden: dubbel
% gewijzigd

Chocolate anybody?

Ik wil chocola en ik heb een goede reden, want vriendlief is vandaag weer terug naar Australie Ik HAAT afscheid nemen.

We gaan overigens wel proberen om elkaar tussendoor te zien, want vijf maanden elkaar niet zien is eigenlijk gewoon TE lang. Dus met een beetje geluk zien we elkaar over een maand of twee in de VS... en dat is wel een heel leuk vooruitzicht, ook al zou dat dan maar voor maximaal een weekje zijn.

Hij heeft mijn familie ontmoet en ik heb zijn familie ontmoet. Compleet ondergedompeld in de Vlaamse cultuur en uitleg over de politiek gekregen van "insiders". Soms wel even wennen en soms zijn dingen wel echt totaal anders dan in NL. Sommige familieleden zijn leuk, andere wat minder. En ik weet een ding zeker, ik wil daar minimaal 50km vandaan wonen. Alles is afgelopen weken net even wat serieuzer geworden. Dat we straks wel zeker ergens gaan samenwonen en dat we echt van elkaar houden. Afgelopen twee weken waren gewoon SUPER! En ik ben nog verliefder geworden
Is die tijd alweer voorbij MZ. wat vliegt die toch. Mooi dat je er nu wat zekerder in staat. Dat dan weer wel ook al blijft afscheid nemen k*t
Verliefder is fijn, en dichterbij elkaar gekomen ook. Dat hij weer wegi s is tijdelijk. Ga vast deUSA trip plannen.

Es, je bent grappig met je kinderpeiler.

Tip voor jouw toekomst, en natuurlijk voor Moon:

Zorg dat je vent bij je hoofdeinde zit,en blijft zitten Van kier-kijken wordt niemand gelukkiger.

Tenzij je Nemo heet. Hoe ging het Nemo? En met mams?

~duimduimduim net zolang tot je antwoord geeft~

Sja. Werkperikelen.

Ik ook.

Alweer.

Ik word erin geluisd waar ik bij sta en helemaal niks aan kan doen, door een bepaald inleen-systeem.

Hopelijk wordt het resultaat wel een Vaste Baan. En hopelijk onder mijn voorwaarden. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden... en dan ben ik al per 1 juli al werkloos... Dat is al over een week, want ik ga nog effe op reis nl.

~stopt vingers in oren lalalalalalalaaaaa en kop in zand~

Chip had een prima verjaardag. Maar daarover een andere keer meer.Ik ga maar eens slapen zie ik op de klok.

Al dat voorbereiden op september is Gedoe (leuk, maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Eén grote ongrijpbare olievlek. Van BP.)
voor nemo! Hoe gaat t ermee?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nou mama heeft een CD meegekregen met de foto's erop, maar daar kan niemand wijs uit. Donderdag om 11u afspraak met de neuroloog voor de uitslag máár misschien morgen al omdat mijn ouders bevriend zijn met een arts (vraag me niet precies was zijn specialiteit is, maar hij is in elk geval manueel therapeut). Hij kan elke uitslag aanvragen uit het ziekenhuis dus hij wilt morgen de geschreven uitleg van de radioloog aanvragen. Uit de foto kon hij ook geen wijs, maar wel uit het geschreven rapport.

Dus waarschijnlijk weten we morgen meer...

Lief dat jullie aan me denken!
Ik heb net alles even een beetje bijgelezen en er is hier echt veel gebeurd.

Nemo, dikke knuffel Vind het echt zo naar voor jou en je familie. Veel sterkte

En spyker, hoop dat jij je ook weer wat beter voelt.

Hmm, stemmen, ik ben dus wel echt geschokt dat zo veel mensen op de PVV hebben gestemd. Zelf heb ik dit jaar niet gestemd, was te laat voor een machtiging regelen en ik geen tijd om naar NL te gaan om te stemmen... Ik gok trouwens op en coalitie van VDD, CDA en PVDA, lijkt me de enige stabiele mogelijkheid, op basis van mijn leken-kennis.

Heejhallo, bij jou is het dus 10 uur vroeger? Lijkt mij dat dat nog wel redelijk gaat qua bellen? Tenminste, ik vond 9,5 uur tijdsverschil (wat het eerst was) handiger dan 7,5 (en wat het nu is). Carriere is hier ook wel een beetje een issue, want bij vriendlief gaat het voor de wind. Heeft een paar mooie aanbiedingen en het wordt waarschijnlijk Scandinavie. En ik ben nog maar student, maar heb wel ambitie Ga hem wel volgen en dan heel hard zoeken naar een leuke baan daar. Maar cariere & liefde is soms denk ik een lastige combi.

Hier ben ik trouwens in mineur stemming. Ik haat LDR en ik HAAT afscheid nemen en ik wil gewoon dat wanneer ik wakker wordt dat hij naast me ligt, en niet nu ergens boven Azie in de lucht hangt. :(
MZ, dat is inderdaad omgevlogen, de tijd met je vriend. Sterkte met het missen en plan inderdaad snel je tripje naar de VS. Heb je weer wat om naar toe te leven!

Nemo, ik hoop voor je dat jullie morgen al wat wijzer kunnen worden.

Es, ik zal je tzt mijn bevallingsverhaal wel mailen

Als jij straks zwanger bent zal vriend er wel aan wennen hoor. E. kon in t begin ook geen foto's van bevallingen etc. zien en begon zowat te gillen als de verloskundige in m'n buik stond te graaien (naar zijn idee veel te hardhandig). Bevalling is hij ook gewoon bij (geloof dat dat in Chili ook normaal is) en dat had hij anders ook gemoeten, want dat zou hij er dan maar voor over moeten hebben. Inderdaad blijft hij bij het hoofdeinde zitten. Ze kunnen er trouwens een spiegel bij houden, maar daar moet ik zelf ook niet aan denken. Dat hoef ik echt niet te zien hoor.

Donderdag komen m'n moeder en oma hier, dus die zijn er waarschijnlijk ook wel met de bevalling. Heb maanden geleden al eens toegezegd dat ze er wel bij mochten zijn en daar waren ze erg gelukkig mee. Heb er nu een beetje spijt van, want ik heb zomaar het idee dat ik helemaal geen zin heb in al die mensen om me heen. Nou ja, misschien ook wel...zal wel zien straks.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest en zoals ik al dacht wijst niets erop dat het heel binnenkort gaat gebeuren. Volgende week, week 41, weer terugkomen. Ze laten je hier trouwens ook niet langer dan 42 weken doorlopen. Max. 2 weken dus nog.

Snorhaar, E. is inderdaad een chileno. Waar hij precies vandaan komt ga ik hier ook niet neerzetten, maar hij komt uit de V Región, dus dan heb je vast wel een idee. Zat jij daar ook in de buurt? Leuk dat je daar voor langere tijd geweest bent! Ben er zelf nog nooit geweest, maar dat komt ooit natuurlijk wel.
La moon, vandaag is d-day, toch? En, voel je al iets

wat betreft moeder en oma, als jij het op het moment zelf niet ziet zitten dat zij erbij blijven, gewoon wegsturen. Niet verplicht gaan voelen of zo.
Ja vandaag is het inderdaad D-Day! Maar ik voel echt helemaal niets. In het ziekenhuis heb ik aan de ctg-scan gelegen. Dat meet de hartslag van baby en weeenactiviteit. Niets speciaals te zien en als ik naar het papier keek wat eruit rolde leek het wel of ik vorige week meer pieken en dalen zag.

En je hebt gelijk hoor, als ik het straks niet wil stuur ik ze inderdaad weg!
Ik ben het eens met Es La Moon. Als je op dat moment van gedachten verandert mag dat ook. Denk dat iedereen daar begrip voor zal hebben. Mij lijkt het truowens juist wel heel boeiend om het met een spiegel te zien, maarja ik ben zo´n gek die ook urenlang gefascineerd rondgewandeld heeft in Körperwelte. Bij Keeping up with the Kardashians zag ik trouwens de bevalling van Kourtney, en wat echt superdope was vond ik, was dat de schoudertjes er uit waren zij het kindje zo onder de armpjes kon pakken (terwijl het er nog half in zat dus) en daarna direct op haar borst legde. Daar kreeg ik echt zo´n oergevoel bij!

Mevrouwtje Z. wat is het snel gegaan!! Leuk dat jullie elkaars familie ontmoet hebben en weer een stap verder zijn. Ben nu maar even lief voor jezelf en leg jezelf maar in de watten, want zo´n afscheid is altijd zo hard.

Carrière en relatie, ha, ja ik kan er ook over meepraten. Maar ik denk dat een carrière altijd makkelijker is als je alleen bent dan wanneer je samen bent. Ik zou het niet fijn vinden als ik het gevoel zou hebben dat ik steeds degene moet zijn die moet inleveren voor de liefde en de ander zijn eigen gang zou gaan.

Kjong, zit je nog met je kop in het zand? Waarom hoor je dat pas zo laat man!!!
*let op! egopost in aantocht*

Twee weken ging gewoon te snel voorbij, maar omdat we zo veel gedaan hebben lijkt het echt veel langer dan twee weken. Zo veel mooie momenten en zo veel leuke dingen, die we samen hebben gedeeld. En gelukkig komen er nog meer mooie momenten, want deze twee weken hebben echt bevestigd dat het goed zit.

En daarom ben ik zo verdrietig, want eigenlijk wil ik helemaal niet meer alleen zijn en wil ik mijn ding doen samen met hem. En zie ik ook de "voordelen" van een LDR even niet meer.

Ik ga mezelf gewoon een paar daagjes rust geven om alle nieuwe indrukken te verwerken. Dat Vlaanderen toch echt geen NL is en dat de mensen daar net even anders zijn dan waar ik aan gewoon ben, ondanks dat ze wel dezelfde taal spreken. Het stomme is dat ik echt even een cultuurschokje heb gehad.

En ook een generatieschokje, want zijn familie zit al in de kleintjes en dat is voor mij eigenlijk nog een ver van mijn bed show, iets waar ik me komende 4-5jaar nog helemaal niet mee bezig wil houden...

Pff... en het liefste wil ik gewoon ergens tegen aan schoppen, want ik baal van dat hij nu weer daar is en ik hier.
quote:Spijker schreef op 15 juni 2010 @ 08:59:

voor nemo! Hoe gaat t ermee? Spyke, hoe gaat het met jou?
MZ, die 10 uur is gewoon onhandig omdat ik veel werk (maak nu echt lange dagen, langer dan 'thuis' en ben dan ook veel buiten) en dan altijd mensen om me heen heb met werk in het kantoor. Dan ga ik niet even fijn een intiem gesprekje voeren of zo waar zij bij zitten. En mobiel bellen kan niet, alleen via de computer etc. Kortom, het is gedoe.

Wel fijn dat je het zo leuk samen hebt gehad en dat jullie er helemaal zeker van zijn. En het is me nogal wat, schoonfamilie ontmoeten. Is normaal al eng (vind ik), maar dan ook nog in een ander land. Scandinavie is wel een regio van Europa waar ik mezelf altijd heb zien eindigen. Maar ja, jij misschien niet. Wat wetenschappelijk werk (weet niet of je dat precies wil) vind ik die regio aantrekkelijker dan Zuid-Europa.

(La moon, ik ben daar wel eens geweest, vond het er hardstikke relaxed sfeertje. Was op bezoek. Niet bij lief hoor, hoewel die ook een CL connectie heeft,maar een paar jaar geleden).

Nemo, sterkte er mee. En punica ook.
Oh en alle mensen met werkstress ook. Lijkt me eccht kut als je niet weet wat er met je baan gaat gebeuren...:(
I love skype! Vanochtend nog even met mijn lief gebeld en dat maakt dat mijn dag weer wat beter begint!

Scandinavie is inderdaad zo slecht nog niet, helemaal niet voor vriendlief want de universiteiten zijn daar in zijn vakgebeid idd wel een stuk beter dan bijvoorbeeld Zuid-Europa. Ik ben nu alleen nog heel hard bezig om de uit-knop te vinden van de beren die ik nu alweer mogelijk op de weg zie, want het zal allemaal wel loslopen. Het is alleen dat Scandinavie niet echt op mijn lijstje stond van plekken waar ik zelf echt naar toe zou willen gaan, maar 't zal allemaal wel loslopen. Nu eerst vliegticket boeken, ergens deze week ofzo en dan kan ik weer aftellen. Geeft wel echt een fijn gevoel dat het deze keer niet 6 maanden gaat duren voordat we elkaar weer zien.
Het is echt noodweer hier. Er zijn al drie dagen echt extreme regenbuien, gisteren was het hele bedrijf overstroomd (echt een laagje water), vandaag is dat weer weg min of meer maar het regent al weer dus het zal straks wel weer beginnen. Het is KOUD. Ik zit hier met mijn jas aan, en een lange broek, hemd, shirtje en overgooier. Mijn handen zijn koud, mijn voeten zijn koud en mijn neus is koud. Dit is toch niet normaal!!! Voor de motivatie is het ook niet echt goed, ik krijg meteen zin in een bank, thee en een goed boek.
Tjee, Kjong, kun je echt op zo'n korte termijn ontslagen worden? Dat klinkt heel lomp!

La Moon, succes met de laatste loodjes! Kun je nog wel wachten? Ik woonde 2 regio's zuidelijker dan waar E vandaan komt.

MZ, fijn dat je bevestiging hebt dat het nog steeds zo goed zit tussen jullie! Persoonlijk zou ik best wat beren willen zien in Scandinavië Maar jij hebt er toch wel moeite mee begrijp ik? Ben je al eens op de plaats in kwestie geweest? Misschien leuk om eens een oriënterende vakantie te plannen? In ieder geval kom je dan meer dan 50 km van je schoonfamilie te wonen, ieder nadeel heb dan weer z'n voordeel zeg maar

Heejhallo, dat lijkt me idd irritant, weinig privacy om te bellen!
Hier is het heerlijk lenteweer! En ik ben daar zo blij mee, lijkt me echt niet lekker werken marg als er een laagje water op de vloer ligt

Hmm, ik wil ook wel beren zien hoor! Ik ben wel eens eerder in 't land geweest daar en dat is best wel een leuk land, waar ik ook al mensen "ken". Het is meer dat ik graag een bepaald soort baan wil, waar je zo ie zo al een beetje geluk mee moet hebben en de kans dat ik zo'n baan daar vind is wat kleiner dan wanneer ik de hele wereld heb om over te zoeken. En tja, de werkloosheid daar is groter dan in NL en ik spreek ook de taal niet, en dat maakt andersoortige banen dan weer lastiger. En ik ben bang dat ik straks daar zit zonder werk en zonder dat ik iets kan doen met mijn studie. Het is meer dat dat de enige beer is die ik zie eigenlijk. De rest zal wel los lopen. En tja, volgens vriendlief is deze beer eigenlijk een knuffelbeer, want hij ziet dat probleem verder niet zo erg...

LaMoon, ben je al bevallen? Foto's van de kleine?

En hoe is het met de rest??!?
Mevrouwtje Z., wat ik heb gedaan is mezelf een jaar gegeven waarin ik alles op alles zou zetten, en als ik dan geen interessante baan zou hebben gevonden waar ik van kon leven en waar ik dingen kon leren, ervaring kon opdoen, en die goed zou staan op mijn CV zou ik het voor gezien houden. Binnen een half jaar had ik zo'n baan.

Nu zijn we een tijd verder (en ook alweer een baan verder) en heb ik weer een termijn gesteld voor mezelf, als ik in die tijd niet vooruit kom, dan ga ik weer verder kijken buiten Spanje.

Ikzelf vind dat prettig omdat je dan niet zo'n hulpeloos gevoel hebt. De laatste tijd is erg onzeker voor ons vanwege allerlei externe omstandigheden die veel invloed hebben op de toekomst en ik voelde me daar niet lekker bij. Toen ik me realiseerde (ok dit hebben mijn ouders me ingefluisterd) dat ik niet per se die situatie steeds maar voort hoefde te laten duren maar ook kan beslissen zelf het heft in handen te nemen, ging het meteen véél beter. Mijn termijn is nu niet drie maanden ofzo, eigenlijk heb ik ook geen harde deadline, tegen de tijd dat de termijn afloopt kijk ik wel of ik vind dat ik on track ben of beter weg kan gaan. Misschien helpt zoiets jou ook?

Bij mijn bureau lag trouwens geen water, maar in 3 andere kantoren wel, in het magazijn, in de elektriciteitskast (heerlijk veilig), en op de toiletten. Oh en in de keuken dus het was lekker comfortabel eten

Nu is het weer 30 graden en stralend. Heel gek.

Mijn vriend was jarig en ik vond het ineens zo vreemd dat hij al zo OUD was. Ik kende hem al toen hij nog 21 moest worden. Ik was echt vertederd erdoor, heel dom Ik had een taart gebakken met kaarsjes en zelfs foto's gemaakt toen hij ze uit ging blazen
Margh, balen van het koud en vooral ook natte weer daar. Hoop dat 't snel weer over is?

Moon: alles nog goed?

Kjong: al nieuws over je werk? kunnen ze je echt zo last-minute ontslaan?

Nemo: dikke knuffel! denk aan jou en je familie..

Weet even niet meer wanneer ik hier voor 't laatste gepost heb. Denk nog voor zaterdag.. Ook de vervolgdate was meer dan gezellig, was uiteindelijk net op tijd terug in E. voor afspraak met vriendin, maar dat was vooral omdat haar trein vertraging had.

Hij is nu op vakantie, met een goede vriendin. Een feit dat vriendinnen om me heen meer de kriebels geeft als mijzelf. Hij gaat nl al jaren met haar op vakantie, er is nooit wat gebeurd, dus waarom zou dat nu wel. Daarnaast weet ze van mij, vond het erg leuk voor J en was erg benieuwd naar me. Zal allemaal wel loslopen.

Hadden afgelopen zondag een serieus gesprek over 'ons'. Het heeft officieel nog geen naam, maar willen allebei absoluut gaan kijken of 't wat gaat worden, iig afgesproken om exclusief iets met elkaar te hebben, dus geen andere dates meer :-)

Hij is over 2 weken terug, en hoewel het peanuts is vergeleken met alle LDR verhalen, ben ik stiekem toch wel een beetje dagen aan het aftellen. Hij is gewoon zoooo leuk!

Genoeg hyperactief gestuiter, moet maar eens gaan slapen, morgen pittige dag op het werk, en dan vrijdag een dagje werken in Antwerpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven