Bizarre complot theorieën

15-06-2010 11:45 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met een complot minnende man.

Overal weet hij wel een nieuwe complot theorie van te maken. En hoewel ik er soms stapelgek van word ( werd, het is al een stuk minder ) , kan ik er wel om lachen.

De meest bizarre is dat hij serieus opzoek ging, en lid wilde worden van : The flat earth society. met , jawel, mensen die geloven dat de aarde plat is.

Ook heb ik al 1000x gehoord dat de eerste maanlanding een studio opname is. Dat Paul Mccartny dood is, en dat Jim Morrison nog leeft.

Sure sure.

Maar het lijkt mij zo leuk om hém ( Vriend dus, niet Jim ) eens om zijn oren te slaan met een volslagen belachelijke theorie. ( Een die bestaat, het liefst inc officiële website )

Iets van "New world order of the Creeping Buttercup" waarbij blijkt dat de boterbloem een schaduwregering heeft, en ons wil overheersen.

Welke leuke, bizarre, trieste complot theorieen kennen jullie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oww, en van die maan....uhm, kan best wel eens waar zijn
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 juni 2010 @ 12:08:

[...]

Maar ik heb een palindroom pincode!Jij moet niet zo bijdehand doen, MdK!
Oh ja, 2012. Daar is ook genoeg over te lezen in het nederlands trouwens.

En dat met die cola.. dat werkt dus niet hé. Ik drink nooit cola.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 12:07:

Op www.niburu.nl kan hij ook zijn lol op.*Fluister: "Staat onder de favo's van Vriend" *
Ik dacht dat dat van die bijen echt was
....
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 12:10:

Ik dacht dat dat van die bijen echt was
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:06:

Ik kreeg pas een mailtje van iemand, dat als je onder bedreiging je pincode in moet typen, en je doet het dan achterstevoren dat er dan linea recta een melding naar de politie gaat en dat er dan op het scherm een melding verschijnt dat de kas leeg is. Que?die heb ik ook gehad
quote:borodini schreef op 15 juni 2010 @ 12:10:

[...]

*Fluister: "Staat onder de favo's van Vriend" *
Leuk topic trouwens. Zo lees je nog eens wat.
Er zijn ook allang vervoermiddelen die niet fossiele brandstoffen hoeven te rijden.

Overheden houden dit tegen om wereldwijde macht te houden over de mensen.

Overstappen op andere vormen van energie zou de handel in olie doen instorten en ook de wereldmachten zouden hun rijkdom, status enz. verliezen.
Een hele enge: AIDS wordt niet door het HIVvirus veroorzaakt en je kunt het ook niet van seks krijgen.

http://zapruder.nl/portal ... _alles_maar_niet_aan_hiv/
Hoe zit het trouwens met die graancirkels?
@Star, ik dacht dat ook van die bijen. En ik twijfel over de maan.
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:09:

[...]

Jij moet niet zo bijdehand doen, MdK! Ja, lekker daar heb ik wat aan als ik met een mes in mijn rug 1221 achterstevoren probeer in te toetsen, tssk, dood en arm wil je me hebben, geef het maar toe! Nou, nou?!
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 12:10:

Ik dacht dat dat van die bijen echt was Ja, dat denkt mijn oom ook. Zo grappig is dat niet hoor. Al jaren tellen ze hun volkjes, en elk jaar worden het er minder. Oh,oh, oh, we kunnen ons wel druk maken om de klimaatverandering, maar 'ze' zouden eens volkjes moeten tellen.
quote:2Italy2 schreef op 15 juni 2010 @ 12:11:

Er zijn ook allang vervoermiddelen die niet fossiele brandstoffen hoeven te rijden.

Overstappen op andere vormen van energie zou de handel in olie doen instorten en ook de wereldmachten zouden hun rijkdom, status enz. verliezen.Dit geloof ik best. De hele economie draait om olie.
Mijn man denkt nog steeds dat Pim Fortuyn in opdracht van .. door Volker van der G vermoord is.
Ik ben net als 2Italy2 wel gek op dat soort complotten (uitzonderingen daargelaten, 9/11 en holocaust enzo)..
quote:Snormel schreef op 15 juni 2010 @ 12:10:

Ten tweede omdat hij zijn mening ondersteunt met allerlei gegevens waar ik ook niet zo direct een antwoord op heb. Hij heeft massa's websites en boeken gelezen over het onderwerp, en komt dan met allerlei vragen van het type "en hoe verklaar je dan zus-en-zo?". Ja, daar heb ik ook niet altijd antwoord op.

"Correlatie en oorzaak-gevolg zijn twee dingen, lief" En er dan flink meewarig bij kijken.
quote:2Italy2 schreef op 15 juni 2010 @ 12:11:

Overstappen op andere vormen van energie zou de handel in olie doen instorten en ook de wereldmachten zouden hun rijkdom, status enz. verliezen.

ik denk dat Shell inderdaad wel meer weet over alternatieve brandstoffen dan dat ze naar buiten brengen.

Oj, ik geloof ook in een complot!
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:14:

[...]

ik denk dat Shell inderdaad wel meer weet over alternatieve brandstoffen dan dat ze naar buiten brengen.

Oj, ik geloof ook in een complot!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 juni 2010 @ 12:12:

[...]

Ja, lekker daar heb ik wat aan als ik met een mes in mijn rug 1221 achterstevoren probeer in te toetsen, tssk, dood en arm wil je me hebben, geef het maar toe! Nou, nou?!Ik zou een andere pincode aanvragen. En als de baliemedewerker dan vraagt waarom, dan vertel je dit verhaal.
Princess Diana leeft nog.

ik weet er nog een: dat roomboter beter (lees: gezonder) is dan margarine (becel e.d.), want aan margarine worden heel veel dingen toegevoegd wat niet op de verpakking vermeld wordt en waar je ziek van wordt.

Met als gevolg mijn ouders smeren allebei alleen maar boter op brood (en mijn vader heeft een torenhoge cholesterol!!!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven