Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Viool en Tieger, jullie schieten al op!!!!
Spannend he !!!
Bloedstollend.

Net gauw nog even het buurtdorp in om voor mijn moeder een kado te kopen. Ik heb nu echt echt echt alles in kannen en kruiken . We hadden een mooie tas gezien en omdat ze zoveel heeft gedaan voor me, en ook nog een hele week komt straks als ik bevallen ben, vond ik dat ze 'm wel verdiend had .

Ik dacht dat ik een heel licht weetje voelde terug in de auto maar helaas hier op de bank wederom niets..... zucht...

Ik ga maar eens heel hard achter het fornuis lopen doen, mss helpt dat haha.
Aiiiiii..... Ik zit natuurlijk heel de dag te niksen dus nu wordt " kijken of amalia r kleine er is " de hit en het uitje van de dag

kleine amuse-me ???????

M man zit met mviool aan dagmenuutje en hij wil niet meer komen .... Weeeeehhhhh

ik had al 3 dgn om kleren gevraagd ( man is beetje chaotisch in die drukte natuurlijk )

maar hij had met de voetbalwedstr. Al wat op !

Boeeehoooe

Zo klaar. We gaan echt snel, mn buik is echt zo groot. Pfff hoe kan dat joh, zo groot zal ze nog niet zijn
Ooh wat balen dat man niet langskomt Snap het wel van hem, het is niet om de hoek, maar het is wel heel fijn voor jou om bezoek te krijgen en zeker van je man

Ik wil je graag vermaken maar er is hier niets vermakelijks... geloof dat ik me net zo veel verveel als jij, met natuurlijk het grote verschil dat ik nog wel even de deur uit kan. Niet dat ik dat veel doe hoor, het is echt erg ongemakkelijk nu... maar toch, ik zit niet 'vast' zoals jij. Lieffie toch, vind het echt zo sneu voor je dat je maar aan dat bed zit. Echt stom.

Zo, ben weer even druk geweest; keuken schoongemaakt, tafel afgeruimd, oudste had een zandbak in zijn schoenen en leegde die even op de bank en grond dus snel gezogen. Nu voel ik behoorlijk wat steken onderin, au.

Ha, de beide katten sprongen even in de box en die heb ik er snel uitgejaagd. Hopelijk valt het kwartje en hoef ik dat niet meer te doen. Hebben ze bij de 1e 2 nooit gedaan.

Heb ik je een beetje vermaakt met dit stukje tekst Viool? Heb je iig weer wat te lezen.

Heb je wat leesvoer daar trouwens?
Ja het is leuk om wat te lezen ! Eugenlijk beter dan bellen met man net ( leuk muziekje op achtergrond, restaurantgeluiden, we nemen nog wst extra frietjes, zo even op terras ...)

ha ha ha ha op een gegeven moment heb ik zoiets van ik hang wel op

Maar ik snap jou ook, jij zit nu ook te wachten op je kind. Jij hoopt alleen dat t nu komt maar allebei nog maar t doel de bevalling en de kleine en dan lijkt 100 jaar en in mijn geval nog iets meer als 100

dus ja je bent eigenlijk een betere gesprekspartner

en hiernaast is allemaal kraamvisite

ook wel maf !!
Ben ook benieuwd hoe de kat gaat doen met de wieg etc
Heb heel leuk vrolijk behang van pip gezien. Maar had eigenlijk andere styling voor beneden... Maar 1 bontgekleurd folklore hoekje ???

Te midden van pastels en zo .....,

mm
Man belt me net toch nog even voor prietpraatje zoals hij zegt " lekker in t avondzonnetje "

aaaaaaaaahhhhhh!!!!

Nee ik verman mijzelf. Was best leuk prietpraatje.

En we zitten bijna in week 30 dat klinkt best goed toch, week 30 ???
klinkt top week 30!! En je hoeft niet tot 42, dat scheelt .

Leg wat ballonnen in de wieg, daar gaan de katten echt niet in. En dan is de lol er vanaf op het moment dat vioolbaby erin gaat.

Pip is leuk, welke? Ik vond die met die vogeltjes wel leuk, maar toch net wat te druk. Waar denk je aan? Ik ken ongeveel elk behangetje wel uit mijn hoofd ha ha. Onszelf is ook een leuk merk.
Nou een muurtje van ongeveer 2,5 meter als enige druk bekleden en dan een schilderij van mij erop ( ook een druk schilderij ) oma s antieke radio kast ervoor en een vaas bloemen erbij... Zoiets. Het schilderij is in allerlei bruin tinten en kleurtjes dus ik dacht aan het hippie gele behangetje met vogeltjes ..maar soms raak je geinspireerd door dat ene behangetje wat je tegenkomt .... Ik was nml op zoek naar 1 behangetje en dan precies alleen een klein strookje en de rest licht houden ( zet het wel op hyves )

En in onze slaapkamer ga ik al wit als basis nemen en dan de assecoires gekleurd.

Niet dat ik nu tijd hebt om de grenen kasten nog wit te krijgen ......
Die met die vogeltjes is leuk maar net niet moet ik eerlijk zeggen.. vind je van wel?

Lastig lastig... ik ga nadenken voor je.

Een vaas bloemen in de babykamer??
Nee, sorry, ik bedoel nu de benedenverdieping ( die moet natuutlijk eerst af en dan kan de ouderslaapkamer + babykamer af. ( ineen ...

En daar heb ik de inrichting van op papier )

wat vind je van dat andere behang, ik probeer nu te achterhalen waar t vandaan komt. Beter ?
Ik weet niet, het bracht me een beetje in een ideeen stroom ook maar t wijkt eigenlijk af van mn basis kleurenpalet.
viool vind ik wel gaaf hoor een knalmuur! kan best en als je de rest toch rustig houd?

Ja je bent al bijna 30 wk! echt super! Zijn de artsen nu ook wat optimistischer of dat niet? Je blijft toch stabiel en de baby is nu bijna 30 wk?

Amalia het is wel afzien voor je he, tot hoelang laten ze je lopen? Ben je al overgedragen aan de gyn?

Net een hele grote bos bloemen aan de buurvrouw gegeven voor het geleende pak melk. En mijn telefoonnummer erbij dat ze ons ook altijd kan bellen haha hopelijk nooit midden in de nacht

De tafel is al gedekt, de schooltasjes staan klaar, ik ga eens vroeg naar bed heb pijn in mijn benen en bekken echt stom
Goed geregeld RW met de buurvrouw

Morgen komt de vk hier weer, dan zal ik eea doorspreken. Ik wil niet naar de gyn doorverwezen worden hoor!

Oh Viool die Pip voor in de woonkamer, ik dacht babykamer.

Hmm, vind het geen woonkamerbehang, meer voor slaapkamers. Maarja, wat maakt het uit haha, als jij dat wel vind is het toch prima?

RW, heb je nou de BA gesproken??
Viool probeert hier gewoon wat te verzinnen

maar het orginele idee was als op foto 1 dus niks pip....

Nou morgen kijken@amalia of je al verdere cm hebt !!!
Goedemorgen!

Nog nieuws hier ? Of zou vannacht er een babietje zijn geboren ?
.........
Jaaaa, pip! Ik vind dat zooo leuk! Daar ga ik ook zeker even tussen kijken voor de babykamer. Zal ook even googlen op het merk van Amalia!

Viool. mijn zus heeft dat vogeltjesbehang in zilver/lichtblauw. Ook in de woonkamer. Staat heel erg leuk!

Ik heb trouwens een nieuwe zonnekap besteld voor de bugaboo in pip-stijl. Was de laatste dus kan geen linkje meer plaatsen, maar ongeveer zoiets en dan met een lichtroze binnenkant:

Heb een zwarte bugaboo. En die moet natuurlijk wel een beetje meisjesachtig worden!

Enne...idd, is er al een baby??????
o, oeps, beetje groot plaatje...
Leuk Rikst! Ja, jij kan ook los op roze nu Ik heb ook een zwarte bugaboo, met lichtpaars dekentje (als ik die nog kan vinden, misschien heb ik dat dekentje wel weggegeven bedenk ik me nu). Nieuwe kap is wel een leuk idee...

Amalia, hoe is het????????????????????

Viool, ga zo even je behangetjes bekijken. Ben wel fan van pip trouwens, lekker vrolijk. Wanneer ben je 30 weken? Gaat goed zeg, is echt al ver eigenlijk, 30 wkn!

RW, bekken weer bijgetrokken?
Gaaf Rikst, kan je dat zo bijbestellen bij Bugaboo? Handig hoor.

Hier nog niets... nouja, ik moet vandaag toch wachten, dus op de baby wachten kan er ook nog wel bij, zucht

Wachten op de boodschappen van Albert.nl, wachten op de vk, wachten op de Iphone die vandaag komt.

Ah, speaking of Appie, die staat voor de deur, mooi!

Gaaf behang Rikst!

Aaaah zo zielig vanmorgen; B en L hebben een wekker waarop met een plaatje is aangegeven wanneer ze eruit mogen. Man had gisteren nog duidelijk gezegd dat ze op de wekker moesten kijken en zich eraan houden.

Komt L vanmorgen 5 voor 7 bij me; mama ik heb in m;n bed en onderbroek geplast. Ik vroeg; hoe kan dat nou? 'nou, de wekker stond nog niet op dat we eruit mochten'

Heel zielig...

Maar hij vond het zelf wel grappig, want het andere dekbed vond ie toch mooier

Nouja, maar goed in zijn oren geknoopt dat naar de wc gaan NIET bij de wekkertijd hoort.
Nouja... Zaterdag pas 30 wk.. Maar op naar 30 wk he !!

Wat leuk een pip-zonnekap.

Ik heb een bugaboo bee met gele kap en gele baby inzet op MP gezien.

Als de baby stand eruit is kan ik voor een roze kap gaan...

Ik heb wel de cameleon gereden maar de bee niet echt... Maar hij lijkt me lekker compact.
@ach amalia, wat luisteren ze dan goed !!

Wel zielig

zo dus jij hebt nog een dubbele wachtdag ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven