3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
dinsdag 15 juni 2010 om 01:04
quote:CN25 schreef op 15 juni 2010 @ 00:50:
[...]
Jazeker..
vooral dat hij me zijn appartement toevertrouwd als hij op vakantie is.
En ik zit mooi nu midden in Alkmaar.
Super mooi....
Dat heb ik ook ooit gedaan voor een stelletje, die woonden allebei nog thuis en ik ging op vakantie. Bleek achteraf dat ze in mijn huis, en jawel, in mijn bed hun eerste kind hebben verwekt. En blij dat die ouders waren
(ze waren wel meerderjarig hoor )
[...]
Jazeker..
vooral dat hij me zijn appartement toevertrouwd als hij op vakantie is.
En ik zit mooi nu midden in Alkmaar.
Super mooi....
Dat heb ik ook ooit gedaan voor een stelletje, die woonden allebei nog thuis en ik ging op vakantie. Bleek achteraf dat ze in mijn huis, en jawel, in mijn bed hun eerste kind hebben verwekt. En blij dat die ouders waren
(ze waren wel meerderjarig hoor )
dinsdag 15 juni 2010 om 02:26
Ik gooi het 3000+ lied er nog maar es even in want ook achter de schermen is dit wel wat het is hier op 3000.
Damn ik word een huilie watje.
Maar oké. watje of niet....zo is het wel.
Hebben heel wat stormen doorstaan hier en ook al zie je het op het forum niet altijd, achter de schermen gebeurt er heel veel wat heel mooi is.
Soms moeilijk, lastig, pijnlijk maar niks waar niet uit te komen is.
Ik ben blij met mijn "groepje"
*plaatst bijna kotssmiley maar houdt zich in*
Damn ik word een huilie watje.
Maar oké. watje of niet....zo is het wel.
Hebben heel wat stormen doorstaan hier en ook al zie je het op het forum niet altijd, achter de schermen gebeurt er heel veel wat heel mooi is.
Soms moeilijk, lastig, pijnlijk maar niks waar niet uit te komen is.
Ik ben blij met mijn "groepje"
*plaatst bijna kotssmiley maar houdt zich in*
dinsdag 15 juni 2010 om 07:40
dinsdag 15 juni 2010 om 08:15