Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!

Jinny: de kleurplaten moeten nog opgehaald worden, dus ik heb geen idee. Als je de adressen even mailt stuur ik wel wat kleurplaten naar ze.

fijn dat het zo gezellig was met je broer. waren je schoonouders ook geweest?

Hel: Dat zal wel een hele klus worden, Jullie gaan dan wonen in vriend zijn huis?

Suze: nog 1 dagje, en dan zit je lekker in het vliegtuig, lekker joh. Ik wil de duplo wel voor je halen, de intertoys zit hier vlakbij en het is verder een kleine moeite. Ik ben inmiddels alweer om en denk dat ik hem zelf ook ga halen, zag alleen dat het vanaf 4 jaar is. maar hier worden blokken wel gewaardeerd, dus de leeftijd zal niet zo veel uitmaken.
Suze wat geweldig dat huis!! Eh villa dan. Vast heel goede baan daar?

Goede reis!!
Leuke foto Hel! Wat een wijffie he.

Kokos, begrijpelijk dat het alle aandacht opslurpt. Sterkte!

En Bam zorgt voor pag. 17!
2-5 jaar

838845 5481 Dierentuin Set

Met verschillende duplo stenen,

speciale elementen en 2 figuren.

In handige opbergbox.

vanaf 4 jaar

838870 5482 De Ultieme Huizenbouwset

Met LEGO stenen in handige opbergbox.

Incl. boekje met 70 bouwideeën.

Bam je hebt twee versies.

Wanneer kan je de kleurplaten halen?

Jinny, leuk dat het allemaal zo gezellig was en zaterdag dus oppas ontmoeten, leuk! Verder alles oké met Thomas en buik?

Compu, wat bedoel je met hormonale dingen die je oploopt van buitenaf? Wel fijn dat jullie weer wat aan de beterende hand zijn.

Suze, en past alles? Ooooh echt heerlijk waar je naar te gaat.

Hel, gaat het al wat beter met Mare? En de lijstjes hihi, veel succes. Ach kan je wel een keer een goede opruim/marktplaast sessie houden.
Kokos, heel begrijpelijk dat je even wat anders aan je hoofd hebt.
Ik heb net even de woorden van mijn kind geteld en kom op over de 200. Heeft ze vast van haar moeder al dat geklets
Zoho, over de tweehonderd!! Jemig, dat is echt veel Star. Ik vond het al heel wat dat mijn kind op de Krabbelgruppe op een vraag: ja, bitte zei haha. We hebben gekregen: stroopwafels, pepernoten, tijdschriften, vuilnisauto van duplo, beschuit met muisjes (op voorraad he), puzzels, boeken en zo.

Hel, fusie. huh? Gaat het dan nu ECHT gebeuren?

Compu, beterschap!

Bam, ik zal je van de week de adressen mailen. Schoonfamilie komt zondag.... Ik zet me schrap hoor. En vriend van Jinnyman komt ook dan dus dat wordt druk. Maar ja, hoe meer zielen hoe meer het conflict hoop ik op de achtergrond blijft.
Zo hee Star, leuk! Ik heb van de logopedist lijsten met veel voorkomende woorden bij deze leeftijd (bladzijden lang). Dan kom je erachter ze toch meer zeggen dan je denkt. Wellicht zijn er toch nog meer en zit ze op de 250!

Oh Enka, beetje verwarrend stond het er denk ik..

Ik ben nu thuis door ongesteldheid en de daarbij horende ongemakken en daarnaast vallen we van de ene griep in het andere.

(CG heeft dus nog geen last van hormonale misere haha)

Hoe is het met Thijmen en zijn rits?

Cin, zat even te gluren op je fotosite.. Ik vond vooral de foto mooi met jullie 3-en buiten, waarbij je w.s. zijn mutsje vastmaakt. Is er al een gezinsfoto??
Hoe is het met CB's hoorapparaatje trouwens CB?

Ik wilde het nog vragen van die stroopwafels Jin

Ja bitte, aaaaah zo schattig zo'n klein Duitssprekend humpie!
Het is maar wat je schattig vindt .

Wat wel heeeeeeeeeeel lief was was dat hij op een grote auto zat op de Krabbelgruppe en dat een meisje eigenlijk zijn auto wilde (maar ze is ook wel erg van ons ventje gecharmeerd) en dat ze hem heeeeeeeeeeel veel zoentjes gaf net zolang tot hij het zat was en ergens anders mee ging spelen .
quote:compu schreef op 24 oktober 2007 @ 11:35:

Leuke foto Hel! Wat een wijffie he.

Kokos, begrijpelijk dat het alle aandacht opslurpt. Sterkte!

En Bam zorgt voor pag. 17!????????????
Nou we zijn nu op pagina 17 Bam

Hahahaha kan het me voorstellen dat hij het zat was al dat gezoen
Zijn mamma zoent hem al plat en dan ook nog zo´n meiske haha. Het was echt heel erg lief.
Hoest met buik trouwens?
Oke, poging plak:

http://www.linkietheo.nl/animaties_f/zon.htm
Nee, mislukt.....................
quote:Star schreef op 24 oktober 2007 @ 13:12:

Nou we zijn nu op pagina 17 Bam ow (ik is blond)

Hahahaha kan het me voorstellen dat hij het zat was al dat gezoen
quote:Star schreef op 24 oktober 2007 @ 13:39:

Hoest met buik trouwens?Buik gaat goed. Groeit aardig. Maandag naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik daar wil bevallen (denk het wel, gaan nog één zh bekijken). Aardige Hebamme (soort vk) en arts. Hebben zomaar een echo gemaakt om te kijken of ik al ontsluiting heb (neeehee gelukkig!!!). Veel van die stomme zwangerschapskwaaltjes, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Baby gaat erg goed gelukkig.
En gisteren twee heerlijke leuke, simpele shirts van Bellybutton??? gescoord. Zitten heerlijk. Was heel erg nodig.
Fijn dat je dit keer geen ontsluiting hebt! Van Thomas lag je nu al plat toch?

Ah daar is de Hebamme weer

Je bellybutton showt toch niet hè?
Haha, nee hoor. Bij Thomas lag ik over drie weken plat, dus ik heb nog even. Zit nu in week 29, gaat wel snel.

Ik ga afsluiten, ga ventje wakker maken en met de Nederlandse mensen buurten en beppen en spelen. Doegie!
Enjoy!
Goedemiddag,

Bam, 15.000 kleurplaten? Dat zijn er veel! Ik ben benieuwd

Enka, brr.. ik ruik het bijna door de computer heen. Getsie vieze Thijmen

Kokos rustig aan meis

Mal, fijn dat Jonathan zo kan genieten van het bos. Ik ga zo eens je nieuwe haar bekijken.

Star, 200 woorden? *slik* Hier zijn het er nog maar *uche* 5. Die, ja, papa, mama en toetje. Ja en tietie wat voor auto door gaat, maar dat is niet een echt woord. Meer zit er echt niet in. Dus..

Jinny, fijn dat je nog geen ontsluiting hebt Was je bij Thomas veel eerder dan? ( toen las ik net mee, als stiekeme meelezer )

Juud, als er plek is, ga je dan gelijk overstappen naar het andere kdv?

Tobias gaat per april 1 dag naar het kdv. Op donderdag heeft Naatieman ouderschapsverlof maar dat is in mei afgelopen. En de andere 2 dagen doen oma en schoonoma het. Maar goed, als ze niet meer willen kan Tobias dan ook naar het kdv. Als hij het een beetje leuk vindt...

Suze wauw lekker op vakantie! Heerlijk. Lekker genieten meis, je hebt het verdient!

Bridges, gaat het goed met je? Hoe ver ben je nu? Snapt Ties een beetje waarom je buik zo groeit?

Cin, mooie foto's van Cas!

Hier dus ook zo een die bijna alleen in zn eigen taal kletst. Schiet nog niet echt op met praten dus.

Zo de opa's en oma's hier beginnen al te vragen wat er voor de Sint en Kerst gekocht kan worden voor Tobias. Pff..geen idee. Hij heeft nog zoveel! Ik denk dat ik maar kleertjes vraag ofzo. En ik wil nog helemaal niet over de kerst nadenken. Brr.. kreeg gister een folder en die stond helemaal vol met kerstspullen. Ik ben er nog niet klaar voor
Kleurboek en potloden? Duplo? Nieuwe pyama? Huisdier?

Je verzint vast wel iets Naat. Ze zijn er vroeg bij trouwens!
Haha, nou geen huisdier meer. Een hond en 3 konijnen zijn zat. Tobias en de hond maken elke keer ruzie om dezelfde bal, terwijl er nog 7 andere ballen in huis liggen.

Ach ik verzin nog wel wat, ik heb ook gezegt dat het nog lang geen kerst is!

Gelukkig hebben wij geen smerige topictitel anders werden wij ook nog genomineerd met die titel van Amaal ( want iedereen dacht aan anaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven