Good Luck!!!
dinsdag 15 juni 2010 om 11:00
Balen dat je weer aan de lichttherapie moet Enka. Nou goed, het is voor een goed doel. Potje vitamine B ook maar weer fiks opentrekken dus
Ja zeg ik blijf bezig met foto's maken voor jullie van alle jurken
Koop net nog een lollige bij de Zeeman voor een tientje. Zo'n enkellange relaxte zomeravondjurk. Kom maar op met dat mooie weer!
Leuk naar de Jordaan!
Ah, de link, thanks!
Ja zeg ik blijf bezig met foto's maken voor jullie van alle jurken
Koop net nog een lollige bij de Zeeman voor een tientje. Zo'n enkellange relaxte zomeravondjurk. Kom maar op met dat mooie weer!
Leuk naar de Jordaan!
Ah, de link, thanks!
dinsdag 15 juni 2010 om 11:14
dinsdag 15 juni 2010 om 11:47
Zooo hallo, ben ik weer.
Nou, alles is binnen; boodschappen, Iphone en vk. Nu alleen nog die baby.
Ik heb me toch weer laten strippen. Volgens de vk heeft het echt baat na de 41 weken. Nouja vooruit dan maar. Ik ga er alweer aan wennen met de benen wijd te moeten .
Ze vond het heel goed voelen en dacht dat ik vandaag of morgen ga bevallen. Grappig, denk ik al 3 weken
Donderdag komt ze anders nog een keer, vrijdag CTG en vruchtwaterecho en maandag eventueel inleiden.
Even stukje terugspoelen, want dat maandag inleiden gaat er bij mij niet in. Dan ben ik 42+1. Nee, dat inleiden gaan ze of vrijdag of in het weekend maar doen, ik ga écht niet langer dan 42 weken wachten. Ben je gek?
Goed, ze dacht, wist bijna zeker, dat het sowieso niet nodig was omdat ik nu echt heel snel ga bevallen.
En ik was weer terug op de 1 à 2 cm, da's ook knap hè? Ik hou het maar op 2cm
Goed, ga maar weer eens op de weeën zitten wachten.
Pompidom... ik zou eigenlijk moeten kunnen breien, dan heb ik nog wat om handen.
Nou, alles is binnen; boodschappen, Iphone en vk. Nu alleen nog die baby.
Ik heb me toch weer laten strippen. Volgens de vk heeft het echt baat na de 41 weken. Nouja vooruit dan maar. Ik ga er alweer aan wennen met de benen wijd te moeten .
Ze vond het heel goed voelen en dacht dat ik vandaag of morgen ga bevallen. Grappig, denk ik al 3 weken
Donderdag komt ze anders nog een keer, vrijdag CTG en vruchtwaterecho en maandag eventueel inleiden.
Even stukje terugspoelen, want dat maandag inleiden gaat er bij mij niet in. Dan ben ik 42+1. Nee, dat inleiden gaan ze of vrijdag of in het weekend maar doen, ik ga écht niet langer dan 42 weken wachten. Ben je gek?
Goed, ze dacht, wist bijna zeker, dat het sowieso niet nodig was omdat ik nu echt heel snel ga bevallen.
En ik was weer terug op de 1 à 2 cm, da's ook knap hè? Ik hou het maar op 2cm
Goed, ga maar weer eens op de weeën zitten wachten.
Pompidom... ik zou eigenlijk moeten kunnen breien, dan heb ik nog wat om handen.
dinsdag 15 juni 2010 om 12:34