Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Jaaaaa, een nieuw topic! Dat we het maar vol kunnen schrijven met positieve berichten!
Hoera hoera!! Een vers topic. En nu alleen maar leuke dingen
En op naar nog meer nieuwe baby's in dit deel!
En reep, wil je nog in de tabel?
Als wij het bij twee gaan laten... is het dan raar dat ik blijf? Voelt wat gek, omdat het ooit begonnen is vanwege een derde kindje...
Nou Uma doe even normaal. Jij gaat hier dus niet meer weg hoor. En we zijn volgens mij meer dan een groepje dat voor de 3e gaat ondertussen.

tsss, ik schrik ervan. Zou er spontaan weeën van krijgen zeg.

Gek mens...
Oke, ik ga weer normaal doen... hoewel, weeen zijn niet verkeerd he
Uma, je moet blijven hoor! Je mag niet eens weg, haha!
Tsss op sbs 6 een programma over mensen die geen kindje maar een aap adopteren. Heel zielig. Gaan ze met dat aapje van 10 dagen oud voor de ouders staan (apenouders) en die gaan helemaal door het lint.

Nou, erg zielig, ik ga iets anders kijken...
Ooh wat zielig

Op rtl vanavond tot 0.00u niks anders dan de verkiezingen... bah... was net lekker een avondje alleen thuis.
Uma.... dat je dat nog durft te vragen zeg! Zonder jou geen topic (hoe die dan ook heet).

En idd we zijn ondertussen al veel meer dan de wens voor een 3de (rare zin, maar je begrijpt me vast wel).

Ben alvast wat aan het inpakken, wasjes opvouwen en een beetje aan het rommelen. Althans dat was ik aan het doen, maar ik zweet me rot steeds. Hebben jullie dat nou ook met dit weer? Ik ga nu even niets doen en wat lekkers eten.
Mijnman zit ook sbs 6 te kijken. WAt een achterlijke mensen heb je toch op de wereld!
Is het al mooi weer daar Bengel?

Volgens mij heb jij gewoon last van je hormonen met dat gezweet
Jahaaaa, nieuw topic

Uma, doe gewoon! Als jij weggaat sluiten we uit protest het topic!!!!!!!!!!!!!!! Of we openen een nieuwe:"Uma is een topper", en dan gaan we met z'n allen daar schrijven

Wanneer ga je weg bengel, komend weekend? lekker hoor!

Iedereen gestemd vandaag?

Rikst, die giraffen, zebra's en olifanten kunnen we erin houden voor het volgende topic

Amalia, morgen is het 10-06-10, mooie datum! Vannacht na 0.00 mag je los...

Aapje, je foto's zijn geweldig om te zien
Oh, ADL, je sterretje is terug zie ik. Mooi symbolisch vind ik de sterretjes. Maar liever geen nieuwe meer erbij in de tabel hoor dames.
Oh jammmer...ik dacht even die oude serie met de Olson twins...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ja aapje, wilde ik nog ff zeggen... de eerste tranen zijn gevloeid hier hoor, dankzij jouw prachtige mannetje... echt mooi!!

@Sar, jouw giraffen enzo wordt de volgende, hij's leuk! Hoe was je eerste verlofdag?
Het is daar heel warm, maar wel bewolkt. We zien het wel. We gaan zaterdagochtend rijden, en doen heel leuk een overnachting en komen dan zondag een beetje op tijd (althans dat is onze bedoeling, maar dan moet het verkeer natuurlijk niet tegen zitten) aan.

Ja Amalia ik vind 10-06-10 ook een heel mooie datum!
Ha, zo min mogelijk gedaan vandaag, alleen gezellige dingen met de jongens, zoals naar zwemles, boeken uitzoeken in de bibliotheek, taart bakken, spelletjes, enz. Gisteren van half 8 's ochtends tot kwart voor 7 's avonds aan de slag geweest op m'n laatste werkdag, uur heen en uur terug reistijd, ik was echt zoooo gevloerd dat ik er vandaag nog moe van was. En morgen lekker naar de kapper, voelt echt als vakantie om verlof te hebben!

Oh, en morgen eindelijk naar het gemeentehuis, de baby is nog steeds niet erkend. Lekker op tijd....
Ohhhh we zijn er weer !! En het is meteen full house

@uma, vrouwke, jij bent moeder van meer Dan twee kinderen, in mijn ogen dan. De sterretjes zijn toch kinderen. We zijn wel goed maar niet gek alleen het idee al dat je t oppert tuurlijk jij bent hier niet weg te denken !!!

Blijf ! Anders kom ik je halen

Ik vind zelf bijv ook dat ik een zusje heb ookal leeft ze niet, ja en née voelt allebei nooit helemaal kloppend op de vraag of ik een zus of broer heb maar zo ervaar ik dat.
Hè Viool, wat is het contrast toch groot. Zit ik allemaal leuke alledaagse dingen met m'n kinderen op te sommen, terwijl dat voor jou op dit moment niet binnen bereik is.... Maar over een X aantal weken weer, daar richten we ons op. Mèt mooi vioolbaby-tje erbij. Wat zullen de grote jongens straks trots zijn op hun zusje!
Viooltje jij weet altijd van die mooie dingen te zeggen, en ze nog mooier te omschrijven.. ik bewonder dat zo erg in jou.

KLinkt lekker huiselijk sardegna, maar niet bepaald rustig

Bengel al een hotel geboekt voor onderweg?

Pfff.... die vrouw in die aapjes-serie... heb je 6 kinderen, heeft ze allemaal al 5 jaar niet gezien, ze hebben allemaal het contact verbroken... dan moet je toch iets heel erg fout gedaan hebben?! Lijk me echt verschrikkelijk.
Viool nog gestemd?
een nieuw topic hoera!

Uma tuurlijk moet je blijven gekkie!!!

Ja amalia goeie datum morgen! Doe even een weeëndans ofzo!

Zo net ene goeie grap, ik dacht ik doe baby weer eens in bad, dat schiet er nog wel eens bij in

Daarna een fles, schijt ie alles onder, door zijn slaapzak heen zelfs man zat onder.

Dus ik hem eer verkleden, maarja net een grote fles op, ik hoor hem pruttelen, ik til hem op en KOTS hop alles onder.

EN nu stinkt baby meer na zijn badje dan ervoor en ik ook haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven