Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Balen dat je weer aan de lichttherapie moet Enka. Nou goed, het is voor een goed doel. Potje vitamine B ook maar weer fiks opentrekken dus

Ja zeg ik blijf bezig met foto's maken voor jullie van alle jurken

Koop net nog een lollige bij de Zeeman voor een tientje. Zo'n enkellange relaxte zomeravondjurk. Kom maar op met dat mooie weer!

Leuk naar de Jordaan!

Ah, de link, thanks!
Maandag Mamax op de Noordermarkt.
zijn die KL jurkjes ook verhullend voor mijn lievezwembandjes?
Bam in jurk? Behalve je trouwdag draag je dat toch nooit?
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:07:

Bam in jurk? Behalve je trouwdag draag je dat toch nooit?

Als het zo verhullend is, dan trek ik het wel aan hoor

Haha, ik zie mezelf al lopen..........
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 11:03:

zijn die KL jurkjes ook verhullend voor mijn lievezwembandjes?

Haha, op mijn werk hadden we eerst een afdakjes wedstrijd maar nu ivm de zomer hebben we het maar omgedoopt tot een luifel

Maar de jurkjes werken echt goed
Oh en mega straktrek ondergoed ook, alleen veeeeeel minder charmant. Maar de combi is dan wel weer echt top (sprak ik uit ervaring) haha
Zo Dr. Star Ja de mega pot vit. B is alweer toegevoegd aan het ontbijtritueel
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:00:

Maandag Mamax op de Noordermarkt.Dat wist ik, maar volgens Neele ook op zaterdag op de Boerenmarkt.
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 11:03:

zijn die KL jurkjes ook verhullend voor mijn lievezwembandjes? Als ik hem vandaag binnen krijg dan doe ik hem morgen aan naar de bakker. Vraagt ze me niet of ik zwanger ben heb je je antwoord
Star, waar blijven de foto's?
quote:enka schreef op 15 juni 2010 @ 11:18:

Zo Dr. Star Ja de mega pot vit. B is alweer toegevoegd aan het ontbijtritueel
quote:mamax schreef op 15 juni 2010 @ 11:20:

[...]

Dat wist ik, maar volgens Neele ook op zaterdag op de Boerenmarkt.Lees het net. Biologische markt is dat volgens mij, dus dan kan je je lol helemaal op
Ik wil best een foto maken van mijn spijkerbroek hoor
Ook leuk!

Ja, biologische markt klinkt helemaal goed. Afgelopen maandag hadden ze heel veel, dus met een beetje mazzel morgen ook Enka. Misschien kom je Suus nog tegen, die wilde ook heen volgens mij.
Mmm, ik voel maandag een vrije dag opkomen.
Als je toch gaat stadten, moet je ook eens naar Marqt in A'dam gaan Mamax.
Zooo hallo, ben ik weer.

Nou, alles is binnen; boodschappen, Iphone en vk. Nu alleen nog die baby.

Ik heb me toch weer laten strippen. Volgens de vk heeft het echt baat na de 41 weken. Nouja vooruit dan maar. Ik ga er alweer aan wennen met de benen wijd te moeten .

Ze vond het heel goed voelen en dacht dat ik vandaag of morgen ga bevallen. Grappig, denk ik al 3 weken

Donderdag komt ze anders nog een keer, vrijdag CTG en vruchtwaterecho en maandag eventueel inleiden.

Even stukje terugspoelen, want dat maandag inleiden gaat er bij mij niet in. Dan ben ik 42+1. Nee, dat inleiden gaan ze of vrijdag of in het weekend maar doen, ik ga écht niet langer dan 42 weken wachten. Ben je gek?

Goed, ze dacht, wist bijna zeker, dat het sowieso niet nodig was omdat ik nu echt heel snel ga bevallen.

En ik was weer terug op de 1 à 2 cm, da's ook knap hè? Ik hou het maar op 2cm

Goed, ga maar weer eens op de weeën zitten wachten.

Pompidom... ik zou eigenlijk moeten kunnen breien, dan heb ik nog wat om handen.
maandag op de noordermarkt KL jurkjes??? Nog nooit gezien. Waar dan?

Alleen bij Exotica toch, in de winkel? Op de markt zelf heb ik alleen van die stinkende batikdingen gezien.
Goh herkenbaar Amaal

Ik zei ook dat ik Echt Niet tot maandag zou gaan wachten tot inleiden. Mooi niet dat ik het voor elkaar kreeg om eerder ingeleid te worden.

Exota
Maandag Amalia? Echt niet hoor, morgenochtend heb jij die baby. Iphone al uitgepakt? Dan kun je ons straks live & direct verslag en foto's doorsturen!
Filmpjeeeeeee
Ja, en dan meteen op Youtube!

Ow, ik moet echt even wat anders gaan doen, begin beetje baldadig te worden van Forum.
Je bent laatste paar dagen aan het werkontwijkendgedraggen volgens mij
Exotica Wordt meteen een ander soort jurkje

Morgen is het wel de 16e, mooie even datum! Ik zou trouwens ook niet nog na 42 weken zwanger willen zijn. Hopen maar dat ze gelijk heeft en je die discussie donderdag/vrijdag niet aan hoeft te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven