Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ook goedenavond allemaal!

Leuke foto's Cin! Mooi hoor zo'n doop. Dus daarom was je steeds weg. Nou dan mag het

Star; Z krijgt het dus druk komend jaar. En komen alle honden dan tegelijk of om en om? Hoe gaat het met je zeehondje?

Hel, zo jij weet wel even opmerkingen te plaatsen!!! Leuk

Mal, mooi zeg dat jullie Jonathan ook gaan dopen, al iets moois gevonden qua kleding?

Juud, Wauw jij had echt veel gemaakt voor het eten! ik kan me voorstellen dat je uren in de keuken hebt gestaan. Heeft Mart er ook van meegegeten?

Hier weer wat meegemaakt vandaag... Thijmen begint echt door te krijgen dat hij poept en plast

Aan de ene kant erg grappig want vanavond heeft hij op het potje geplast (ik denk toevallig) Maar vanmiddag was

Meneer moest naar bed, had geen zin dus drama, toch weer teruggelegd even gebrabbel en toen weer drama. Na 10 minuten ik weer naar boven, kom zijn kamer in.... STANK En hij staat dus in zijn romper en zegt bah! Nou dat was nog een understatement. Hij had zijn slaapzak uitgedaan en zijn luier uitgedaan en zijn romper zat nog vast, dus smeerboel. Mmmm kunnen jullie je voorstellen wat ik aantrof? Maar na een douche was hij gelukkig erg moe geworden dus heeft hij nog lekker geslapen in een schoon bed.

En nu maar kijken of dit het begin is van een nieuw interieur wat geschilderd moet worden of het begin van potjetraining...

En verder weinig nieuws onder de"zon"
Bridges, ik ben nog aan het zoeken hoor, niet vergeten, wanneer moet je het echt hebben?

Zo nu ga ik weer even crea bea zijn, duty calls.
Enka, moet wel lachen om Thijmen's poeptafereel eigenlijk.

Ceetje doet het expres trouwens, poepen als ze geen zin heeft om naar bed te gaan. Leg ik haar neer, geheid dat ze me vijf minuten later roept om een schone luier. Gelukkig maakt ze er nog niet zo'n vingerverfzooi van als Thijmen

Enne, ik denk 1 tegelijk. Arme hond
quote:enka schreef op 22 oktober 2007 @ 21:24:

Bridges, ik ben nog aan het zoeken hoor, niet vergeten, wanneer moet je het echt hebben?

Zo nu ga ik weer even crea bea zijn, duty calls.Rustig aan hoor, heb nog even! 10 feb. moet het af zijn!
Getsie zeg, ga ik bijlezen, hebben die mafkezen het gewoon over luizen! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Dat hebben we hier nog buiten de deur weten te houden. Kreeg ook een brief of ik luizenmoeder wilde worden. Ik dacht nog: Was ik dat al niet? Maar ze bedoelen dat ik dan in de haren ga neuzen van andere kindjes om te kijken of die ze hebben. Nou nee, dank je. Liever niet.

Eduard zit weer dat krabbengebeuren te kijken op Discovery. Heel leuk hoor, maar nu weet ik het wel. Ze vangen krabben, het is zwaar werk, het is koud, het is gevaarlijk en de vangst is wisselend. Dat hoeft echt geen 10 seizoenen zo door te gaan.

Enka, leuk, een nieuw hondje! Hier een niezende man als ie hondjes ziet dus het zal er wel nooit van komen. Dus veeeeeeeeeeeeel foto's graag van het kleine mormeltje straks!

Juud> Jammer, volgende ronde weer nieuwe kansen! Doe je best.

Gijs doet dat ook trouwens. Lang slapen als hij mee moet en kort als ik de hele middag met 'm door moet bikkelen. Niet lollig, eigenwijs mormel.

Kokos> Hier gaat zindelijk worden op advies van de kribbe. Die delen de kindjes in in groepjes en dan krijg je daar bericht over. En dan is het pamper af en niet meer aan. Dus geen gedoe met luierbroekjes enzo. Gewoon dweilen als het misgaat. En ze beginnen over het algemeen tussen de 2 jaar en 2 maanden en 2 jaar en 4 maanden. Met 2.5 moeten ze droog zijn, dan gaan ze naar school. Ik zie het bij Gijs nog niet gebeuren maarja, wie dan leeft, die dan zorgt. Komt ook omdat hij nog maar amper praat. Er komen echt niet veel woordjes uit nog.

Zijn er hier meer van die slechte praters? Gijs zegt wel wat (en lult de hele dag in hele zinnen die niemand verstaat of begrijpt) maar nog niet veel hoor. Zeker nog geen zinnetjes, enkel woordjes.

Sam lulde op deze leeftijd de oren al van m'n hoofd met hele volzinnen.

Ok, nu weer even posten en dan kolven voor de voorraad!

Joehoe mes dames,

Zo, ik heb weer eens leuk nieuws in plaats van de bagger waarmee ik jullie de laatste tijd overspoeld heb: ik ga lekker op vakantie!

Samen met de freule ga ik donderdag een week naar Abu Dhabi (alwaar het op dit moment (het is er nu 24.00 uur) 24 graden is . Is dat even verrukkelllllluk....

Maar goed we gaan een vriendinnetje met haar kinderen opzoeken die deze weken ook AM is dus dat wordt heerlijk niksen met de koters in de pool. Een wijntje drinken dat ergens in een achteraf steeg gekocht is en lekker eten. Men, ik heb er zin in!

Ander leuk nieuws: ik voel me sinds dit weekend een stuk beter. Natuurlijk zit het verdriet er nog en kan ik wel janken soms maar de mist is opgetrokken en ik voel dat het weer omhoog gaat ipv dat ik zo diep in de put zit. Voelt goed.

Enka, oh my godddddd. Je meent het niet???? Thijmen, best wel knap dat hij dat voor elkaar krijgt.... Gelukkig hebbie een wasmasjien

Cin, wat een mooie plechtigheid. Inderdaad de foto met de handen daar gaat iets heel erg beschermends vanuit. Mooi!

Star, Z is een studddddd

Hellus, nou ja zeg... Definitief H? En dan nog zo snel. Ongezellig maar wel cool dat jullie er voor gaan. Jij hebt er ook helemaal zin in?

Amalia, nou so much voor een afspraak deze week, er komt weer even wat tussen..... Ik zou eventueel morgen kunnen maar das wel een tikkie erg last minute denk ik? Nou ja, bakkie thee is misschien een optie? Ik ben er toch zo.

Uhm... verder nog nieuws?? Dacht het niet he?

Dan ga ik maar een tukkie doen.

Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen!!

Suze: wat goed dat je op vacantie gaat, lekker zeg! dat zal je goed doen, Geniet ervan!. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.

Enka: Hahahaha, humor Thijmen wel, ik zie het helemaal voor me. Hier helemaal nog niet bezig met poep en plas, alleen als ik hem verschoon zegt ie bahbah, hahaha

Cin: Wat een prachtige foto met die handen boven Cas. Klinkt als erg druk zeg. Leuk naar zwemles, en ook wel weer spannend. Is Sam een waterratje?

Hel: Wow, val hier ook van mijn stoel.

Jinny: Hoe is het, volgens mij mis ik je al een paar dagen.

Nanda: gave fiets zeg, daar zal Thijmen veel plezier aan hebben.

ik denk dat wij een fornuisje geven, Julian vindt koken leuk.

Hier is alles goed, alleen ontzettend druk.

vaak tegen 3 uur erin en dan half 7 er weer uit, zijn wel iets of wat pittige dagen. Kleurplaten liggen bij de drukker (zijn als het goed is morgen klaar) en dan maar zien of we ervan af komen, hahaha heb er maar 15 duizend

Morgen, gaat waarschijnlijk de nieuwe website online, en hij is al zeg ik het zelf echt mooi geworden.

Met Onze kleine snottebel gaat het ook goed, hij is into de vliegtuigen en zo gauw hij maar geluid hoort in de lucht wat lijkt op een vliegtuig, dan gaat hij zoeken en dan gaat zijn vingertje de lucht in en zegt: mama ato, ato, ato , eens kijken of het me lukt om hem aan het verstand te brengen dat het een vliegtuig is, hahahahaha

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Suze! Abu Dhabi is leuk. Lekker luxe. Ik ben er in '99 eens op vakantie geweest en dat was echt superleuk. Alleen maar luieren en zwemmen. Dat wordt vast hartstikke leuk!

Super dat het beter met je gaat!

Bam, 15.000 kleurplaten??? Wat heb ik gemist?

Hel ... wow, dat is nogal een opmerking van je vriend! Hmmzzzz, misschien eerst inderdaad even wennen aan de nieuwe woonsituatie en genieten van alle voorspoed met z'n drietjes?

Zo, goedemorgen allemaal. Ik ga zo eens koffie maken. Ontbijt was een stuk cake. Niet erg verantwoord maarja, er was geen brood meer. Dus dan maar zo. Heb lekker uitgeslapen, heerlijk is dat toch.

Maar nu koffie dus!

lekker cake, dat fietst er hier ook wel in.

je hebt niet veel gemist hoor. We organiseren een sinterklaas kleurwedstrijd, vandaar die kleurplaten.
Abu Dhabi, dat doet allemaal maar

Hopelijk kom je een beetje tot rust meis!
Heerlijk Suze naar Abu Dhabi! Ik heb er alleen nog nooit van gehoord, waar ligt dat? Fijn dat de mist een beetje optrekt. Hebben jullie alweer contact gehad met het crematorium?

Hhehe Cin daar ben je eindelijk weer. Doe maar niet meer zo druk want het is veel gezelliger als je ook hier bent!Jij ook al zo lekker uitgeslapen, ik ook. Vent bracht meneer weg naar het dagverblijf dus ik werd pas om 10.00 uur wakker! Zet je je album en wachtwoord nog even op de group?

Jeetje Bam jij maakt ook veel uren. Slaap je 's middags een beetje bij of kun jij gewoon zo goed met weinig slaap?

Haha Enka jouw kleine meneer is echt erg! Knap dat ie zijn slaapzak al open krijgt, dat lukt hier gelukkig nog niet. Mart at ook mee en hij vond het heerlijk! Hij is zowiezo een rijst en pasta kind, aardappels vindt ie maar niks.

Nou Kokos hier hebben we ook maar een potje gekocht, ben benieuwd. Ik had hem op zijn kamer neergezet maar meneer heeft hem in de doos met zooi voor het grof vuil gegooid, hmm...

Bridge groeten terug! Wat gaat Enka voor jou maken (ben niet nieuwsgierig hoor..)

Zo Hel dat zijn allemaal goede berichten van het thuisfront, alleen een meisje met oorpijn is niet zo leuk, beterschap!
Haai Star, lekker dagje vrij vandaag?

Cd ben je er al uit hoe je het met je werk gaat doen?

Wat goed Amaal een doorslapend kind. Jammer dat het maar een nachtje is, maar dat is dan wel mooi meegenomen. Had manlief voor jou ook nog wat moois meegenomen?

Mal al kleertjes gevonden? Wanneer wordt hij precies gedoopt?

Hier hebben vent en ik gister de zolder opgeruimd, ik ben er helemaal blij mee. Wat een ruimte zeg. Ben al een paar keer naar boven gelopen om te kijken hoe mooi en groot het wel niet is. Nu de andere kamer nog maar daar staat niet zoveel zooi gelukkig. Ook zijn we gister naar een ander dagverblijf geweest, wat een verschil met die van nu zeg! Halen en brengen wanneer je wilt, ze maken leuke werkjes en het is veel gezelliger! Ik ga zo maar even bellen om te horen wat de wachtlijsten zijn.

Als het goed is gaan we zo naar de sauna, maar vent is weer in bed gaan liggen, ga maar even horen wat de bedoeling is.
Hai!

Ben ik ook weer even.

Kom net van de vlos terug, en ben weer goedgekeurd. Moet alleen toch echt rustiger aan gaan doen, maar ook zij zag wel in dat dat met zo'n peuter als Kevin niet echt mogelijk is. Dus als hij in bed ligt, moet ik ook plat!

Doe ik ook wel en ik doe al alleen de hoogstnodige zaken in huis, maar ja. En ik moet mijn urine even laten testen op een blaasontsteking omdat ik veel last van de buik heb, maar denk zelf dat dat het niet is. Maar ja, kan het maar beter zeker weten of niet?

Verder dus wel besloten dat ik definitief ga stoppen met werken, en dat ik dat pas in mijn verlof ga vertellen.

Dus ik ben echt aan het aftellen nu, nog 17 dagen werken, jippie!!!!!

En ik heb nog 3,5 vakantiedag staan, dus dat scheelt ook! En ik wilde eigenlijk 4 weken vantevoren stoppen, omdat ik dan de kerstvakantie ook vrij heb, heb ik toch 5 weken en heb ik een 2 weken langer verlof. Maar even zien of ik dat volhoud!

Amalia: heb jij het al aangekaard op je werk? Of hebben jullie deze week pas herfstvakantie?

Juud: heerlijk he, zo opgeruimde zolder! Waar een mens al niet vrolijk van kan worden, hihi!

Mal: leuk zeg, dopen! Wanneer gaat het gebeuren?

Cin: wauw, Cas ook al gedoopt dus, wat een snoepie zeg op die foto! En fijn dat je er weer wat vaker bent nu! Gezellig!

Suze: leuk, vakantie! Gaat vriend niet mee dan?

Hel: tjonge, idd een verandering zeg (maar ik zeg niks meer, haha :-) )! Dus toch samenwonen nu? Gaat het ook weer goed tussen jullie nu? Update op de group?

Bam, jeetje, wat een lange dagen zeg, dan kun je mij echt opvegen hoor! Spannend, nieuwe site dus!

Hier gaat verder alles wel z'n gangetje hoor.

Kevin kletst ook behoorlijk nu. Hij zegt nu kikker, liegtui (vliegtuig), auto, bus, trekker, (v)isje, en nog veel meer, maar kan er even niet op komen. Oja, en als tie iets kwijt is en hij vindt het ineens weer ergens , dan zegt ie: oh daar!

hahaha, grappig joh!

En hij kan al redelijk goed kangaroe zeggen! Knap he!

Maar echt zinnetjes doet ie nog niet verder. Ach, hij kan precies duidelijk maken wat ie wil en ik begrijp het dan ook goed, dus we komen er zo ook wel uit haha.

Alleen eten gaat moeilijker nu en tandenpoetsen is een groot drama. Als tie de borstel ziet, wordt hij al hysterisch! En loopt blauw aan van het huilen en krijgt geen lucht meer dan. Vreselijk dus. En onder dwang wil dus ook niet!

Nu was ik op zoek naar een elektrische tandenborstel voor hem, want dat vind ie wel goed, maar die zijn er alleen voor vanaf 3 jr. Maar iemand een idee of ze er ook zijn voor deze leeftijd? Heb al gegoogled, maar kan niet echt wat vinden.

ff posten want er is al vanalles tussendoor gekomen...
Ik zou er lekker bij gaan liggen Juud (eh nou ja, als ik jou was dan, of als jouw vent de mijne was - begrijp me niet verkeerd....)

Suus, Abu Dhabi, halloooow! Lekker man. Moeder en dochter op reis, stoer! Is het ver vliegen? Valt wel mee toch? Fijn dat de mist wat optrekt. Elke dag een beetje "beter"...

Cin, haaaai, dat was lang geleden! Mooooie foto's van de doop! Wat is Cas alweer groot! Man, wat gaat dat hard met die pasgeboren kleine ukken... Handy trouwens, zo'n creche die met dat zindelijkheidsgebeuren begint. En ja hoor, eerst maar eens rustig kijken hoe dat samenwonen bevalt enzo. Maar ook al komen we erachter dat we geen 2e kindje willen, ik ben echt heel blij dat hij het nu zo voelt. Had ik nooit gedacht.

Enka, ai, poepzooi! Heeft Thijmen het potje al in beeld?

Star, ha ha, Ceetje is Oostindisch zindelijk dus. Echt iets voor haar .Mare roept ook heel zielig "poepluier" als ik haar in bed stop en ze wil niet slapen. Maar daadwerkelijk poepen als het haar uitkomt krijgt ze (nog) niet voor elkaar.
De zolder wordt babykamer Juud?

Abu Dhabi is voor zover mijn topo klopt bij Dubai in de buurt. Lekker warm in ieder geval.

Zou wel fijn zijn als er een plekje was voor Mart op dat kdv!

Hahahaha die Mare is me er ook eentje. Net zo'n draakje als Ceetje volgens mij
Cin, wat een schatje is Cas op die foto's echt een prachtige doopjurk! Inderdaad hele mooie foto met al die handen die Cas zegenen.

Hel, jeetje wat een ommezwaai ineens. Wel leuk dat jullie er dan nu echt voor gaan in H. Hoop dat het nu allemaal in rustiger vaarwater blijft gaan.

Suze, een heel fijne vakantie gewenst! Geniet ervan. Fijn dat het al iets beter gaat met je.

Juud, lekker een dagje vrij met zijn tweetjes. Ik hoop dat het lukt met dat andere KDV. Klinkt een stuk aantrekkelijker.

CD, fijn dat het wat beter met je gaat. Jeetje jij hebt ook al snel verlof. Leuk dat Kevin zoveel kwebbelt.

Star, die Ceetje van jou haalt echt de hele trucendoos open als ze naar bed moet.

Bam, wat heb je het druk zeg! Ben benieuwd naar de nieuwe site.

Enka, haha wat grappig dat poepverhaal. Het opschrijven was zeker leuker dan opruimen.

Hmmm, verder ben ik het even kwijt. Ik heb op de groep wat schattige foto's gezet van gisteren met Jonathan in het bos. Hij kan daar echt zo rondlopen van oh, wat mooi! Zo lief! En Jonathan en ik zijn nu duo penotti want ik heb mijn haar heel donkerbruin laten verven.
maleficent wijzigde dit bericht op 23-10-2007 12:52
Reden: smileys vergeten
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Heeft iemand nog wat van Noosje gehoord lately? is al best lang geleden, het gaat toch wel goed met haar?
Nu je het zegt, heb Noos ook al een tijdje niet online gezien volgens mij.

Even op de groep kijken :-)
Leuke foto's! Wat is hij trouwens groot geworden ineens, zoveel meer haar ook. Wow!

Maak eens een foto van jouw haar? Ben reuze nieuwsgierig.
Beetje stomme foto maar u vraagt wij draaien...! Hij staat erop.

Jonathan heeft echt een groeispurt gehad de laatste tijd.
Ik vind het erg mooi Mal. Kleurt je super!
Hoi hoi,

Mal, mooie foto's op de AK! Je kan wel zien op wie hij lijkt, jullie hebben echt precies dezelfde ogen.

Suze, heel veel plezier in dat warme land, mmm klinkt heerlijk zoals je het beschrijft. Fijn om te lezen dat de zon weer een beetje door de nevel komt.

CD, dus weer goedgekeurd. En nu wel een lekker idee dat je straks wat rust hebt en met je beslissing?

Juud, druk aan de schoonmaak? Nu al nesteldrang? Fijn dat je bij het andere KDV een beter gevoel hebt, heb je al gebeld of lig je nu in het bubbelbad bij de sauna?

Cin, lekker herfstvakantiedingen aan het doen?

Hel, vind het echt leuk voor je dat het nu zo loopt. Het is zeker ook wel spannend.

Kokos, Jinny, Noosje, alles goed?

Bam, wat een dagen, pfff en ik maar zeggen dat ik het druk heb.

Oh, hier verder geen potje in zicht hoor. We hebben er 1 in de badkamer staan en iedere keer als we zijn luier verschonen of als hij in bad gaat ofzo zetten we hem er even op. Maar gisteren dus ineens een plas (ik denk echt toeval), maar toch. Wij juichen en applaudiseren en Thijmen met zijn broek op zijn enkels blij rondlopen. En dat in bed.... Juud, hij had ook nog nooit eerder zijn slaapzak open gemaakt. Dus ja ineens even alles.
Hallo,

Suze, wat super voor jullie!! Kun je alles even op een afstand bekijken, doe je goed. Alvast veel plezier!

Naatie, migraine voorbij hoor. Ja, eens in de zoveel tijd is het raak.

We zijn momenteel erg aan het kwakkelen trouwens. Allemaal aan de antibiotica..Erg lastig. Maar dat zal ooit een keer goedkomen.

Wat een mooie foto's Mal! En wat fijn van de doop, heb je wat om naar uit te kijken. Ben erg benieuwd hoe hij reageert op het water haha.

Bridges, ook sterk! Ik heb de kerststal net op het verlanglijstje gezet. Wat is ie leuk he. Voor jaren een goede aankoop denk ik.

Enka, ik ruik het hier heel haha! Wat een portretje. Geloof dat ze er ook ooit mee gaan smeren..?
Mal, wat een leuke foto's van je knappe kereltje! En staat je goed iid, dat donkere!

Compu, he jekkie, allemaal aan de antibiotica, da's minder. Wat heb jij?

CD, vervelend, die last van je buik. Middagdutje zou ik mooi gebruik van maken hoor (sterker nog, dat doe ik regelmatig )!

Enka, moet een gek gevoel zijn als je gewend bent om in een luier te plassen; dat het ineens zomaar in een potje gaat.... Ha ha!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven